Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( 105 απολλων 72 κολοσσος :: 29/1/2006 19:49:21) 

105 ΑΠΟΛΛΩΝ 72 ΚΟΛΟΣΣΟΣ

ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Δραματοποίηση

ΑΠΟΛΛΩΝ Καυκής 5 1/2 2/3 - - - 14 Εκινέ - - 0/1 0/1 1 - 05 Κουμπούρας 6 2/2 2/2 0/1 4 3 25 Γεωργαλής 12 4/4 1/4 2/3 3 3 16 Γκιζογιάννης 13 2/2 1/2 3/6 2 - 31 Πέττας - - 0/1 - - 2 06 Λιαδέλης 23 3/3 10/15 0/1 2 4 29 Τσάκιτς 12 3/4 3/6 1/1 6 2 26 Φορτέ 23 4/4 5/7 3/3 6 4 31 Γκργκατ 11 3/5 4/5 - 4 - 18 Σύνολο 105 22/26 28/46 9/16 32 18 200

Κώτσαλος αντί Κοντομηνά στην Ε.Α.Ε.

Βοήθεια: Ασκήσεις δραματοποίησης

ΚΟΛΟΣΣΟΣ Τόμιτς - - 0/2 0/2 - - 11 Πανταζόπουλος 9 - - 3/7 1 2 19 Λόνγκαν 16 1/1 6/10 1/5 2 4 33 Παπαδάτος 2 - 1/1 - 2 1 08 Γκογκίδης - - - - - - 01 Παναγιωταράκος 3 1/2 1/4 - 4 - 13 Πόλιακ - - 0/1 - 1 2 06 Νάκιτς 12 4/5 4/11 0/1 8 1 35 Μπράιαντ 22 12/12 5/8 - 8 1 37 Μακρής 2 - 1/2 0/1 1 - 16 Τσιάκος 6 4/4 1/2 0/1 2 - 22 Σύνολο 72 22/24 19/41 4/17 29 11 200

Νέος πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών εξελέγη ο κ. Γ. Κώτσαλος (Φοίνιξ) στη θέση του κ. Δ. Κοντομηνά που αποχώρησε από την ηγεσία του κλάδου έπειτα από δύο επιτυχείς θητείες.

Πρόκειται για ασκήσεις που χρησιμοποιούν το «δράμα» ως μέσο για τη γλωσσική διδασκαλία. Στις υπόλοιπες θέσεις του προεδρείου αναλαμβάνουν καθήκοντα οι Κ. Φιλίππου (Εθνική Ασφαλιστική), Δ. Παλαιολόγος (Alpha), Π. Καραλής (ING). Με τον όρο «δράμα» εννοούμε κάθε δραστηριότητα που ζητάει από το μαθητή να παραστήσει τον εαυτό του ή ένα άλλο πρόσωπο σε μια υποθετική κατάσταση.

Επίσης, πρόεδροι στις διάφορες επιτροπές ορίσθηκαν οι:

Οι δραστηριότητες αυτές είναι διάφορα είδη αυτοσχεδιασμών και θεατρικά παιγνίδια, τα οποία δίνουν την ευκαιρία στο μαθητή να καλλιεργήσει την ικανότητά του να εκφράζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις της επικοινωνιακής περίστασης, καθώς υποδύεται διάφορους ρόλους.

Ασφαλίσεων Ζωής: Μ. Μωυσής.

Το «δράμα», δηλαδή, επιτρέπει την ανάπλαση συνθηκών αυθεντικής επικοινωνίας και παρακινεί τον ασκούμενο να χρησιμοποιήσει λειτουργικά τη γλώσσα και να δράσει με αυτήν μέσα στον κόσμο.

Ασφαλίσεων Υγείας: Π. Καραλής. Οι ασκήσεις δραματοποίησης δεν είναι απλώς γλωσσικές ασκήσεις, τουλάχιστον με τη στενή έννοια του όρου. Ασφαλίσεων Αυτοκινήτων και Αστικής Ευθύνης: Κ. Μπερτσιάς. Παράλληλα με την εκφραστική ικανότητα ενεργοποιούν και τις ψυχοπνευματικές δυνάμεις του μαθητή. Νομικής Προστασίας: Θ. Αποστολόπουλος. Οξύνουν την παρατηρητικότητά του, διεγείρουν τη φαντασία του, τον παρακινούν να αναλάβει πρωτοβουλίες, τον προετοιμάζουν για τους κοινωνικούς ρόλους που πρόκειται να αναλάβει και του επιτρέπουν να κατανοήσει καλύτερα τις ανθρώπινες σχέσεις. Ασφαλίσεων Περιουσίας: Ι. Λινός. Με λίγα λόγια τον βοηθούν να αντιληφθεί πληρέστερα τον κόσμο και να δράσει αποτελεσματικότερα μέσα σ' αυτόν. Ασφαλίσεων Μεταφορών και Σκαφών: Τ. Λυσιμάχου.

Οδηγίες διδασκαλίας Φιλολογικών μαθημάτων

Διεθνών Σχέσεων: Ι. Δελένδας. Πληροφορικής: Γ. Τζανής.