Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( χιτσκοκικο φιναλε στο γειτονικο ντερμπι :: 12/3/2006 19:43:11) 

Με προβολή, πεσμένος στο έδαφος, ο Τζιμπούρ δίνει τη νίκη στον Ατρόμητο.

Περισσότεροι από διακόσιοι ειδικοί σε θέματα Διεθνούς και Περιβαλλοντικού Δικαίου από ολόκληρο τον κόσμο προειδοποιούν

Προτάσεις για εργασία και δραστηριότητες

ΧΙΤΣΚΟΚΙΚΟ ΦΙΝΑΛΕ ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΝΤΕΡΜΠΙ

Χαριστική βολή στο περιβάλλον

Προσπαθώ να καταλάβω περισσότερο

Αφεντικό της δύσης

Φόβοι για μαζική και ανεπανόρθωτη ζημιά

1. Οι Ιουδαίοι θεωρούσαν ότι τα λάθη που έγιναν στην εποχή των δύο βασιλείων, τους είχαν οδηγήσει στη βαβυλώνια αιχμαλωσία.

ΑΙΓΑΛΕΩ 0 1 ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ

Τι μέτρα πήραν - θρησκευτικά και πολιτικά - κατά τη μεταιχμαλωσιακή εποχή, ώστε να μην τα επαναλάβουν;

Τη… δόξα της ΑΕΚ ζήλεψε ο Ατρόμητος, που για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική ''χτύπησε'' στις καθυστερήσεις.

ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΣΤΑΜΑΤΗ

2. Μερικοί πιστεύουν ότι όλη η Παλαιά Διαθήκη γράφηκε μεμιάς και σε μια συγκεκριμένη εποχή.

Στο ντέρμπι των δυτικών προαστίων της Αθήνας, η ομάδα του Περιστερίου επικράτησε εκτός έδρας του Αιγάλεω με 1-0 κι έκανε άλμα Ευρώπης.

«Ο πόλεμος στο Ιράκ, εκτός από δεκάδες χιλιάδες θύματα, θα προκαλέσει ανυπολόγιστη καταστροφή του περιβάλλοντος», προειδοποιούν διακόσιοι και πλέον πανεπιστημιακοί και ειδικοί σε θέματα Διεθνούς και Περιβαλλοντικού Δικαίου από ολόκληρο τον κόσμο. Ήδη χθες, οι ιρακινές δυνάμεις έβαλαν φωτιά σε 30 πετρελαιοπηγές, στα νότια της χώρας, στα σύνορα με το Κουβέιτ, θυμίζοντας ημέρες φρίκης του 1991.

Ύστερα από όσα μάθατε τι θα μπορούσατε να τους εξηγήσετε;

Οι γηπεδούχοι ωστόσο, δικαιούνται να διαμαρτύρονται για ένα ακυρωθέν γκολ που κακώς δεν μέτρησε.

Για «σοβαρό κίνδυνο μαζικής, και πιθανότατα αμετάκλητης, καταστροφής του περιβάλλοντος» προειδοποιούν περισσότεροι από 200 νομικοί και ακαδημαϊκοί, ειδικοί σε θέματα Διεθνούς και Περιβαλλοντικού Δικαίου, από 51 χώρες του πλανήτη.

3. Η αναχώρηση των Ιουδαίων από τη Βαβυλώνα παραλληλίζεται από κάποια κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης με την Έξοδο από την Αίγυπτο.

Οι δύο ομάδες άξιζαν να σκοράρουν από το πρώτο κιόλας ημίχρονο, χάνοντας σπουδαίες ευκαιρίες.

Με ανοιχτή επιστολή τους προς τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Κόφι Ανάν, στελέχη του Συμβουλίου Ασφαλείας και τους ηγέτες των ΗΠΑ, της Βρετανίας, της Τουρκίας και του Ιράκ, «χτυπούν καμπανάκι».

Μπορείτε να εξηγήσετε γιατί;

Στο α' μέρος το Αιγάλεω είχε τον έλεγχο, αλλά ο Ατρόμητος ήταν εξαιρετικά επικίνδυνος στις αντεπιθέσεις. Το περιοδικό «New Scientist» προειδοποιεί πως η χρήση βαρέων όπλων στο Ιράκ θα προκαλέσει μακροχρόνια και ίσως ανεπανόρθωτη ζημιά στα αποθέματα νερού, τα παράκτια οικοσυστήματα, την ατμόσφαιρα, τον χαρακτήρα της ερήμου.

Ελέγχω τι έμαθα

Το άγχος στην τελική ενέργεια ήταν εμφανές στις προσπάθειες των παικτών των δύο ομάδων, όπως βέβαια και η εξαιρετική εμφάνιση των Μιχαηλίδη και Τζενάμο.

Αν και καμία κυβερνητική επιτροπή ή υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών δεν έχει, μέχρι στιγμής, συνολική εκτίμηση των πιθανών κινδύνων, σημείο αναφοράς δεν μπορούν παρά να είναι οι καταστροφές που προκάλεσε στην υγεία των πολιτών και στο περιβάλλον ο πόλεμος στον Κόλπο, το 1990-1991 (το συνολικό κόστος των οποίων υπολογίζεται στα 63 δισεκατομμύρια δολαρίων ΗΠΑ).

