Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ο σεγκιρι κρινει την ενδεκαδα στο περιστερι :: 1/3/2006 19:51:50) 

Ο ΣΕΓΚΙΡΙ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΔΙΚΤΥΟ

Τι μάθαμε σε αυτό το κεφάλαιο

Αδύναμος κρίκος

Λυρικό ελατήριο…

Το Λειτουργικό Σύστημα είναι ένα σύνολο προγραμμάτων που οργανώνουν και επιβλέπουν τις λειτουργίες του υλικού σε ένα υπολογιστικό σύστημα.

Βρήκε τους δέκα, περιμένει τον ενδέκατο. Την ετοιμότητα του Μπαρκ Σεγκιρί θα τσεκάρει σήμερα ο Σάββας Κωφίδης, για να γνωρίζει αν θα μπορεί να τον υπολογίζει για το βασικό σχήμα στο παιχνίδι του Περιστερίου.

Γ.Δ.Κ.Σ.

Τα προγράμματα που βρίσκονται σε κάποιο στάδιο της εκτέλεσής τους από την ΚΜΕ ονομάζονται διεργασίες.

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΛΑΧΟΥ

Το κτίριο για τη στέγαση της Λυρικής Σκηνής είναι μια βαθιά πληγή που αιμορραγεί.

Οι βασικοί τρόποι απεικόνισης διεργασιών είναι ο γράφος προήγησης και οι εντολές parbegin και parend.

Στο ρόστερ της ομάδας υπάρχουν τρεις κλασικοί κεντρικοί αμυντικοί.

Άκρη δεν βρίσκεις.

Το τμήμα μιας διεργασίας που χρησιμοποιεί μοιραζόμενα δεδομένα είναι το κρίσιμο τμήμα της. Με δεδομένη την απουσία του Τάσου Κατσαμπή λόγω καρτών, η συμμετοχή του Σεγκιρί στο βασικό σχήμα κρίνεται απαραίτητη.

Προς το παρόν το θλιβερό κτίριο του «Ολύμπια» ικανοποιεί όπως - όπως τις ανάγκες τού μόνου μόνιμου λυρικού μας συγκροτήματος.

Μόνο μία διεργασία μπορεί να εκτελεί το κρίσιμο τμήμα της κάθε φορά. Μέχρι χθες όμως δεν κατάφερε να προπονηθεί με την υπόλοιπη ομάδα, αν και η κατάστασή του παρουσιάζει σημαντική βελτίωση.

Κάτι πρέπει να κάνει όμως και το μόνο λυρικό μας συγκρότημα για τις «ανάγκες» - αυτό που λέμε «πάω για την ανάγκη μου» ή «προς ανάγκη μου»… - ημών των θεατών του.

Οι σηματοφορείς είναι μία πολύ απλή και λειτουργική λύση για το πρόβλημα του κρίσιμου τμήματος.

Το πρωί θα υποβληθεί σε ειδικά τεστ, το αποτέλεσμα των οποίων θα κρίνει -σε μεγάλο βαθμό- τη συμμετοχή του στον αγώνα της Κυριακής.

Τι να λέμε τώρα για ρεπερτόρια και καλλιτεχνικά αποτελέσματα…

Βιβλιογραφία - Πηγές

ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΕ ΣΕΓΚΙΡΙ:

Χρόνια τώρα το λέω, για να μην πω δεκαετίες: εγώ, αυτόν τον διευθυντή της Λυρικής θα παραδεχτώ!

Παπακωσταντίνου Γ., Ν. Μπιλάλη, Π. Τσανάκα, Λειτουργικά Συστήματα: Αρχές Λειτουργίας, Συμμετρία, 1989.

Ο Γαλλοαλγερινός αμυντικός θα τοποθετηθεί στο κέντρο της άμυνας.

Ο οποίος θα βάλει ελατήριο στην πόρτα που υπάρχει στις τουαλέτες ανδρών του ισογείου για να κλείνει αυτόματα.

