Παράλληλη Αναζήτηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 14 αγώνες) ΟΜΑΔΑ - Β. - Ν-Η - ΕΝΤΟΣ - ΕΚΤΟΣ - ΠΟΝTOΙ - ΔΙΑΦΟΡΑ 1. Παναθηναϊκός - 27 - 13-1 - 7-0 - 6-1 - 1203-1020 - +183 2. Ολυμπιακός - 26 - 12-2 - 7-0 - 5-2 - 1133-1002 - +131 3. Μαρούσι - 24 - 10-4 - 6-1 - 4-3 - 1025-960 - +65 4. Πανελλήνιος - 23 - 9-5 - 5-3 - 4-2 - 1050-1031 - +19 5. Άρης - 23 - 9-5 - 5-2 - 4-3 - 1046-979 - +67 6. ΑΕΚ - 21 - 7-7 - 4-3 - 3-4 - 1109-059 - +50 7. Πανιώνιος - 21 - 7-7 - 6-1 - 1-6 - 1050-1091 - -41 8. ΠΑΟΚ - 20 - 6-8 - 2-4 - 4-4 - 1038-1092 - -54 9. Ολύμπια - 20 - 6-8 - 5-2 - 1-6 - 1057-1043 - +14 10. Μακεδονικός - 19 - 5-9 - 4-3 - 1-6 - 1035-1091 - -56 11. Απόλλων - 19 - 5-9 - 4-3 - 1-6 - 1053-1069 - -16 12. Ηρακλής - 18 - 4-10 - 4-3 - 0-7 - 987-1075 - -88 13. Γυμναστικός - 18 - 4-10 - 4-3 - 0-7 - 1011-1111 - -100 14. Κολοσσός - 15 - 1-13 - 1-6 - 0-7 - 938-1112 - -174
Εντοπίστηκε στο βυθό το μοιραίο ελικόπτερο
7.1 Κοινωνία και Πολιτεία
Στα προηγούμενα κεφάλαια μελέτησες την κοινωνία, που είναι η οργανωμένη κοινωνική συμβίωση.
Σε βάθος 75 μέτρων βρέθηκε χτες, λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, ενάμισι ναυτικό μίλι ΝΑ από το αεροδρόμιο της Ικαρίας, η άτρακτος με τα μέλη του πληρώματος και το ουραίο τμήμα του μοιραίου ελικοπτέρου του ΕΚΑΒ που χάθηκε πριν από 15 μέρες στο Ικάριο πέλαγος.
Αυτή η οργάνωση, όπως έμαθες, πραγματοποιείται βασικά με τους κοινωνικούς κανόνες και τους θεσμούς.
Το ελικόπτερο εντοπίστηκε από το υποβρύχιο τηλεκατευθυνόμενο όχημα (ROV) "Αχιλλέας" στη θαλάσσια περιοχή Φανάρι του Αγίου Κηρύκου, στην προέκταση του αεροδιαδρόμου 33 στον οποίο μπήκε λίγο πριν από την προσγείωση.
Ποιος όμως διαμορφώνει αυτούς τους κανόνες και τους θεσμούς με τους οποίους λειτουργεί η κοινωνική ζωή;
Όπως λέει ο πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΚΘΕ), κ. Γ. Χρόνης "από την επεξεργασία των σημάτων εκτιμάται ότι μέσα στην άτρακτο βρίσκονται τα πτώματα των τεσσάρων μελών του πληρώματος".
Κάθε κοινωνία είναι πολιτική κοινωνία, παρουσιάζει δηλαδή μια πολιτική οργάνωση, με βάση την οποία συγκεκριμένα άτομα και ομάδες έχουν την εξουσία να διαμορφώνουν και να επιβάλλουν κανόνες-νόμους.
Το γεγονός επιβεβαίωσε τη νύχτα με δηλώσεις του στα "ΝΕΑ" και ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ κ. Χρήστος Ρέσσος επικαλούμενος την ενημέρωση που είχε από τον επικεφαλής των ερευνών κ. Καραγιώργη.
Στις πρωτόγονες φυλές την εξουσία αυτή είχε ο φύλαρχος, στην Αρχαία Αίγυπτο οι ιερείς, στις μεγάλες Αυτοκρατορίες (Μ. Αλεξάνδρου, Ρωμαϊκή, Βυζαντινή, κ.ά.) οι πολιτικοί και στρατιωτικοί μηχανισμοί, οι ηγεμόνες και βασιλείς αργότερα και στα σύγχρονα δημοκρατικά κράτη ο λαός.