1. Πότε και πώς τελείωσε η βαβυλώνια αιχμαλωσία;

ΣΤΟ 77' ΕΓΙΝΕ η καθοριστική φάση που δίνει το δικαίωμα στους Αιγαλιώτες να διαμαρτύρονται.

Ένας από τους συντάκτες της επιστολής, ο Αυστραλός Don Anton, καθηγητής Διεθνούς Περιβαλλοντικού Δικαίου στο Australian National University, ο διευθυντής του ελληνικού γραφείου της Greenpeace κ. Νίκος Χαραλαμπίδης και η Θεοδότα Νάντσου, από το WWF-Ελλάς, περιγράφουν τα σενάρια της καταστροφής, το πρώτο εκ των οποίων δεν είναι πλέον πιθανότητα, αλλά πραγματικότητα…

2. Ποιος οδήγησε τους Ιουδαίους πίσω στη χώρα τους;

Ο Μουστογιάννης πήρε από κανονική θέση την ασίστ από τον Σκοπελίτη και με σουτ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, αλλά παραδόξως, το γκολ ακυρώθηκε ως οφσάιντ.

50.000 νεκροί Πενήντα χιλιάδες ανθρώπινες ζωές θα χαθούν στον πόλεμο του Ιράκ (οι περισσότερες απώλειες, ανάμεσα στον άμαχο πληθυσμό) σύμφωνα με τη Medact, μια ανθρωπιστική οργάνωση γιατρών που έχει ως έδρα τη Βρετανία.

3. Περιγράψτε τα προβλήματα των Ιουδαίων όταν επέστρεψαν.

Κι ενώ όλα έδειχναν πως παρά τις παρά τις προσπάθειες των δύο αντιπάλων το αποτέλεσμα δεν θα άλλαζε, στο 91' ο Τζιμπούρ εκμεταλλεύτηκε μία σύγχυση στα καρέ του Αιγάλεω και από κοντά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα (0-1). ''Όταν χάνεις μπορείς να βρεις πολλές δικαιολογίες, αλλά νομίζω πως κακώς δεν μέτρησε'' είπε ο Γιώργος Χατζάρας αναφερόμενος στη φάση του ακυρωθέντος τέρματος, ενώ ο Γιώργος Παράσχος παρατήρησε:

«Αν γίνει χρήση χημικών, βιολογικών ή πυρηνικών όπλων, ο αριθμός των θυμάτων αναμένεται να αυξηθεί κατά 20.000, καθώς οι ανθρωπιστικές οργανώσεις έχουν δηλώσει αδυναμία να αντιμετωπίσουν αυτά τα περιστατικά».

4. Ποια ήταν η πρώτη φροντίδα των Ιουδαίων και γιατί;

''Εδώ που έχουμε φτάσει εξαρτάται από εμάς αν τερματίσουμε στην εξάδα''.

Το χειρότερο σενάριο, στην έκθεση της Medact, αναφέρει θύματα που ξεπερνούν σε αριθμό το μισό εκατομμύριο, υπολογίζοντας τις συνέπειες μεταπολεμικού λιμού, οικονομικής κρίσης ή το ενδεχόμενο ιρακινής επίθεσης εναντίον του Ισραήλ και την πιθανότητα πυρηνικής αντίπραξης.

5. Τι είδους εμπόδια συνάντησαν;

Ο Κουκουλάκης (Ηρακλείου) "κιτρίνισε" τον Γιάντσετιτς.

6. Ποιοι ήταν οι Σαμαρείτες;

ΑΙΓΑΛΕΩ: Τζενάμο, Γιάντσετιτς, Ζαπρόπουλος, Ψωμάς, Ποπόφ, Τσάτσος, Όμο, Σκοπελίτης, Μάριτς (60' Αγρίτης), Μανουσάκης (66' Μουστόγιαννης), Νικολόπουλος (82' Σαγανάς).

7. Γιατί οι Ιουδαίοι αρνήθηκαν τη βοήθειά τους;

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: Μιχαηλίδης, Γελαδάρης, Μικές, Κορακάκης, Ραγκουέλ (75' Χάλαρης), Ζαχαρόπουλος, Γεωργίου, Μερίνο (83' Ντόε), Κούτσης (73' Δήμος), Τζιμπούρ, Κατεμής.

8. Ποιος οργάνωσε πολιτικά την κοινότητα; 9. Ποια ήταν η πρώτη του φροντίδα και γιατί; 10. Ποιος οργάνωσε θρησκευτικά την κοινότητα; 11. Ποια ήταν τα μέτρα που πήρε και γιατί; 12. Τι εννοούν οι Ισραηλίτες μιλώντας για «Τορά»; 13. Μάθετε απ' έξω τα βιβλία της Πεντατεύχου. (βλ. σελ. 8 και 10) 14. Πού βασίστηκε η ζωή της κοινότητας κατά τη μεταιχμαλωσιακή εποχή; 15. Τι ακριβώς εννοούμε όταν μιλάμε για «Ιουδαίους της διασποράς»;