Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( στα χναρια του ζαγορακη και ο μιετσελ :: 1/2/2006 21:57:34) 

ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ Ο ΜΙΕΤΣΕΛ

Ανακεφαλαίωση

Λόγια αλήθειας

Ο υπολογιστής αποτελεί το βασικό εργαλείο για τη διαχείριση και την επεξεργασία πληροφοριών.

Ο Θόδωρος Ζαγοράκης… έγραψε προχθές ότι η πηγή του κακού στον ΠΑΟΚ, ήταν η υπεραισιοδοξία του καλοκαιριού. Οι παίκτες του ΠΑΟΚ, δεν ήταν αυτοί που ανέβασαν τον πήχη ψηλά, είναι όμως αυτοί, που προσπαθούν τώρα να τον κατεβάσουν

Μερικά συστήματα που χρησιμοποιούμε για το σκοπό αυτό, είναι: - τα συστήματα για τη δημιουργία και τη συντήρηση Τραπεζών Πληροφοριών - τα συστήματα αποθήκευσης, ανάκτησης, επεξεργασίας και παρουσίασης πληροφοριών - τα συστήματα για τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων - τα συστήματα προσομοίωσης - τα συστήματα αναγνώρισης προτύπων.

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΙΔΗ

Ο υπολογιστής βρίσκει πολλές εφαρμογές στις επιστήμες και ειδικότερα: - στις ανθρωπιστικές -Ιστορία, Νομική, Λογοτεχνία, Κοινωνιολογία, Ανθρωπολογία, κ.ά. - στις θετικές επιστήμες -Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Αστρονομία, Μετεωρολογία, κ.ά.

Μετά τον αρχηγό του Δικεφάλου, χθες ήταν η σειρά του Μάρτσιν Μίετσελ να παραδεχτεί ότι ο φετινός ΠΑΟΚ δεν ήταν για μεγάλα πράγματα.

Επίσης έχουμε πολλές εφαρμογές του υπολογιστή στις τέχνες όπως: - στη Μουσική - στις Εικαστικές τέχνες - στον Κινηματογράφο.

"Όπως παίζουμε, φαίνεται ότι δεν είμαστε έτοιμοι ούτε για το πρωτάθλημα, ούτε για το Τσάμπιονς λιγκ. Στις τεχνολογικές ειδικότητες χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή: - στη σχεδίαση κτιρίων και προϊόντων (CAD) - στις βιομηχανικές κατασκευές (CAM) - στον έλεγχο προϊόντων (CAE) - στην ολοκληρωμένη παραγωγή προϊόντων (CIM). Τον τελευταίο καιρό δεν παίζουμε καλό ποδόσφαιρο.

Οι δυνατότητες που μας προσφέρουν οι δικτυακές τεχνολογίες για επιμόρφωση, εκπαίδευση και κατάρτιση από απόσταση είναι μεγάλες.

Θα μπορούσα να πω ότι το ποδόσφαιρο που παίζουμε είναι καταστροφικό.

Συγκεκριμένα με τη χρήση του υπολογιστή, εξειδικευμένων εφαρμογών -συστήματα εκπαίδευσης βασισμένα στον υπολογιστή (CBT )- των δικτύων υπολογιστών και των τηλεπικοινωνιών, δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες για να προσφέρουμε εκπαίδευση από απόσταση σε όσους για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούν να βρίσκονται μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας.

Είμαστε μια ομάδα, που έχει μεγαλύτερες δυνατότητες, δεν γίνεται να κάνουμε μόνο μία - δύο ευκαιρίες ή σουτ σε κάθε παιχνίδι" είπε ο Πολωνός φορ, επισημαίνοντας ότι "πρέπει να βρούμε τον εαυτό μας και μάλιστα γρήγορα".

Ερωτήσεις

Ο Μίετσελ παραδέχτηκε ότι "αυτή τη στιγμή η κατάσταση είναι δύσκολη, με όλα αυτά που γίνονται, αλλά πρέπει να βρούμε την ηρεμία μας και να μείνουμε ψύχραιμοι" και πιστεύει ότι την Κυριακή δεν υπάρχει περιθώριο για άλλο αποτέλεσμα, εκτός της νίκης, καθώς "πρέπει να αρχίσουμε να κερδίζουμε".

1. Να αναφέρετε τα βασικά συστήματα που χρησιμοποιούμε για τη διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών.

Ο 30ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ, που θα συναντήσει την Κυριακή την ομάδα που τον έφερε στην Ελλάδα, θεωρεί ότι το παιχνίδι είναι δύσκολο για πολλούς λόγους.

2. Να αναφέρετε εργασίες που μπορούν να κάνουν οι επιστήμονες με τη βοήθεια των συστημάτων αποθήκευσης, ανάκτησης, επεξεργασίας και παρουσίασης δεδομένων.

"Κατ' αρχήν, ο Ηρακλής έχει πολύ καλή ομάδα, που παίζει καλό ποδόσφαιρο κι αυτό το έδειξε και στο παιχνίδι με την ΑΕΚ.

3. Συμπληρώστε τις φράσεις που λείπουν.

Το παιχνίδι γίνεται ακόμη πιο δύσκολο, επειδή είμαστε αναγκασμένοι να παίξουμε σε άδειο γήπεδο.

Η εξάπλωση των μικροϋπολογιστών και του Διαδικτύου, καθώς και η ανάπτυξη λογισμικού που διευκολύνει την αναζήτηση (μηχανές αναζήτησης - searching engines) επέτρεψαν στους επιστήμονες: α) να ………………….. πληροφορίες από περισσότερες πηγές. β) να ……………………. τις πληροφορίες αυτές στα δικά τους αποθηκευτικά μέσα. γ) να …………………. και να …………………. το έργο τους μέσα από το Διαδίκτυο.

Ο κόσμος δίνει μία ώθηση στην ομάδα και ειδικά αυτή την εποχή, που είναι δύσκολη για μας, έχουμε ανάγκη τη συμπαράστασή του" είπε ο Μίετσελ, που αν και χρόνια στην Ελλάδα, δεν μπορεί να καταλάβει το μέτρο της τιμωρίας της έδρας μιας ομάδας.

4. Να αναφέρετε εργασίες που μπορούν να εκτελέσουν οι επιστήμονες με τη βοήθεια των συστημάτων για τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων.

"Έχω παίξει κι άλλα ντέρμπι στην Ελλάδα κι είναι πολύ άσχημο να παίζεις μπροστά σε άδειες κερκίδες.

5. Ποιες είναι οι κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται οι τεχνικές της ψηφιακής επεξεργασίας σήματος που ακολουθούνται για την αναγνώριση μορφών με τη βοήθεια του υπολογιστή;

Το ποδόσφαιρο χάνει το νόημά του.

6. Να αναφέρετε εφαρμογές στις οποίες απαιτείται αναγνώριση προτύπων με τη βοήθεια των υπολογιστικών συστημάτων.

Είναι κρίμα για το άθλημα, αλλά και για εμάς του ποδοσφαιριστές, να πρέπει να παίξουμε σε ένα άδειο γήπεδο".

