Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Απόψεις :: Γνώμη (άρθρο σχολιασμού)

( οι στόχοι μας για το 2006 :: 22/1/2006 19:52:35) 

Οι στόχοι μας για το 2006 Βόλτα με… υποβρύχιο 15. ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΡΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ

Του ΝΙΚΟΥ ΚΡΙΘΑΡΙΔΗ*

Θα ξεναγεί τουρίστες στον βυθό της Σαντορίνης

Σκοπός αυτής της διδακτικής ενότητας είναι:

Το 2006 είναι μία σημαντική πολιτικά χρονιά για το ΠΑΣΟΚ και τη Θεσσαλονίκη.

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ

• Να γνωρίσετε το περιεχόμενο της χαράς στη ζωή.

Ο πολιτικός μας φορέας μπροστά σε μία πραγματικότητα που διαμορφώνει η πολιτική της κυβέρνησης αλλά και η πρόδηλη ανεπάρκεια των τοπικών ηγητόρων αποκτά ένα πολυσύνθετο και βαρύ χρέος.

Κατάδυση στον μαγευτικό βυθό της Σαντορίνης θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν από το τέλος του ερχόμενου μήνα όσοι επισκέπτονται το πανέμορφο νησί των Κυκλάδων. Και μάλιστα χωρίς να είναι δύτες!

• Να κατανοήσετε το νόημα της ψυχαγωγίας.

Να εξέλθει τάχιστα από την εσωστρέφεια και να αντεπεξέλθει στις ανάγκες που η πραγματικότητα το καλεί.

Το πρώτο. Το «Ατλαντίς Σαντορίνη» είναι το μοναδικό υποβρύχιο ξενάγησης στην Ελλάδα, ενώ υπάρχουν άλλα τρία στην Ευρώπη. Ένα στην Κύπρο και τα άλλα δύο στην Ισπανία

• Να γνωρίσετε πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε καλύτερα το χρόνο σας.

Να σταθεί αλληλέγγυο στους πολίτες, που ανίσχυροι δέχονται την επίθεση της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης, να αποκαλύψει τον αντιαναπτυξιακό της χαρακτήρα και να καταγγείλει την ασυνέπεια προεκλογικών λόγων και έργων.

Το «ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Ι» είναι το πρώτο τουριστικό υποβρύχιο στην Ελλάδα που θα προσφέρει στο κοινό τη δυνατότητα για υποβρύχιες κρουαζιέρες στον βυθό της Καλντέρας.

• Να γνωρίσετε την πρόταση της Εκκλησίας στο θέμα της χαράς.

Να υπερασπιστεί τις κατακτήσεις του κοινωνικού κράτους, που με κόπο και θυσίες των πολιτών χτίστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες, απέναντι σε μία κυβέρνηση που προσπαθεί να απαξιώσει τα οφέλη και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του κράτους, για να ακυρώσει στη συνείδηση των πολιτών τη χρησιμότητα του δημόσιου χαρακτήρα της υγείας, της πρόνοιας και των κοινωνικών υπηρεσιών σε όφελος ιδιωτικών συμφερόντων. Μπορεί να καταδύεται σε βάθος 150 μέτρων, ωστόσο, οι περιηγήσεις στον βυθό της Σαντορίνης θα γίνονται σε βάθος 25 έως 30 μέτρων, έτσι ώστε να υπάρχει αρκετό φως, προκειμένου να μπορούν οι επιβάτες να βλέπουν το παλιό ναυάγιο που υπάρχει στην περιοχή, αλλά και τα υπόλοιπα αξιοθέατα του βυθού.

Κανείς να μη σε καταφρονεί που είσαι ακόμη νέος. Αντίθετα, να γίνεις υπόδειγμα για τους πιστούς με το λόγο, με τη συμπεριφορά σου, με την αγάπη, με την πνευματική ζωή, με την πίστη, με την αγνότητα. Ώσπου να έρθω, συγκέντρωσε την προσοχή σου στην ανάγνωση των Γραφών, στις συμβουλές και στη διδασκαλία. Α' Τιμ. 4,12-13

Να επεξεργαστεί στην πορεία για τις δημοτικές-νομαρχιακές εκλογές ένα ολοκληρωμένο μοντέλο ανάπτυξης για τη μητροπολιτική Θεσσαλονίκη και να διεκδικήσει τη διασφάλιση των αναγκαίων πόρων για την ταχεία υλοποίησή του. Το υποβρύχιο, το οποίο κόστισε 2,93 εκατομμύρια ευρώ, κατασκευάστηκε στην Ισπανία για λογαριασμό της ελληνοϊσπανικής εταιρείας Great Blue Santorini Maritime Co, που εδρεύει στη Σαντορίνη και ιδρύθηκε πέρυσι από την Ένωση Λεμβούχων του νησιού και την ισπανική εταιρεία Subibor S.Α.

