Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( γ' εθνικη :: 29/1/2006 18:59:59) 

Γ' ΕΘΝΙΚΗ "Η δισκογραφία θέλει τους συνθέτες βιομηχανικούς εργάτες!"

1.1 Η επέκταση στην Ανατολή

ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ

Η Ευανθία Ρεμπούτσικα και ο Παναγιώτης Καλατζόπουλος ξεκινούν κύκλο παραστάσεων στο "Ηouse of Αrt", που συμπίπτουν με την κυκλοφορία του πρώτου cd της ολοκαίνουργιας, δικής τους, δισκογραφικής εταιρείας

Μετά το τέλος του Β' Καρχηδονιακού πολέμου η Ρώμη παρεμβαίνει στις υποθέσεις και τα προβλήματα του ελληνιστικού κόσμου.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - 17 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΧΑΡΗ ΠΟΝΤΙΔΑ

Οι μόνοι αξιόλογοι ηγέτες που είχε να αντιπαραθέσει ο Ελληνισμός απέναντι στη Ρώμη ήταν: ο Φίλιππος Ε', ο βασιλιάς της Μακεδονίας, στην κυρίως Ελλάδα και ο Αντίοχος Γ', ο βασιλιάς της Συρίας, στον ασιατικό χώρο.

Πιερικός - Αναγέννηση Άρτας 1-2

"Πάρα πολλοί δημιουργοί πλέον αναλαμβάνουν το ρίσκο μιας δικής τους δουλειάς, ίσως γιατί συνειδητοποιούν ότι η βιομηχανία της μουσικής δεν αντέχει πλέον την πολυτέλεια με την οποία λειτουργούσε", λένε η Ευανθία Ρεμπούτσικα και ο Παναγιώτης Καλατζόπουλος

Ο πόλεμος κατά του Φιλίππου Ε (200-197 π.Χ.).

Καβάλα - ΠΑΣ Γιάννινα 1-0 Αυτή την εποχή το σπίτι της οικογένειας Καλατζόπουλου - Ρεμπούτσικα ήταν στα μέσα και στα έξω.

Οι Ρωμαίοι, με συμμάχους τους Αιτωλούς, μετά από τριετείς προσπάθειες αντιμετώπισαν το βασιλιά της Μακεδονίας Φίλιππο Ε' στην τοποθεσία Κυνός Κεφαλαί της Θεσσαλίας (197 π.Χ.).

Θερμαϊκός - Τρίκαλα 2-1 Μια οι παραστάσεις που ξεκινούν απόψε στο "House of Art" στου Ψυρή, μια η παραγωγή του πρώτου άλμπουμ της τραγουδίστριας Γιώτας Νέγκα με λαϊκά τραγούδια που έγραψε ειδικά για τη φωνή της ο Παναγιώτης Καλατζόπουλος - άλμπουμ που ουσιαστικά εγκαινιάζει τη δική τους, ανεξάρτητη, "οικογενειακή" δισκογραφική εταιρεία - ήταν δύο σοβαροί λόγοι να παραμένει η εξώπορτα της οικίας τους διαρκώς ανοικτή.

Το βασίλειο της Μακεδονίας απώλεσε σημαντικές κτήσεις στην Ιλλυρία και τον Ελλήσποντο, ενώ παράλληλα κατέβαλε μεγάλη πολεμική αποζημίωση.

Κοζάνη - Πανθρακικός 0-1

Επί της ουσίας, από τις περσινές πολύ πετυχημένες παραστάσεις τους με την Έλλη Πασπαλά στις "Γραμμές", οι οποίες μάλιστα περιόδευσαν ανά την επαρχία, ο πόθος για έναν νέο κύκλο εμφανίσεων με κορμό και πάλι το ιδιαίτερο, "θεατράλε" στυλ, που δοκίμασαν πέρυσι, ήταν δηλωμένος από καιρό.

Την επόμενη χρονιά ο νικητής του Φιλίππου Ε', ύπατος Φλαμινίνος, ήρθε στην Ισθμία και κήρυξε την ανεξαρτησία των ελληνικών πόλεων.

Πτολεμαΐδα - Αγροτικός Αστέρας 0-2

Παραστάσεις με εκπλήξεις, όπου το τραγούδι, είτε λαϊκό, είτε ρετρό, είτε έντεχνο, γίνεται αφορμή να στηθεί ένα παιχνίδι μεταξύ σκηνής και πλατείας, ένας "διάλογος" ανοικτός ακόμη και σε στοιχεία που θυμίζουν το χιούμορ και τη ζωντάνια του σταντ-απ κόμεντι.