7. Να επιλέξετε τις σωστές απαντήσεις. Με τη βοήθεια των συστημάτων προσομοίωσης οι επιστήμονες της κοινωνιολογίας μπορούν να προσομοιώνουν και να μελετούν διάφορα θέματα όπως: - η εξέλιξη της εθνικής οικονομίας - η έλλειψη βαρύτητας - ο έλεγχος της πληθυσμιακής εξέλιξης μειονοτήτων - η καταναλωτική συμπεριφορά - η επίδραση της μόλυνσης στο ζωικό και φυτικό βασίλειο μιας λίμνης - τα επιχειρησιακά παιχνίδια 8. Να επιλέξετε τις σωστές απαντήσεις. Οι επιστήμονες της ανθρωπολογίας με τη χρήση των συστημάτων αναγνώρισης κειμένων και σχημάτων μπορούν να μελετούν: - ειδικά κείμενα και γραφές - την εξέλιξη των αλφαβήτων - τη γραφική παράσταση συναρτήσεων - την εξέλιξη των τεχνών στους διάφορους λαούς - ιστορικά γεγονότα 9. Να αναφέρετε εργασίες που μπορεί να κάνει ένας μαθηματικός με τη βοήθεια του υπολογιστή. 10. Στη Φυσική ο υπολογιστής χρησιμοποιείται για την προσομοίωση πειραμάτων, τα οποία είναι αδύνατο ή πολύ δύσκολο να μελετηθούν στην πράξη (συνθήκες έλλειψης βαρύτητας, αποτελέσματα πυρηνικής έκρηξης, κ.ά.). - Ναι - Όχι 11. Να περιγράψετε πώς γίνεται η πρόβλεψη του καιρού με τη βοήθεια του υπολογιστή. 12. Πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή ο μουσικός στη σημερινή εποχή; 13. Να αναφέρετε εφαρμογές του υπολογιστή στον κινηματογράφο. 14. Να αναφέρετε τους κυριότερους τομείς όπου βρίσκουν εφαρμογή οι τεχνολογίες CAD, CAM, CAE. 15. Συμπληρώστε τις φράσεις που λείπουν. α) Στα συστήματα CAD/CAM τα εξαγόμενα του συστήματος CAD χρησιμοποιούνται ως ……………………………….. στο σύστημα CAM. β) Ο προγραμματισμός των εργαλειομηχανών γίνεται με την ανάπτυξη ……. …………………. που περιέχουν τα κατάλληλα δεδομένα για την οδήγηση των εργαλειομηχανών και αποτελούν ένα ……………………………………… …………. ………………. 16. Να αναφέρετε εργασίες για τις οποίες χρησιμοποιούνται συνήθως τα ρομπότ. 17. Από τις παρακάτω φράσεις να σημειώσετε όσες μπορούν να θεωρηθούν ως σωστές απαντήσεις. Μερικά από τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της τεχνολογίας CAD κατά τη φάση της σχεδίασης είναι: - Τα σχέδια γίνονται πιο γρήγορα, τροποποιούνται πολύ εύκολα - Ελέγχονται καλύτερα οι εργαλειομηχανές - Με τη βοήθεια δικτύων υπολογιστών πολλοί σχεδιαστές μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ίδια βάση δεδομένων όπου αποθηκεύονται τα σχέδια και να ανταλλάσσουν πολύ εύκολα τις ιδέες τους - Δεν ενθαρρύνεται η συνεργασία μεταξύ των σχεδιαστών - Για τη σχεδίαση ενός παρόμοιου ή ενός νέου προϊόντος οι σχεδιαστές μπορούν πολύ εύκολα να τροποποιήσουν τα ήδη υπάρχοντα σχέδια και να δημιουργήσουν πολύ γρήγορα τα νέα 18. Ένα εργοστάσιο της τεχνολογίας CIM έχει μεγάλη ευελιξία στην παραγωγή και μπορεί να ανταποκριθεί πολύ γρήγορα και αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της αγοράς και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. - Ναι - Όχι 19. Όταν παράγουμε υλικά με τα συστήματα CAD/CAM έχουμε σπατάλη στα υλικά, άρα αυξημένο κόστος παραγωγής. -Ναι -Όχι 20. Να συνδέσετε τα περιεχόμενα της πρώτης στήλης με αυτά της δεύτερης. CAD | | Εφαρμοσμένη μηχανική με τη βοήθεια υπολογιστή CAE | | Σχεδίαση με τη βοήθεια του υπολογιστή CAΜ | | Κατασκευή με τη βοήθεια του υπολογιστή CIM | | Ολοκληρωμένη παραγωγή με τη βοήθεια του υπολογιστή 21. Να αναφέρετε σε ποιους απευθύνεται κυρίως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 22. Να αναφέρετε παραδείγματα εφαρμογών που διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των υπολογιστών και χρησιμοποιούνται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 23. Συμπληρώστε τις φράσεις που λείπουν: α) Η τηλεδιάσκεψη αποτελεί ακόμα μια διαδικασία με …………………………………. και χρησιμοποιείται κυρίως από μεγάλες επιχειρήσεις για ειδικές συσκέψεις. β) Για την πραγματοποίηση της τηλεδιάσκεψης χρειάζεται να οργανώσουμε χώρους όπου θα συγκεντρώνονται οι συμμετέχοντες, τους οποίους συνήθως ονομάζουμε ………………………………….. 24. Συμπληρώστε τις φράσεις που λείπουν. Μπορούμε να χωρίσουμε τις εκπαιδευτικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν υπολογιστή σε δύο μεγάλες κατηγορίες: - εκείνες με τις οποίες ………………………. εκπαίδευση με τη βοήθεια του υπολογιστή (CAI - Computer Assisted Instruction) και - εκείνες με τις οποίες ……………………………………… της εκπαίδευσης με τη χρήση του υπολογιστή (CMI - Computer Managed Instruction) 25. Ένα σύγχρονο πρόγραμμα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνήθως περιλαμβάνει ένα σύστημα εκπαίδευσης βασισμένο στον υπολογιστή (CBT – Computer Based Training) και όλα τα εργαλεία επικοινωνίας που είναι απαραίτητα για τη διανομή του διδακτικού υλικού ή για τη δημιουργία μιας "εικονικής" αίθουσας διδασκαλίας. - Ναι - Όχι 26. Η τηλεδιάσκεψη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. - Ναι - Όχι

Γλωσσάριο Βάση πληροφοριών: Δες Τράπεζα πληροφοριών. Εκπαίδευση εξ αποστάσεως: Μέθοδος εκπαίδευσης κατά την οποία εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενος βρίσκονται εν γένει σε μακρινή απόσταση. Επικοινωνία με τη διαμεσολάβηση υπολογιστή: Επικοινωνία που επιτυγχάνεται με τη χρήση εφαρμογών οι οποίες διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των υπολογιστών. Εφαρμοσμένη μηχανική με τη βοήθεια υπολογιστή – CAΕ: Χρήση του υπολογιστή και εξελιγμένων προγραμμάτων προσομοίωσης για τη μελέτη της συμπεριφοράς ενός αντικειμένου κάτω από κάθε είδους καταπόνηση -μηχανική, θερμική, κ.ά. Κατασκευή με τη Βοήθεια του Υπολογιστή –CAM: Κατασκευή βιομηχανικών προϊόντων με τη βοήθεια εργαλειομηχανών που ελέγχονται από τον υπολογιστή. Ολοκληρωμένη παραγωγή με τη βοήθεια του Υπολογιστή – CIM: Ο σχεδιασμός και η παραγωγή προϊόντων με αυτόματες διαδικασίες που επιτυγχάνουμε εκμεταλλευόμενοι τις "με τη βοήθεια του υπολογιστή" τεχνολογίες (CAD, CAM, CAE) σε συνδυασμό με άλλες (π.χ. ρομποτική). Ρομποτική: Ο κλάδος της επιστήμης που ασχολείται με τη δημιουργία και την εξέλιξη των ρομπότ. Σύστημα εκπαίδευσης βασισμένο στον υπολογιστή – CBT: Η χρήση τεχνικών διδασκαλίας οι οποίες υποβοηθούνται από υπολογιστικό σύστημα. Σχεδίαση με τη βοήθεια του Υπολογιστή – CAD: Σχεδίαση γεωμετρικών παραστάσεων αντικειμένων με τη χρήση του υπολογιστή και εξειδικευμένου λογισμικού. Τηλεδιάσκεψη: Η πραγματοποίηση διάσκεψης από απόσταση σε πραγματικό χρόνο μέσω τηλεπικοινωνιακών γραμμών ή και μέσω δικτύων υπολογιστών. Τράπεζα Πληροφοριών: Μια συλλογή αρχείων, που περιλαμβάνει ομοειδή στοιχεία αποθηκευμένα σε υπολογιστικά συστήματα. Ενδιαφέρουσες και χρήσιμες διευθύνσεις του Διαδικτύου http://www.robotics.com/robots.html Ιστοσελίδα με πληροφορίες για τα ρομπότ. http://www.ph.tn.tudelft.nl/PRInfo.html Ιστοσελίδα με πληροφορίες για την αναγνώριση προτύπων. http://www.ntua.gr/weather/ Ιστοσελίδα του ΕΜΠ με μετεωρολογικές πληροφορίες. http://www.winsite.com/info/pc/win3/misc/acropzip.exe/ Στην ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να βρείτε ακρωνύμια όρων της Πληροφορικής. http://www.access.digex.net/~ikind/babel.html Στην ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να βρείτε ακρωνύμια όρων της Πληροφορικής. http://dir.yahoo.com/Science/Computer_Science/Electronic_Compute... Από αυτή την ιστοσελίδα της μηχανής αναζήτησης yahoo μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τη σχεδίαση με τον υπολογιστή. http://www.utexas.edu/world/lecture/ Σύνδεσμοι σε σελίδες με εκπαιδευτικό υλικό. http://www.ag.ndsu.nodak.edu/lessons/ Online μαθήματα για τα πιο δημοφιλή πακέτα λογισμικού. http://www.yahoo.com/Computers_and_Internet/Multimedia/Videoconf... Από αυτή την ιστοσελίδα της μηχανής αναζήτησης yahoo μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την τηλεδιάσκεψη. Βιβλιογραφία Α. Ράπτης - Α. Ράπτη, Πληροφορική και εκπαίδευση, Αθήνα, 1997 Η παιδαγωγική αξία του υπολογιστή ως εκπαιδευτικού μέσου και γνωστικού εργαλείου. Ν. Κωνσταντάς, Γ. Σμύρης, Τεχνολογία ηλεκτρονικών υπολογιστών, ΟΕΔΒ Βιβλίο στο οποίο βρίσκουμε πληροφορίες για τις εφαρμογές του υπολογιστή στη βιομηχανία. Richard Bennet, Teaching IT Ο υπολογιστής στις επιστήμες και την τάξη. Collins technology for key stage 3, What s IT about Ο υπολογιστής στις επιστήμες. Pat Heathcote Kevin Bond, A-LEVEL COMPUTING Εφαρμογές CAD/CAM, ρομποτική και συστήματα ελέγχου. Οι υπολογιστές στην εκπαίδευση. Dick Davies, Information Technology at work Οι υπολογιστές στη βιομηχανία, βιομηχανικά ρομπότ. Charles S. Parker, Πληροφορική το παρόν και το μέλλον, Εκδόσεις Ι.Φλώρος Εφαρμογές του υπολογιστή στη βιομηχανία. Συνεργασία μέσω δικτύων, τηλεδιάσκεψη. Πολύ καλή εικονογράφηση.