Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΤΕΤΑΡΤΗ 17/2

Φαινόμενα

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3 - 4

ΚΙΟΥ ΖΙΟΥ, ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ (QIU JU GUANS SI)

Εκθαμβωτικό τουρλουμπούκι

Ένα σωμάτιο α κατευθύνεται από πολύ μακριά, με ταχύτητα υ, μετωπικά προς πυρήνα ατομικού αριθμού Ζ, ο οποίος θεωρούμε ότι παραμένει ακίνητος στη θέση του.

(ΕΤ3, 22.00)

Τα περί εκβιασμών γίνονται η αφορμή για μια νέα σειρά επεισοδίων της εθνικής σαπουνόπερας με δημοσιογραφικο-δικηγορικές συμμετοχές

Βρείτε την ελάχιστη απόσταση στην οποία μπορεί να πλησιάσει το σωμάτιο α ως συνάρτηση της ταχύτητάς του.

Μια από τις καλύτερες ταινίες του Ζαγκ Γιμού, αλλά και της παγκόσμιας κινηματογραφίας των τελευταίων ετών.

ΠΟΠΗ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΥ

Η δυναμική ενέργεια μεταξύ δύο φορτίων q1, q2 σε απόσταση r δίνεται από τη σχέση: U=Κq1q2/r

Μέσα από την ιστορία μιας εγκύου γυναίκας ενός χωρικού, η οποία απαιτεί αποζημίωση από την κινέζικη γραφειοκρατία, όταν ο αρχηγός του χωριού χτυπάει τον άνδρα της, αναπτύσσεται η έννοια της δικαιοσύνης και της σχετικότητάς της.

"Να κάνουμε διάλειμμα για διαφημίσεις και να ηρεμήσουμε", προτείνει ο Μανώλης Καψής αφού ορισμένοι καλεσμένοι του είχαν αρπαχτεί, κατά το εθιμικό δίκαιο των πάνελ, αλληλοκατηγορούμενοι

Δίκαια το φιλμ κέρδισε το "Χρυσό Λιοντάρι" στη Βενετία το 1992 και το Διεθνές Βραβείο της Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου Αμερικής. "Είσαι κωλοτούμπας", "Εγώ είμαι κωλοτούμπας; Εσύ παίρνεις πανάκριβα δώρα", "Εγώ δεν παίρνω δώρα, προσφέρω υπηρεσίες και αμείβομαι γι' αυτές, σ' έχω δει εγώ ο ίδιος να κάνεις κωλοτούμπες.

Αξιολόγηση: ((((

Άντε να παραθερίσεις στο νησί του Νικολετάτου, που έφτασες να κάνεις προπαγάνδα υπέρ των φρουτακίων".

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ (IN THE LINE OF FIRE)

Ο εξαιρετικός διάλογος εξελίσσεται στο "Τοκ σόου" του Μανώλη Καψή μεταξύ των καλεσμένων του Αλέξη Κούγια, στο στούντιο, και Μάκη Τριανταφυλλόπουλου σε τηλεπαράθυρο, όπου κωλοτούμπας αποκαλείται ο Τριανταφυλλόπουλος από τον Αλέξη Κούγια, ο οποίος κλιμακώνει την επίθεση κατηγορώντας εμμέσως πλην σαφώς τον τηλε-Ζορό, ότι εκβιάζει με τις εκπομπές του και ενδιαφέρεται για την τσέπη του.

(MEGA, 22.30)

Η συζήτηση αφορά το νέο απολαυστικό εθνικό τουρλουμπούκι που έχουν προκαλέσει οι περί εκβιασμών αποκαλύψεις ανακατεύοντας πάλι δημοσιογράφους, κανάλια, παρουσιαστές εκπομπών, δικηγόρους, ισχυρούς του πλούτου προμηνύοντας νέα κρίση στους δημοσιογραφικούς κόλπους, ενδεχομένως τους δικηγορικούς και όλους τους μιντιοπρόβλητους προφανώς επαγγελματικούς χώρους - εκεί συμβαίνουν τα ακραία, καθώς δόξα, χρήμα και εξουσία ανακατεύονται σε ένα εκρηκτικό μείγμα τηλεοπτικο-δημοσιογραφικο-παραπολιτικο-πλουτοκρατικο-τρομοκρατικού παρασκηνίου.

Ο Βόλφαγκ Πέτερσεν στις καλύτερες σκηνοθετικές στιγμές του.

Με αφορμή τις αποκαλύψεις σχετικώς με απόσπασμα από ημερολόγια και άλλα έγγραφα του δολοφονηθέντος Δημήτρη Αγγελόπουλου, που παρέδωσε η οικογένεια Θεόδωρου Αγγελόπουλου στον Πρωθυπουργό, έχει ξεκινήσει το νέο υπερθέαμα, όπου πρωταγωνιστούν, σε τηλεπαράθυρα και πάνελ, οι συνήθεις πρωταγωνιστές και όλων των προηγούμενων τηλεοπτικο-εθνικών κρίσεων από κορκολειάδες, φρουτάκια και ποδοσφαιρο-παράγκες μέχρι τρομοκρατία.

Με αφορμή την αδυναμία ενός μυστικού πράκτορα (εξαιρετικός στο ρόλο, ο Κλιντ Ίστγουντ) ν' αποτρέψει τη δολοφονία του Τζον Φ. Κένεντι, ενώ ήταν στην ομάδα προστασίας του, στοιχειώνει το φάντασμα των τύψεων και των ενοχών.

Ο κ. Κούγιας φυσικά, ως δικηγόρος της οικογένειας Θόδωρου Αγγελόπουλου, γίνεται ανάρπαστος.