Ήταν η αποτελεσματικότερη πολιτική πράξη που εξυπηρετούσε εκείνη τη στιγμή τα ρωμαϊκά σχέδια.

Λαμία - ΠΑΕ Θράκη 2-0

Φέτος το… σκηνικό θα στηθεί μπροστά από μια κόκκινη φωσφοριζέ κουρτίνα, στο "House of Art", και πρωταγωνιστές θα είναι ο Ανδρέας Καρακότας, η Γιώτα Νέγκα, αλλά και ο εικαστικός καλλιτέχνης (και τραγουδιστής) Άγγελος Παπαδημητρίου.

Χρυσός στατήρας με παράσταση την κεφαλή του Φλαμινίνου. Πολλές ελληνικές πόλεις σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη διακήρυξη της ελευθερίας τους έκοψαν νομίσματα με τη μορφή του Φλαμινίνου. (Αθήνα, Νομισματικό Μουσείο)

ΑΕ Γιάννενα - Δόξα Δράμας 0-0

Το ρεπερτόριο θα περιλαμβάνει κομμάτια και των δύο, όπως και από νέες δουλειές τους που ακόμη δεν έχουν δισκογραφηθεί.

Ο πόλεμος κατά του Αντίοχου Γ’ (192-190 π.Χ.). Πολύκαστρο - Αναγέννηση Καρδίτσας 1/2

Ο Άγγελος Παπαδημητρίου, διευκρινίζει ο Παναγιώτης Καλατζόπουλος, κρατάει τα πιο "ρετρό" κομμάτια του προγράμματος, "τραγούδια από το "Peppermint", το "Summer Time in Prague", που φέτος είναι λιγάκι "πειραγμένα", με μια "διαστημική" ενορχήστρωση για να αποφύγουμε το μελό".

Ο βασιλιάς της Συρίας Αντίοχος Γ', μετά την ήττα του συμμάχου του Φιλίππου Ε', προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία επεκτείνοντας τα όρια των κτήσεων του βασιλείου του.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Το κεφάλι του θα στέκεται πίσω από το πλαίσιο μιας σπασμένης τηλεόρασης, διακοσμημένης με χρωματιστά λαμπιόνια, "μια μικρή νότα ειρωνείας, που ταιριάζει στο ύφος της παράστασης", λέει - και μετά διευκρινίζει ότι τα πάντα δουλεύονται μέχρι την τελευταία στιγμή, σαν ένα πείραμα όπου όλα δοκιμάζονται και τα καλά κρατούνται.

Έτσι κατέλαβε μέρος της Μ. Ασίας, τη Θράκη, και αποβιβάστηκε στη Θεσσαλία (192 π.Χ.) με σκοπό να αποκρούσει τους Ρωμαίους.

ΟΜΑΔΑ Β Α Ν Ι Η ΓΥ ΓΚ 1. Πανθρακικός 40 17 12 4 1 26 8 2. ΠΑΣ Γιάννινα 37 17 11 4 2 26 9 3. Αγρ. Αστέρας 35 17 10 5 2 28 8 4. Καβάλα 29 17 9 2 6 14 13 5. ΑΕ Γιάννενα 26 17 7 5 5 19 9 6. Θερμαϊκός 25 17 7 4 6 24 22 7. ΠΑΕ Θράκη 23 17 7 2 8 15 19 8. Πιερικός 21 17 5 6 6 20 18 9. Δόξα Δράμας 21 17 5 6 6 22 25 10. Άρτα 20 17 5 5 7 14 16 11. Λαμία 20 17 5 5 7 17 18 12. Τρίκαλα 18 17 4 6 7 22 23 13. Κοζάνη 18 17 5 3 9 18 27 14. Καρδίτσα 17 16 4 5 7 10 18 15. Πολύκαστρο 16 16 3 5 8 8 21 16. Πτολεμαΐδα 5 17 1 2 14 12 40

Για να έρθουμε όμως και στην καθαρά δημιουργική τους πλευρά, που είναι η μουσική.

Οι Ρωμαίοι, ωστόσο, αφού συνασπίστηκαν με την Αχαϊκή συμπολιτεία, το βασίλειο της Περγάμου, τη Ρόδο και το βασίλειο της Μακεδονίας, κατόρθωσαν να τον αντιμετωπίσουν στις Θερμοπύλες.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (8/2)

Εκτός από τον πρώτο δίσκο τής Γιώτας Νέγκα, που ουσιαστικά τον εισάγει στον χώρο του καθαρού λαϊκού τραγουδιού και ταυτόχρονα εγκαινιάζει τη νέα τους εταιρεία "Cantini", υπάρχει κάτι άλλο στα σκαριά;

Το τελικό κτύπημα κατά του Αντίοχου Γ' έδωσαν στη Μαγνησία τον Μαιάνδρου, αφού αποβίβασαν σημαντικές στρατιωτικές δυνάμεις στη Μ. Ασία.

Καβάλα - Πιερικός, Αναγέννηση Άρτας - Θερμαϊκός, ΠΑΣ Γιάννινα - Κοζάνη, Τρίκαλα Πτολεμαϊδα, Πανθρακικός - Λαμία, Αγροτικός Αστέρας - Πολύκαστρο, Ένωση Θράκης - ΑΕ Γιάννενα, Δόξα Δράμας - Αναγέννηση Καρδίτσας "Πολλά", απαντάει η Ευανθία.

Ο νικημένος βασιλιάς της Συρίας υποχρεώθηκε να υπογράψει ταπεινωτική συνθήκη ειρήνης.

ΝΟΤΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ

"Μόλις τελείωσα τη μουσική για την "Τρελή του Σαγιό", που ανεβάζει ο Κοραής Δαμάτης στο Εθνικό, τη μουσική για την ταινία του Τάσου Μπουλμέτη "Πολίτικη κουζίνα" και δουλεύω αυτή την εποχή και τα τραγούδια του επόμενου δίσκου μου, ο οποίος θα βγει μέχρι τον Σεπτέμβριο", λέει.

Ένας από τους όρους της ήταν και η παράδοση του καρχηδόνιου στρατηλάτη, Αννίβα, ο οποίος μετά την ήττα του από τους Ρωμαίους κατά το Β' Καρχηδονιακό πόλεμο (201 π.Χ.) φιλοξενούνταν στην αυλή των Σελευκιδών.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - 17η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Σαν να λέμε, δημιουργικός πυρετός - ο οποίος στη δική τους περίπτωση συνδυάζεται με την επιχειρηματική πρόκληση που έχει το ξεκίνημα μιας νέας εταιρείας.

Ο Αννίβας, για να αποφύγει τη σύλληψη, κατέφυγε στην αυλή του βασιλιά της Βιθυνίας Προυσία, όπου και αυτοκτόνησε, όταν κινδύνευσε να πέσει στα χέρια των Ρωμαίων.

Παναιτωλικός - Αστέρας Τρίπολης 2-0

Αν θυμάμαι καλά, ο Παναγιώτης Καλατζόπουλος είχε ιδρύσει κανα-δυο χρόνια πριν τη δική του ετικέτα "Λυχνία", υπό τη σκέπη της "Warner".

Ο πόλεμος κατά τον Περσέα (171-168 π.Χ.).

Θύελλα Πατρών - Διαγόρας 1-0

"Όπως ξέρετε, οι μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες δεν πάνε καθόλου καλά τελευταία", απαντάει.

Τον Φίλιππο Ε' στο θρόνο της Μακεδονίας διαδέχτηκε ο γιος του, ο Περσέας, που κληρονόμησε από τον πατέρα του το μίσος κατά των Ρωμαίων.

Αχαϊκή - Αιολικός 1-2

"Εκείνη η ιστορία, λοιπόν, δεν προχώρησε κι έτσι είπαμε να αναλάβουμε το ρίσκο μόνοι μας, φτιάχνοντας μια νέα εταιρεία, η οποία θα έχει και τη δική της διανομή".

Οι προετοιμασίες όμως του Περσέα για την αντιμετώπιση των Ρωμαίων προδόθηκαν.

Απόλλων - Ιωνία 2000 1-0 Τον ρωτώ αν είναι βιώσιμη μια τέτοια λύση και απαντάει ότι με τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα τα πράγματα, είναι.

Η Ρώμη έστειλε εναντίον του τον ύπατο Αιμίλιο Παύλο, ο οποίος τον νίκησε στην Πύδνα (168 π.Χ.)1.

Ρόδος - Βύζας 1-1 "Έτσι κι αλλιώς τα "Metropolis" και τα "Virgin" έχουν το 40% της όλης διανομής, ενώ στην επαρχία κινείται σε συντριπτικό ποσοστό το πειρατικό, οπότε εκεί θα ήμασταν εξαρχής χαμένοι", διευκρινίζει.