Το παραπάνω κείμενο είναι από την πρώτη επιστολή που έστειλε ο Απόστολος Παύλος στον Τιμόθεο (1ος αι. μ.Χ.), που υπήρξε μαθητής, βοηθός του και αργότερα επίσκοπος Εφέσου.

Ένα τέτοιο σχέδιο οφείλουμε να επεξεργαστούμε και μάλιστα μέσα από διαφανείς διαδικασίες δημόσιας διαβούλευσης με συμμέτοχους τους πολίτες στη λήψη των αποφάσεων, που δεσμεύουν το μέλλον της πόλης και των ανθρώπων της.

Σαν Καταμαράν

Όπως το καταγράφει ένας ιστορικός, τα αγνά νιάτα του Τιμόθεου, η ευσέβεια και η εξυπνάδα του άρεσαν στον Απόστολο Παύλο που τον επέλεξε για συνεργάτη του.

Να δημιουργήσει με αίσθημα ευθύνης τους όρους για ένα πανδημοκρατικό προσκλητήριο όλων εκείνων που αγωνιούν για την πόλη και θέλουν την αλλαγή του θλιβερού συντηρητικού τοπίου στο δήμο και τη νομαρχία.

«Το "ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Ι" είναι τύπου Καταμαράν.

Ήταν αγαπητός γιατί είχε καλλιεργήσει τα φυσικά χαρίσματα και είχε τη χάρη του Θεού.

Για τα παραπάνω αξίζει να προσπαθήσουμε. Μπορεί δηλαδή, όταν δεν καταδύεται, να πλέει σαν πλοίο και είναι το μοναδικό παγκοσμίως στην κατηγορία του», λέει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Μάκης Κανακάρης. Όλοι μαζί. «Στην Ευρώπη υπάρχουν αυτή τη στιγμή τρία υποβρύχια που ξεναγούν τον κόσμο στον βυθό. Να προτάξουμε το εμείς από το εγώ. Το ένα είναι στην Κύπρο και τα υπόλοιπα δύο στην Ισπανία», συνεχίζει. Να επιδείξουμε ανοιχτή αντίληψη στη σκέψη και εξωστρέφεια στη δράση μας.

Το ταξίδι στον βυθό της Σαντορίνης θα διαρκεί περίπου μία ώρα και θα κοστίζει 50 ευρώ.

Να έχουμε σε κάθε στιγμή συνείδηση του μεγέθους μας αλλά και των ευθυνών μας απέναντι στην πόλη και τους συμπολίτες μας.

Μέσα στο υποβρύχιο χωρούν 28 επιβάτες.

Το ΠΑΣΟΚ οφείλει να γυρίσει και πάλι στους πολίτες.

Έξω από το υποβρύχιο θα υπάρχουν δύτες, οι οποίοι θα κάνουν «σόου» στον βυθό.

Να γυρίσει στο λαό.

Σε όλη τη διάρκεια της υποβρύχιας κρουαζιέρας το υποβρύχιο θα συνοδεύεται, για λόγους ασφαλείας, από σκάφος επιφανείας, το οποίο θα διατηρεί συνεχή επικοινωνία με το «ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Ι». Το υποβρύχιο θα πραγματοποιεί 8-10 διαδρομές ημερησίως από το τέλος του Απριλίου έως τον Σεπτέμβριο.

Η ιδέα

Η ιδέα για τη ναυπήγηση του υποβρυχίου ήρθε το 1995, όταν ο κ. Κανακάρης, ο οποίος είναι και πρόεδρος της Ένωσης Λεμβούχων Σαντορίνης, μετέφερε με το σκάφος του δύτες που πήγαν για κατάδυση στο ηφαίστειο. «Σκέφτηκα, γιατί να μην μπορεί ο κόσμος να δει αυτά που βλέπουν οι δύτες», λέει. «Έτσι, για έξι χρόνια επισκέφθηκα την Ισπανία και την Κύπρο, για να δω από κοντά αυτά τα υποβρύχια, και τελικά κατασκευάσαμε το δικό μας».

Οι τρεις χειριστές του υποβρυχίου εκπαιδεύτηκαν στην Ισπανία, ενώ ο αρχικαπετάνιος και ο αρχιμηχανικός της κατασκευάστριας εταιρείας θα μείνουν στην Ελλάδα όλο το καλοκαίρι, για να επιβλέπουν τη λειτουργία του.

Τα εγκαίνια του υποβρυχίου έγιναν χθες, στην προβλήτα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Γιώργο Ανωμερίτη. «Τη Σαντορίνη την ξέρουμε από πάνω, τώρα είναι ευκαιρία να τη δούμε και κάτω από τη θάλασσα, να δούμε ένα σπάνιο οικοσύστημα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός.