Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ο κακός δαίμονας του παναθηναϊκού :: 16/2/2006 19:34:37) 

Ο κακός δαίμονας του Παναθηναϊκού

Άσκηση

Τέσσερις ήττες έχει φέτος όλες κι όλες ο Παναθηναϊκός σε Ελλάδα και Ευρώπη. Με βάση τα πορίσματα από τη συζήτηση "στρογγυλής τραπέζης" και το κείμενο του Ε. Παπανούτσου για το διάλογο, να εκθέσετε προφορικά ή γραπτά τις απόψεις σας για τα παρακάτω θέματα: Στις τρεις από αυτές εμπλέκεται ο Στάνισλαβ Μακσάντσεφ. - Η σημασία του διαλόγου για την ατομική και συλλογική ζωή. Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2005. - Για να είναι ο διάλογος γόνιμος και εποικοδομητικός, απαιτούνται εκτός από τις αντικειμενικές - εξωτερικές προϋποθέσεις (ελευθερία λόγου, δημοκρατικό κλίμα, και γενικά λειτουργία δημοκρατικών θεσμών) και ορισμένες υποκειμενικές - ατομικές προϋποθέσεις (ικανότητες/ προσόντα, στάση/ ήθος των ομιλητών). Μάλαγα-Παναθηναϊκός 82-79. Να προσδιορίσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια τις υποκειμενικές προϋποθέσεις και να δείξετε πώς αυτές συμβάλλουν στην επιτυχία ενός διαλόγου με στόχο την αναζήτηση της αλήθειας. Ο Καζάκος φόργουορντ βρίσκεται στον πάγκο της ισπανικής ομάδας, αλλά ο Σέρτζιο Σκαριόλο δεν τον χρησιμοποιεί ούτε λεπτό. - Εκτός από το διάλογο με έναν άλλο συνομιλητή, μπορούμε να κάνουμε "διάλογο" με τον εαυτό μας, με ένα έργο τέχνης, ένα βιβλίο. Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2006. Σε ποιες περιπτώσεις κάνουμε έναν τέτοιο διάλογο και σε τι αποβλέπει; Η μελάνη από την υπογραφή της λύσης του συμβολαίου του Μακσάντσεφ είναι ακόμα νωπό.

Οργανώστε στην τάξη σας έναν αγώνα επιχειρηματολογίας.

Δεν είχαν περάσει ούτε 24 ώρες.

Επιλέξτε ένα θέμα που σας ενδιαφέρει και για το οποίο υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις.

Ο ίδιος βρίσκεται τυχαία στο ίδιο ξενοδοχείο με την Μάλαγα στην Αθήνα, ενώ την ίδια ώρα που περνάει από τις ιατρικές εξετάσεις στο ΟΑΚΑ, η πρώην ομάδα του έχει προπόνηση στη μεγάλη σάλα.

Δείτε ενδεικτικά τα παρακάτω θέματα:

Τους εύχεται καλή επιτυχία και την έχουν.

-Ο θεσμός των μαθητικών κοινοτήτων (δεν) περνάει κρίση.

Παναθηναϊκός-Μάλαγα 93-95.

-Οι σχολικοί περίπατοι (δεν) πρέπει να καταργηθούν.

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2006.

-Οι καταλήψεις των σχολείων (δεν) είναι σωστό μέσο διαμαρτυρίας.

ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός 98-96.

-Τα μαθήματα επιλογής (δεν ) είναι χρήσιμα.

Ο Μακσάντσεφ "τριτώνει" το καλό όντας πια πραγματικός πρωταγωνιστής: 14 πόντοι σε μόλις 18 λεπτά συμμετοχής και πρώτος στο σύστημα αξιολόγησης με 0.814.

Χωριστείτε σε ομάδες. Η πρώτη ομάδα συγκεντρώνει επιχειρήματα υπέρ της θέσης (κατάφαση). Η δεύτερη ομάδα επιχειρήματα κατά της θέσης (απόφανση) και μια τρίτη ομάδα και τα υπέρ και τα κατά. Η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 15'.

Στη συνέχεια τρεις εκπρόσωποι των δύο πρώτων ομάδων θα εκθέσουν εναλλάξ τα επιχειρήματά τους ή και θα ανασκευάσουν τα επιχειρήματα της αντίπαλης ομάδας (ο κάθε ομιλητής έχει στη διάθεση του 5΄). Η τρίτη ομάδα θα αξιολογήσει τα επιχειρήματα που παρουσιάστηκαν και θα προσπαθήσει να συνθέσει τις αντιτιθέμενες απόψεις. Με βάση τη σύνθεση αυτή, ο κάθε μαθητής θα αναπτύξει στη συνέχεια γραπτώς το θέμα. Σχετικά με το διάλογο μπορείτε να αντλήσετε υλικό από τις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις: http://www.parliament.gr : Δικτυακός τόπος της Βουλής http://www.parliament.gr/vouliefivwn/praktika/default.htm : Δικτυακός τόπος για τη Βουλή των Εφήβων http://arkadia.ceid.upatras.gr/arkadia/culture/tsakonia/tsakonia... : Δικτυακός τόπος του ευρωπαϊκού προγράμματος Spring Day in Europe. Σκοπός του είναι η συνεργασία και ο διάλογος μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων στα πλαίσια της διευρυμένης Ευρώπης http://citizens.eu.int/originchoice.htm: Κόμβος της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την ονομασία "Διάλογος με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις". Σκοπός του η πληροφόρηση των Ευρωπαίων πολιτών για τις υπόλοιπες χώρες της Ένωσης και τα δικαιώματά τους σ' αυτές.