Η Μακεδονία, μετά την ήττα του Περσέα, έγινε ρωμαϊκή επαρχία.

Μεσσηνιακός - Εθνικός 0-0

Και τα στούντιο;

Η Ήπειρος, που βοήθησε τον Περσέα, υπέστη μεγάλες καταστροφές·

Αχαρναϊκός - Ατσαλένιος 0-0

Τα μηχανήματα;

εβδομήντα πόλεις της ισοπεδώθηκαν και περίπου εκατόν πενήντα χιλιάδες άνθρωποι αιχμαλωτίστηκαν και πουλήθηκαν ως δούλοι.

Λήλας Βασιλικού - Κερατσίνι 8/2

To ανθρώπινο δυναμικό;

Η Αχαϊκή συμπολιτεία, σύμμαχος της Ρώμης, υποχρεώθηκε να παραδώσει χίλιους επιφανείς άνδρες ως ομήρους, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στη Ρώμη.

Ρεπό: Άγιος Δημήτριος

"To καλό είναι ότι ο ήχος στοιχίζει πολύ φθηνότερα από την εικόνα, οπότε αντέχουμε.

Ανάμεσα τους ήταν και ο ιστορικός Πολύβιος ο Μεγαλοπολίτης.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Ακόμη και με ένα laptop, μια κάρτα ήχου και καλά μικρόφωνα την κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.

1. Ο «θρίαμβος» του Αιμίλιου Παύλου. Στα αποσπάσματα αναφέρονται πτυχές του θριάμβου που τέλεσε ο Αιμίλιος Παύλος στη Ρώμη μετά τη νίκη του στον πόλεμο κατά του Περσέα … Ο λαός έστησε εξέδρες στα ιπποδρόμια που τα λένε «Κίρκους», και στην αγορά, καθώς και σε άλλα κατάλληλα μέρη της πόλεως που θα περνούσε από κει η πομπή, και κάθονταν στολισμένοι και με καθαρά ρούχα, περιμένοντας να ιδούν… Η τελετή μοιράστηκε σε τρεις ημέρες· η πρώτη χρησιμοποιήθηκε - και μόλις και με δυσκολία έφτασε - για να παρελάσουν διακόσια πενήντα αμάξια, που έφερναν ανδριάντες, εικόνες και κολοσσούς, λάφυρα. Την άλλη μέρα ε-πέρασαν σε πομπή τα ωραιότερα και πολυτελέστερα Μακεδονικά όπλα, μέσα σε πολλές άμαξες, αστραφτερά όλα από νεόκοπο χαλκό και σίδερο· είχαν τοποθετηθεί με τέτοια τέχνη, ώστε να φαίνονται πως είχαν μπει στο σωρό ανώμαλα και άτακτα… Ύστερα από τις άμαξες με τα όπλα, ακολουθούσαν τρεις χιλιάδες άνδρες, που κρατούσαν ανά τέσσερις ένα ασημένιο δοχείο, που είχε μέσα αργυρά νομίσματα συνολικής αξίας εφτακόσια πενήντα τριτάλαντα. Την τρίτη ημέρα, αμέσως με την αυγή, ξεκίνησαν οι σαλπιγκτές που έπαιζαν όχι εκείνα που παίζουν στις οδοιπορίες ή στις πομπές, αλλά όμοια με κείνα που παίζουν την ώρα της μάχης. Ύστερα έρχονταν εκατόν είκοσι βόδια οικόσιτα, που είχαν χρυσάφια στα κέρατα και στολίδια από ταινίες και στέμματα. Οι οδηγοί τους, όλοι νέα παιδιά, προχωρούσαν φορώντας περιζώματα ωραιότατα, σα να πήγαιναν για ιερουργία, και κατόπιν ήταν τα παιδιά που κρατούσαν αργυρά και χρυσά αγγεία για σπονδές. Ακολουθούσαν ύστερα αυτοί που έφερναν τα χρυσά νομίσματα μέσα σε τριταλαντιαία δοχεία, όπως και τα ασημένια… Ύστερα ερχόταν το άρμα του Περσέως, και τα όπλα του με το διάδημα του τοποθετημένο επάνω τους. Κατόπιν, σε μικρή απόσταση, εβάδιζαν δούλοι πια τώρα, τα παιδιά του βασιλιά, και μαζί τους ολόκληρος όχλος, από τροφούς, και δασκάλους και παιδαγωγούς, που έκλαιγαν και άπλωναν ικετευτικά τα χέρια τους στους θεατές, λέγοντας και στα παιδιά να παρακαλούν και να ικετεύουν. Τα παιδιά αυτά ήταν δύο αγόρια κι ένα κορίτσι, που δεν καταλάβαιναν, ένεκα της ηλικίας τους, τη μεγάλη τους συμφορά· και τα έκανε περισσότερο αξιολύπητα η άγνοια τους για την αλλαγή της καταστάσεως τους, τόσο πολύ, ώστε παρ' ολίγο να περάσει απαρατήρητος ο Περσεύς, γιατί οι Ρωμαίοι λυπόνταν πολύ τα νήπια και είχαν εκεί την προσοχή τους· πολλοί μάλιστα εδάκρυσαν. Για όλους γενικά το θέαμα των παιδιών ήταν και λυπηρό και χαριτωμένο, μέχρις ότου προσπέρασαν. Ύστερα από τα παιδιά του και την ακολουθία τους, επήγαινε ο ίδιος ο Περσεύς, φορώντας ιμάτια σε χρώμα σκοτεινό, και υποδήματα εγχώρια Μακεδονικά· από τη μεγάλη του συμφορά φαινόταν πως τα είχε χαμένα και δεν μπορούσε να σκεφθεί. Ύστερα ακολουθούσε μια ομάδα από φίλους και συγγενείς του, που είχαν καταλυπημένο το πρόσωπο τους, και, κοιτάζοντας αδιάκοπα τον Περσέα, εδάκρυζαν, ώστε οι θεαταί έβλεπαν καθαρά πως έκλαιγαν για το κατάντημα εκείνου και λίγο τους ένοιαζε για τη δική τους τύχη. Πλούταρχος, Αιμίλιος Παύλος, 32-34, μετ. Ανδρ. Πουρνάρα, εκδ. Πάπυρος.

