Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Πολιτική :: Γνώμη (άρθρο σχολιασμού)

( να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του :: 23/3/2006 21:22:11) 

Να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του

Σπυρίδων Ασωνίτης

Ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης πρέπει σήμερα να εξηγήσει πειστικά και στους εργαζομένους στα Φωσφορικά Λιπάσματα και στους Έλληνες πολίτες τι ακριβώς συμβαίνει με το θέμα της επαναλειτουργίας του εργοστασίου.

Θεόδωρος Παππάς

Οι προχθεσινές δηλώσεις του σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, που προκάλεσαν την αισιοδοξία των εργαζομένων, φαίνεται να μην επιβεβαιώνονται, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μεγαλύτερη σύγχυση σε όλους. ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 2 ------------------------ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

Να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του

Σπυρίδων Ασωνίτης, Επίκουρος Καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου

Ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης πρέπει αμέσως να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του λόγου του! Διαφορετικά θα έχει κάνει κακή αρχή

Θεόδωρος Παππάς, Αναπληρωτής Καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 1

ΚΡΙΤΕΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ

Η ανακοίνωση της εταιρείας δεν δικαιολογεί την αρχική ευφορία.

Παύλος Νιαβής, Σχολικός Σύμβουλος

Η επιβίωση 600 και πλέον οικογενειών είναι πολύ σοβαρή υπόθεση, για να αντιμετωπίζεται με επιπολαιότητα.

Χαράλαμπος Κουτελάκης, Σχολικός Σύμβουλος

Ο κ. υπουργός πρέπει αμέσως να αποκαταστήσει την αξιοπιστία του λόγου του.

Φωτεινή Μεταξάκη, Φιλόλογος, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης

Διαφορετικά θα έχει κάνει κακή αρχή.

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ

Το πρόβλημα όμως με τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα είναι γενικότερο και έχει επισημανθεί πολλές φορές από τις στήλες αυτής της εφημερίδας:

Μαρία Μπαχά, Σκιτσογράφος-Εικονογράφος

Η αποβιομηχάνιση της περιοχής, χωρίς ό,τι χάνεται από αυτήν να αναπληρώνεται από κάτι άλλο.

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ

Η οικονομία δεν μπορεί να συντηρηθεί με μερεμέτια.

Γεράσιμος Παγκράτης, Φιλόλογος

Ούτε είναι οικονομική πολιτική η προσπάθεια του υπουργού Οικονομίας να περιορίσει απλώς τα ελλείμματα του δημοσίου.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η συνεχής συρρίκνωση, έστω και αν περιοριστούν τα ελλείμματα, θα καταστρέψει την οικονομία και την ίδια τη χώρα.

Αναστασία Κυρκίνη - Κούτουλα, Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνο η βιομηχανία η οποία δραπετεύει από τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ

Ο αγροτικός τομέας επίσης συρρικνώνεται και τα μηνύματα από την κτηνοτροφία δεν είναι καθόλου αισιόδοξα.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΕΡΓΟΥ

Αναρωτιέται κανείς πού οδηγεί όλη αυτή η αποδόμηση παραδοσιακών παραγωγικών κλάδων της ελληνικής οικονομίας.

Βασιλική Σακκά, Φιλόλογος, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης

Το μεγάλο δίλημμα μπροστά στο οποίο βρίσκεται ο εργαζόμενος είναι να αποδεχθεί είτε την αβεβαιότητα κάθε μορφής ύπαρξής του είτε την παντελή εξαφάνισή του.

ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Kαι αυτό το πρόβλημα δεν είναι μόνο ελληνικό.

Σπύρος Βερύκιος, Ζωγράφος

Το αντιμετωπίζουν σε όλο τον κόσμο, ενώ στη Γαλλία το πολιτικό εργαστήρι της Ευρώπης έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις.

ΠΡΟΕΚΤΥΠΩΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ MεTαIXMIΟ

Στην Ελλάδα, όπου όλα αντιμετωπίζονται με μεγάλη υστέρηση και πνευματική οκνηρία, οι πολιτικοί ταγοί της ευελπιστούν πως θα συγκρατήσουν την ολοένα και αυξανόμενη κοινωνική δυσαρέσκεια με τη λειτουργία των παραδοσιακών μηχανισμών της κοινωνίας.

Γ' Κ.ΠΣ. / ΕΠΞΑΕΚII / Ενέργεια 2.2.1 / Κατηγορία Πράξεων 2.2.1.α:

Πλανώνται πλάνην οικτράν.

«Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων εκπαιδευτικών πακέτων»

Το άνοιγμα των αγορών με τον τρόπο με τον οποίο έγινε και γίνεται άνοιξε τον ασκό του Αιόλου.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

Από ελπίδα έχει μετατραπεί σε εφιάλτη.

Μιχάλης Aγ. Παπαδόπουλος

Το νιώθουν όσοι έχουν αντιμετωπίσει το φάσμα της ανεργίας ή έχουν περάσει προς τα κάτω τη γραμμή της φτώχειας.

Ομότιμος Καθηγητής του Α.Π.Θ.

Η αντιμετώπιση του προβλήματος χρειάζεται πολιτική.

Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Όχι μερεμέτια.

Πράξη με τίτλο: «Συγγραφή νέων βιβλίων και παραγωγή υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού με βάση το ΔΕΙΤΕ και τα ΑΓΣ για το Γυμνάσιο»

Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου Αντώνιος Σ. Μπομπέτσης Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Αναπληρωτές Επιστημονικοί Υπεύθυνοι Έργου Γεώργιος Κ. Παληός Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Ιγνάτιος Ε. Χατζηευστρατίου Μόνιμος Πάρεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Έργο συγχρηματοδοτούμενο 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και 25% από εθνικούς πόρους.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ MεTαIXMIΟ

Τοπική Ιστορία Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