Έτσι, σε μια δεύτερη ευκαιρία που του δίνεται, ξεδιπλώνει τις ικανότητές του και μπαίνει σ' έναν πόλεμο νεύρων, που του κάνει ένας υποψήφιος δολοφόνος του Αμερικανού προέδρου.

Στην εκπομπή του Μανώλη Καψή, παρ' όλο που βγήκε προηγουμένως και στο δελτίο του Νίκου Χατζηνικολάου, την επομένη στην εκπομπή της Άννας Παναγιωταρέα και σήμερα έχει υποσχεθεί στον Γιάννη Πρετεντέρη, δηλώνοντας όμως παντού ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί πουθενά, με ύφος Σφίγγας είπε πως δεν μπορεί να πει περισσότερα από αυτά που αποδεσμεύτηκε για να πει.

Αξιολόγηση: (((

Οι υπόλοιποι αναλαμβάνουν να ερμηνεύσουν τα "αινίγματα" της Σφίγγας-Κούγια, μάλλον εννοεί αυτό ή μήπως εκείνο, υπό το ενοχλητικό ζουζούνισμα του κ. Βαρεμένου, που δεν αφήνει άνθρωπο να ολοκληρώσει, χωρίς να τον διακόψει.

ΚΙΚΑ (KIKA)

Και ενώ το μπέρδεμα ποιος εκβίασε και ποιοι άλλοι θα αποκαλυφθεί ότι εκβίασαν έχει φτάσει σε κρίσιμο σημείο, εμφάνιση του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, που φυσικά έχει και πάλι καίριο ρόλο στο ζήτημα, ανοίγει νέα διάσταση:

(ΑΝΤ1, 23.00)

"Μπορεί να εκβιάζονται οι πλούσιοι και ισχυροί, αλλά φταίνε γιατί δωροδοκούν".

Από τις πιο γνωστές ταινίες κοινωνικής και αισθηματικής σάτιρας του Ισπανού σκηνοθέτη Πέδρο Αλμοδοβάρ.

Και διηγείται απόπειρα δωροδοκίας του από τη μία πλευρά της οικογένειας Αγγελόπουλου, γιατί με την άλλη, που αντιδικεί με την προηγούμενη, έχει άριστες σχέσεις και εκείνη γνωρίζει τα περί απόπειρας δωροδοκίας του.

Μια ακροβασία μεταξύ σοβαρού και γελοίου, με επιστέγασμα όλο το μεγαλείο του κινηματογραφικού κιτς.

Παρεμβαίνει και ο δικηγόρος της άλλης πλευράς, αντιδικούν με τον Κούγια.

Η Κίκα είναι μια απλοϊκή μακιγιέζ, που πέφτει θύμα βιασμού.

Χάος.

Στη συνέχεια, περνάει χειρότερες δοκιμασίες στα νύχια μιας αδίστακτης τηλεπαρουσιάστριας που εκμεταλλεύεται την περίπτωσή της.

Θυμώνει ο Αλέξης Κούγιας, επιτίθεται στον Τριανταφυλλόπουλο, λέγοντάς του ότι "έστησε" τις ιστορίες που λέει, γιατί ο ίδιος προσωπικώς είναι σε θέση να γνωρίζει το πώς "στήνει" τις ιστορίες στην εκπομπή του, την οποία πάντως ο κ. Κούγιας έχει δεόντως τιμήσει διά της παρουσίας του, επαινώντας τότε τον κ. Τριανταφυλλόπουλο για την προσέγγιση των θεμάτων.

Τα κοστούμια υπογράφουν οι Ζαν-Πολ Γκοτιέ και Τζιάνι Βερσάτσε.

Ο κ. Τριανταφυλλόπουλος εν τω μεταξύ έχει αυτοδιαφημιστεί, κατά την προσφιλή του μέθοδο, ως ο Ζορό-κατά -των-δωροδοκιών, διότι του τα 'διναν αλλά δεν τα πήρε, διαφημίζει και την εκπομπή του της ερχόμενης Κυριακής, όπου μέχρι για Αθάνατους και Ολυμπιακούς θα πει.

Αξιολόγηση: (((

Τέρατα και σημεία λέγονται.

ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ (HARD JUSTICE)

Και εκεί που βρίζονται και λέει ο Αλέξης Κούγιας ότι πλέον δεν είναι φίλοι και του απαντά ο Τριανταφυλλόπουλος να μη λέει μεγάλες κουβέντες γιατί μπορεί στο μέλλον να είναι φίλοι, χαμογελούν μεταξύ τους και λήγει η ευγενής αυτή συνομιλία, αφήνοντας άναυδο ένα κοινό που άντε να βγάλει άκρη ποιος εκβιάζει, ποιος στήνει εκπομπές, ποιος δωροδοκείται και για ποιο λόγο, ποιοι οι φίλοι, όλοι φίλοι;

(STAR, 23.00)

Α λα Δουκίσσης Πλακεντίας η τρύπα του οχετού, που έχει ανοίξει και χάσκει το άλαλο πλήθος, τι άλλο να κάνει, το πολύ-πολύ ζάπινγκ γιατί βαρέθηκε και έχει και σοβαρά προβλήματα και δεν έχει και κολλητούς πανελο-οργανωτές για να ασχοληθούν με τα δικά του.

Άλλη μια αμερικάνικη περιπέτεια, χωρίς ιδιαίτερη αξία, με τον πρωταγωνιστή της να διατελεί πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών και ν' αποτυγχάνει να συλλάβει έναν διαβόητο λαθρέμπορο όπλων. Συγχρόνως δολοφονείται ο φίλος και συνεργάτης του, γεγονός που τον οδηγεί σε μια ανελέητη καταδίωξη.

Αξιολόγηση: (