ΟΜΑΔΑ Β Α Ν Ι Η ΓΥ ΓΚ 1. Μεσσηνιακός 36 16 10 6 0 22 8 2. Εθνικός 28 16 7 7 2 21 7 3. Αστέρας Τρίπολης 27 16 7 6 3 20 12 4. Ατσαλένιος 26 16 7 5 4 24 13 5. Αχαρναϊκός 26 16 7 5 4 21 13 6. Λήλας Βασιλικού 25 15 7 4 4 21 13 7. Διαγόρας 23 16 6 5 5 15 14 8. Αγ. Δημήτριος 21 16 5 6 5 17 17 9. Θύελλα Πατρών 21 16 5 6 5 15 16 10. Αιολικός 21 16 6 3 7 16 16 11. Παναιτωλικός 21 1 6 5 6 5 14 14 12. Βύζας 19 16 4 7 5 12 13 13. Ρόδος 18 16 3 9 4 15 16 14. Απόλλων 16 16 4 4 89 22 15. Αχαϊκή 12 16 2 6 8 15 28 16. Ιωνία 2000 9 16 2 3 11 13 28 17. Κερατσίνι 9 15 1 6 8 7 23

Εμείς νοικιάσαμε έναν χώρο κοντά στο σπίτι μας, φτιάχνουμε κι ένα νέο στούντιο εκεί και φιλοδοξούμε να κάνουμε μέχρι και δέκα νέες παραγωγές τον χρόνο - με τόσες θα ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι.

Η υποταγή της Μακεδονίας, της κυρίως Ελλάδας και της Περγάμου.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (4/2)

Παραγωγές, βέβαια, που θα έχουν κάτι να πουν, που θα θέλουμε να τις κάνουμε.

Μετά από μια εικοσαετία, οι Έλληνες έδωσαν τους τελευταίους αγώνες κατά των Ρωμαίων.

Λήλας Βασιλικού - Άγιος Δημήτριος, Κερατσίνι - Θύελλα Πατρών, Αστέρας Τρίπολης - Αχαϊκή, Διαγόρας - Απόλλων, Αιολικός - Ρόδος, Ιωνία 2000 - Μεσσηνιακός, Βύζας - Αχαρναϊκός, Εθνικός - Ατσαλένιος.

Πώς είναι μια μικρή μπουτίκ, που κάνει εξαιρετικά ρούχα και ψάχνεις να την βρεις στα στενά του Μιλάνου;

Στη Μακεδονία εμφανίστηκε κάποιος που ονομαζόταν Ανδρίσκος.

Ρεπό: Παναιτωλικός.

Κάπως έτσι".