Silberschatz Α., Peterson J., Galvin P., Operating System Concepts, Addison -Wesley, 1991.

Από εκεί και πέρα δεν θα υπάρχει καμία άλλη διαφοροποίηση, πλην της χρησιμοποίησης του Γκάρμπα Λαβάλ αντί του τιμωρημένου Ηλία Πουρσανίδη.

… και επίδοξοι επιδειξίες

Παρτενέρ του Σεγκιρί θα είναι ο Γρηγόρης Παπαζαχαρίας, ενώ τα δύο άκρα της αμυντικής γραμμής θα καλύψουν οι Παναγιώτης Δρούγας (αριστερά) και Μίροσλαβ Σνάουτσνερ (δεξιά).

Διότι, κυρίες και κύριοι, έτσι και πας στις τουαλέτες αυτές και δεν βρεις «καμπίνα» ελεύθερη και καταλήξεις στα όρθια ουρητήρια - που δεν είναι και του Ντισάν… - κάνεις μια, έτσι, δεξιά σου και παγώνεις.

Με την ίδια τετράδα στα μετόπισθεν ο Ηρακλής αγωνίστηκε στο Παγκρήτιο με τον ΟΦΗ (νίκη με 1-0) και στο Καυταντζόγλειο με Καλαμαριά (ήττα με το ίδιο αποτέλεσμα).

Διότι βλέπεις την πόρτα που δεν κλείνει αυτόματα να «χάσκει» επειδή ο προηγούμενος δεν την έχει σπρώξει να κλείσει.

ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΣΕΓΚΙΡΙ:

Και βλέπεις και τις κυρίες με τις γούνες στο φουαγιέ να πίνουν τον καφέ τους ή να καπνίζουν ή να φλυαρούν.

Αν δεν καταφέρει να ξεπεράσει το πρόβλημα στο δεξί δικέφαλο, τότε ο Κωφίδης θα αναγκαστεί να ανακατέψει την τράπουλα.

Και σκέφτεσαι:

Θα περάσει τον Σνάουτσνερ στο κέντρο της άμυνας, δίπλα στον Παπαζαχαρία, θα κρατήσει τον Δρούγα στην αριστερή πλευρά και θα χρησιμοποιήσει στο δεξί άκρο τον Στεφανή.

«Αν κάνουν έτσι τώρα και γυρίσουν και με πιάσουν στα πράσα ουρούντα;».

Με δίδυμο Σνάουτσνερ - Παπαζαχαρία, η άμυνα αποκτά ταχύτητα, αλλά χάνει σε ύψος και αυτό είναι κάτι που προβληματίζει τον Κωφίδη, καθώς ο Ατρόμητος διακρίνεται ιδιαίτερα στο ψηλό παιχνίδι, κυρίως λόγω της παρουσίας του Γιώργου Ζαχαρόπουλου.

Και στριμώχνεσαι προς τα μέσα στη λεκάνη, ένα δηλαδή γίνεσαι κι από το άγχος σού κόβεται κιόλας. Αλλά άντε και «ολοκλήρωσες», πώς «αποσπάσαι»; Ε; Πώς; Κι αν εκεί, στο «τίναγμα», ξεφύγεις προς τα έξω την ώρα που το μάτι της κυρίας, τής απ' έξω, το φέρει ο διάβολος και γυρίσει προς τα εκεί, τι κάνεις; Δύσκολο είναι να χαρακτηριστείς επιδειξίας στα καλά καθούμενα; Και άντε μετά να αποχαρακτηριστείς… Γι' αυτό σάς λέω. Δεν με απασχολεί τόσο η έκταση της κολορατούρας τής τάδε σοπράνο ή ποιο ψηλό ντο πιάνει ο δείνα τενόρος… Το ελατήριο στην πόρτα τής τουαλέτας με απασχολεί πρωτίστως. Μήπως, κάποτε, θα πρέπει να απασχολήσει και τον κ. καλλιτεχνικό διευθυντή;