Σήμερα - αν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν - θα καταδυθεί το βαθυσκάφος "ΘΕΤΙΣ", προκειμένου να φωτογραφίσει τα δύο κομμάτια (άτρακτο και ουραίο τμήμα), ενώ θα ξεκινήσει και η διαδικασία ανέλκυσης του ελικοπτέρου και απεγκλωβισμού των μελών του πληρώματος.
Η έννοια της Πολιτείας (από την αρχαία ελληνική λέξη «πόλις»), εμφανίζεται για πρώτη φορά στην αρχαία Ελλάδα, για να χαθεί από την ιστορία των ανθρώπινων κοινωνιών, με την παρακμή του θεσμού της πόλης κράτους.
Ήδη έχει ξεκινήσει πλατφόρμα με γερανό από τη Σάμο και ρυμουλκούμενη κατευθύνεται στο σημείο. Η Αθηναϊκή Πολιτεία αποτελεί τη μορφή πολιτικής οργάνωσης, στην οποία τα ίδια τα ελεύθερα άτομα (πολίτες) αποφασίζουν για τους κανόνες-νόμους που ρυθμίζουν την κοινωνική ζωή. "Πρόκειται για δύσκολο εγχείρημα αφού, όπως με ενημέρωσαν οι ειδικοί, θα πρέπει να δεθεί κατάλληλα η άτρακτος προκειμένου να μη ''σπάσει'' κατά τη διάρκεια της ανόδου", τονίζει ο κ. Ρέσσος.
Η επανεμφάνιση της Πολιτείας γίνεται στην Ευρώπη με τη Γαλλική Επανάσταση (18ος αιώνας), όταν ο λαός διεκδικεί την αντικατάσταση της απόλυτης εξουσίας του μονάρχη από την εξουσία των πολιτών. Τα δύο κομμάτια του ελικοπτέρου ήταν μέσα στους 40 στόχους που είχαν επιλεγεί από τον δρ Α. Καραγιώργη, γεωλόγο - ωκεανογράφο, από τους συνολικά 100 που καταγράφηκαν στην οθόνη του ηχοβολιστικού μηχανήματος που βρίσκεται πάνω στο ωκεανογραφικό "Αιγαίο" από την πρώτη μέρα των ερευνών. Με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνεται η έννοια της σύγχρονης δημοκρατικής Πολιτείας, με βάση την ισότητα των πολιτών και την ελευθερία τους από την απόλυτη εξουσία του μονάρχη.
Στη σύγχρονη Πολιτεία ο λαός όχι πλέον άμεσα (δηλαδή ο ίδιος, όπως στην αρχαία Αθήνα), αλλά έμμεσα, δηλαδή μέσα από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους του, αποφασίζει τους νόμους με τους οποίους οργανώνεται η κοινωνική συμβίωση. Αυτόν τον τρόπο πολιτικής οργάνωσης ακολουθούν τα περισσότερα σύγχρονα κράτη στη διάρκεια του 19ου και 20ου αιώνα, συχνά μετά από αιματηρές συγκρούσεις και επαναστάσεις. Η σύγχρονη Πολιτεία εκφράζει τη θέληση των πολιτών (λαού) ενός κράτους και έχει την εξουσία να καθορίζει: • τους κανόνες-νόμους με τους οποίους οργανώνονται και λειτουργούν οι κοινωνικοί και πολιτικοί θεσμοί, • τις υποχρεώσεις και δικαιώματα των ατόμων και τέλος, • τις ποινές και κυρώσεις σε περιπτώσεις παραβίασης των κανόνων, μέσα από ένα ανεξάρτητο σύστημα δικαιοσύνης.
Σήμερα, η σύγχρονη Πολιτεία καθορίζει τον τρόπο που λειτουργεί η κοινωνική ζωή, ρυθμίζοντας την οργάνωση και λειτουργία όλων σχεδόν των κοινωνικών θεσμών. Η εκπαίδευση (ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων, υποχρεώσεις και δικαιώματα σπουδαστών, καθηγητών, διευθυντών, εξετάσεις, πτυχία), η οικονομία (συνθήκες και αμοιβή εργασίας, χρήμα, τράπεζες, εταιρίες, τιμές), η ψυχαγωγία (αθλητισμός, ΜΜΕ, θεάματα), η οικογένεια (γάμος, σχέσεις συζύγων, σχέσεις γονέων και παιδιών, λύση του γάμου), η επιβολή ποινών (δικαστήρια, σωφρονιστικά ιδρύματα), ρυθμίζονται σήμερα, από ένα σύνολο κανόνων- νόμων που θεσπίζει η Πολιτεία.