Αυτός διέδιδε τη φήμη ότι ήταν γιος του Περσέα και αυτοαποκαλούνταν Φίλιππος.

"Η τεχνολογία άλλαξε το σκηνικό"

Κατόρθωσε να ξεσηκώσει τους Μακεδόνες και να συγκεντρώσει λίγες δυνάμεις.

Η δική τους δισκογραφική εταιρεία τούς βγάζει από ένα μελλοντικό αδιέξοδο -που το βλέπουν να φτάνει;

Η Ρώμη έστειλε τον ύπατο Καικίλιο Μέτελλο και τον αντιμετώπισε.

"Στις ημέρες μας η δισκογραφία θέλει τους συνθέτες βιομηχανικούς εργάτες - πάρτε ένα 5% κι έξω από την πόρτα.

Η Μακεδονία, η Ήπειρος, η Θεσσαλία και η νότια περιοχή της Ιλλυρίας αποτέλεσαν οριστικά ενιαία ρωμαϊκή επαρχία με το όνομα Μακεδονία (148 π.Χ.).

Εμείς μάλλον θα στεκόμασταν ό,τι και να κάναμε - απλά υπήρχε πάντα το σαράκι για μια τέτοια ιστορία.

Την επόμενη χρονιά ο Καικίλιος Μέτελλος αντιμετώπισε το στρατηγό της Αχαϊκής συμπολιτείας Κριτόλαο στη Σκάρφεια της Λοκρίδας (147 π.Χ.) και υπέταξε την κεντρική Ελλάδα.

Στην πορεία, δε, είδαμε ότι δεν είμαστε οι μόνοι.

Ο επίλογος γράφτηκε κοντά στον Ισθμό, όπου στην τοποθεσία Λευκόπετρα ο ύπατος Μόμμιος νίκησε το στρατηγό της Αχαϊκής συμπολιτείας Δίαιο και στη συνέχεια στράφηκε κατά της Κορίνθου, την οποία κατέστρεψε από τα θεμέλια (146 π.Χ.).

Πάρα πολλοί πλέον αναλαμβάνουν το ρίσκο μιας δικής τους δουλειάς, ίσως γιατί συνειδητοποιούν ότι η βιομηχανία της μουσικής δεν αντέχει πλέον την πολυτέλεια με την οποία λειτουργούσε.

Έτσι υποτάχθηκε όλη η Ελλάδα στους Ρωμαίους.

Και, κακά τα ψέματα, η τεχνολογία έχει αλλάξει εντελώς το σκηνικό.

Τετράδραχμο με παράσταση το κεφάλι τον Περσέα. Όταν ανέβηκε στο θρόνο κατέβαλε προσπάθειες για την οικονομική και διοικητική οργάνωση της Μακεδονίας· γρήγορα όμως ήρθε σε σύγκρουση με τους Ρωμαίους. (Αθήνα, Νομισματικό Μουσείο)

Εμείς λοιπόν θα προχωρήσουμε σιγά σιγά και βλέποντας και κάνοντας.

Η κατάληψη των υπόλοιπων ελεύθερων χωρών στην Ανατολή ήταν θέμα χρόνου.

Πάντως το… ψωμί που θα προσφέρουμε θα είναι πρώτης ποιότητας.

Στη Μ. Ασία ο βασιλιάς της Περγάμου Άτταλος Γ’, όταν πέθανε το 133 π.Χ., κληροδότησε το βασίλειο του στο ρωμαϊκό λαό.

Μικρός φούρνος, αλλά τα πάντα φτιαγμένα με σπιτική αγάπη".

Με τον τρόπο αυτό οι Ρωμαίοι μετά από λίγο έγιναν κύριοι του μεγαλύτερου μέρους της Μ. Ασίας, δημιουργώντας εκεί μια νέα επαρχία, την Ασία.

INFO

Τα ελληνιστικά βασίλεια των Σελευκιδών και των Πτολεμαίων, αφού εξαντλήθηκαν από δυναστικές έριδες μέχρι τα τέλη του 1ου αι. π.Χ., τελικά υπέκυψαν στους Ρωμαίους.

Παρασκευή και Σάββατο, από απόψε έως 15 Μαρτίου, Παναγιώτης Καλατζόπουλος και Ευανθία Ρεμπούτσικα στο "House of Art" (Σαχτούρη 4, Ψυρή, τηλ. 210-3217.678). Μαζί, Ανδρέας Καρακότας, Γιώτα Νέγκα, Άγγελος Παπαδημητρίου.