Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ραλι σουηδιας :: 5/2/2006 23:08:44) 

ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ Σχέδιο σωτηρίας 5 δισ. ευρώ για τη Φίατ από την ισχυρή GΜ

2.11. Ο πυκνωτής

Πάλι πρώτος ο Γκρόνχολμ

Σχέδιο σωτηρίας αξίας πέντε δισ. ευρώ προωθεί ο όμιλος Φίατ για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία που την Παρασκευή ανακοίνωσε απώλειες 4,26 δισ. ευρώ για τη χρήση του 2002.

Πείραμα

Διπλασίασε τις νίκες του στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι ο Μάρκους Γκρόνχολμ, που έπειτα από το Μόντε Κάρλο επικράτησε και στη Σουηδία, δείχνοντας πως θα αποτελέσει σκληρό αντίπαλο για τον κάτοχο του παγκόσμιου τίτλου, Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος περιορίστηκε και πάλι στη δεύτερη θέση.

Μέρος του ποσού αυτού μάλιστα δεν αποκλείεται να το καλύψει η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Τζένεραλ Μότορς, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό τη συμμετοχή της στη Φίατ.

Στην εικόνα 40 ένας επίπεδος φορτισμένος μεταλλικός αγωγός Α έχει συνδεθεί με την κεφαλή του ηλεκτροσκοπίου. Οι οκτώ πρώτοι στη Σουηδία: Γκρόνχολμ (Φινλανδία / Φορντ) 3 ώρες 09:01.9, Λεμπ (Γαλλία / Σιτροέν) +30.9, Κάρλσον (Σουηδία / Μιτσουμπίσι) +2:56.8, Γκάλι (Ιταλία / Μιτσουμπίσι) +3:03.3, Ράντστρομ (Σουηδία / Σουμπαρού) +5:53.3, Καταγιαμάκι (Φινλανδία / Φορντ) +7:34.8, Πονς (Ισπανία / Σιτροέν) +8:35.6, Χ. Σόλμπεργκ (Νορβηγία / Πεζό) +9:01.5. Η βαθμολογία των οδηγών: Γκρόνχολμ 20, Λεμπ 16, Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία / Πεζό) 6, Κάρλσον 6, Στολ (Αυστρία / Πεζό) 5, Γκάλι 5.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζει σημαντικά οικονομικά προβλήματα καθώς βλέπει το μερίδιό της στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ιταλία και την Ευρώπη να μειώνεται συνεχώς.

Ο αγωγός και το ηλεκτροσκόπιο αποτελούν ένα μονωμένο σύστημα σε ισορροπία.

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ: Δύο πανελλήνια ρεκόρ ανδρών και ένα γυναικών περιλάμβανε το τελευταίο διήμερο του χειμερινού πρωταθλήματος, στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ.

Στελέχη της Φίατ αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο να αυξήσει η Τζένεραλ Μότορς τη συμμετοχή της στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.

Αυτό σημαίνει ότι έχουν το ίδιο δυναμικό, το οποίο καταγράφεται από το ηλεκτροσκόπιο.

Στα 200μ. μικτή ατομική ανδρών, ο Γιάννης Κοκκώδης σημείωσε χρόνο 2:01.18, βελτιώνοντας το 2:01.57 που είχε ο ίδιος από τους Ολυμπιακούς της Αθήνας.

Η αμερικανική εταιρεία κολοσσός κατέχει ήδη το 20% της Φίατ, αλλά είναι διστακτική προς το παρόν τουλάχιστον να διαθέσει ακόμη περισσότερο ρευστό για να αυξήσει το μερίδιό της.

Ας πούμε -Q το φορτίο του αγωγού.

Στα 50μ. πρόσθιο, ο Ρωμανός Αλυφαντής κατέρριψε δύο φορές το πανελλήνιο ρεκόρ (28.10 στον προκριματικό, 27.97 στον ημιτελικό), ενώ στα 100μ. πρόσθιο των γυναικών η Αγγελική Εξάρχου κάλυψε την απόσταση σε 1:10.08 στον ημιτελικό, καταρρίπτοντας το 1:10.31 που είχε πετύχει η ίδια στους αντίστοιχους περσινούς αγώνες.

Εικ. 40

Εξάλλου, ο Άρης Γρηγοριάδης πρώτευσε στα 100μ. ύπτιο με τη μέτρια επίδοση 56.11, αφού όμως στον ημιτελικό είχε κάνει χρόνο 55.08.

Στον αρνητικά φορτισμένο επίπεδο αγωγό πλησιάζουμε έναν άλλο επίπεδο, αρχικά αφόρτιστο, μεταλλικό αγωγό Β, με το ίδιο εμβαδόν επιφάνειας, ώστε να βρίσκονται ο ένας απέναντι στον άλλο, και γειώνουμε τον αγωγό Β. Θα παρατηρήσουμε ότι τα φύλλα του ηλεκτροσκοπίου θα συγκλίνουν.

Τέλος, πανελλήνια ρεκόρ έγιναν και στις μικρότερες ηλικιακές κατηγορίες, από τις Στεφανία Πολυχρονιάδη (32.15 στα 50μ. ύπτιο των παγκορασίδων Β') και Παναγιώτα Τσιάλτα (1:03.34 στα 100μ. πεταλούδα των κορασίδων Β' και παγκορασίδων Α').

Αυτό σημαίνει ότι η διαφορά δυναμικού ανάμεσα στις δύο μεταλλικές πλάκες ελαττώθηκε.