Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( δ' εθνικη :: 1/3/2006 20:22:36) 

Δ' ΕΘΝΙΚΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Τι θα μάθεις;

Περίπατος το ντέρμπι

Το δεύτερο γυάλινο κλουβί

Όταν ολοκληρώσεις το μάθημα αυτό, θα μπορείς:

Η νίκη του πρωτοπόρου ΠΑΟΝΕ με το επιβλητικό 3-0, στο ντέρμπι με την Επανομή, σημάδεψε τη χθεσινή εμβόλιμη αγωνιστική στο 2ο όμιλο της Δ' εθνικής.

ΤΑΚΗΣ ΚΑΜΠΥΛΗΣ

- Να ορίζεις τη χρονοδρομολόγηση της ΚΜΕ

Συνολικά τα αποτελέσματα και οι σκόρερ της 25ης αγωνιστικής του 2ου ομίλου: Κουφάλια - Σουρωτή 4-0 (28, 35', 65', 85' Φλωρίνης), Αξιούπολη - Παύλος Μελάς 2-0 (70', 80' Δημητριάδης), Αναγέννηση Γιαννιτσών - Νέα Γωνιά 0-1 (51' Μανίκας), Μακεδονικός - Αλμωπός 4-0 (35' Δησομητζόγλου, 53' Θωμαδης, 65' πεν. Στόικος, 83' Παππάς), ΠΑΟΝΕ - Επανομή 3-0 (12' Κουτσίδης, 15' Μπούλης, 62' Κεφαλάς), Ομόνοια Σίνδου - Νίκη Πολυγύρου 1-0 (65' Μωυσιάδης), Καλλικράτεια - Κρ. Βρύση 2-1 (28' Γρουμπουσιάνης, 84' Νικολάου-36' Στάρχος), Αετός Σκύδρας - Τρίγλια 0-1 (78' Μαρτινέος). Η κρίσιμη ώρα έχει φθάσει.

- Να απαριθμείς τα επίπεδα χρονοδρομολόγησης που υπάρχουν

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: ΠΑΟΝΕ 52, Σίνδος 44, Mακεδονικός 43, Νίκη Πολυγύρου 41, Επανομή 40, Τρίγλια 38, Αετός Σκύδρας 36, Γιαννιτσά 33, Αλμωπός 32, Αξιούπολη 28, ΠΑΟ Κουφαλίων 28, Ν. Γωνιά 26, Κρ. Σήμερα - αύριο οι πρωταγωνιστές τής δίκης αλλάζουν.

- Να περιγράφεις τον κύκλο εκτέλεσης των διεργασιών

Βρύση 26, Παύλος Μελάς 22, Κρήνη 20, Σουρωτή 13, Καλλικράτεια 8.

Ένα άλλο, αόρατο αλλά πιο ισχυρό γυάλινο κλουβί θα σπάσει ύστερα από 18 χρόνια.

Για να εκτελούνται οι διάφορες διεργασίες και να παράγεται υπολογιστικό έργο, πρέπει πρώτα απ' όλα το ΛΣ να αποφασίζει ποια διεργασία θα εκτελείται ανά πάσα στιγμή στην ΚΜΕ του υπολογιστή.

ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ομίλους σημειώθηκαν τα αποτελέσματα: Και επιτέλους θα έρθει η ώρα των θυμάτων…

Η ενότητα του ΛΣ που λαμβάνει διάφορες αποφάσεις σχετικά με την ανάθεση της ΚΜΕ στις διάφορες διεργασίες ονομάζεται χρονοδρομολόγηση ΚΜΕ (CPU scheduling).

1ος ΟΜΙΛΟΣ (25η αγωνιστική): Πανδραμαϊκός-Καλαμπάκι 2-1, Ορέστης-Σιδηρόκαστρο 1-5, Δόξα Ξάνθης-Ηράκλεια 1-2, Θεαγένης-Βισαλτιακός 0-1, Ανακάλυψη-Διομήδεια 3-1, Σπάρτακος-Αναγέννηση 2-1, Γρατινή-Αλεξανδρούπολη 1-0, Παραλίμνι-Προσοτσάνη 0-2.

Τα περιθώρια ελιγμών δυσκολεύουν για τον Σάββα και την παρέα του, γιατί τώρα ο φόνος θ' αποκτήσει ονοματεπώνυμο, οικογένεια, φίλους. Όταν σχεδιάζεται ένα ΛΣ, η επιλογή των μεθόδων που αυτό θα χρησιμοποιεί για τη χρονοδρομολόγηση της ΚΜΕ είναι πολύ σημαντική για την καλή απόδοση του συστήματος. 3ος ΟΜΙΛΟΣ (εξ αναβολής): Νάουσα - Καμβουνιακός 2-0, Φούφα - Αλεξάνδρεια 1-0. Όσο οι δολοφονίες ονομάζονταν «εκτελέσεις» και οι προσωπικές διαδρομές «ιμπεριαλισμός» ή «μηχανισμοί εξουσίας», οι «επαναστάτες» είχαν να κάνουν μόνο με τη συνείδησή τους. Ανάλογα με την οργάνωση του υλικού και τις υπολογιστικές ανάγκες που το σύστημα (υλικό + λογισμικό) θα καλύψει, μπορούν να ακολουθηθούν διάφορες μεθοδολογίες.

4ος ΟΜΙΛΟΣ (25η αγωνιστική): Ολυμπιακός Βόλου - Φιλοκτήτης 4-0, Συκούριο - Χάλκη 0-1, ΑΟ Καρδίτσας - Γραβιά 3-1, Ταυρωπός - Αλμυρός 0-0, Μετέωρα-Φαρκαδόνα δ.δ., Μυρίκη - Απόλλων Λάρισας 2-4, Ιτέα - Αστέρας Καρδίτσας 3-1, Θησέας - Δήμητρα 2-1, Φάρσαλα - Ρήγας Φεραίος 0-1. Σήμερα ή αύριο θ' αλλάξουν πολλά και για τους ίδιους. Η χρονοδρομολόγηση της ΚΜΕ αντιστοιχεί με την επιλογή από το ζαχαροπλάστη του γλυκού που παρασκευάζει κάθε φορά. Το παιχνίδι Μετέωρα-Φαρκαδόνα αναβλήθηκε επειδή τρεις ποδοσφαιριστές των γηπεδούχων (Γκίτσας, Λαγόπουλος, Χατζηλιάδης), τραυματίστηκαν ελαφρά σε τροχαίο. Θα είναι δύσκολα τα μανιφέστα απέναντι στη γυναίκα τού αστυφύλακα που έχασε τα όνειρα του άντρα της, απέναντι στα παιδιά που έχασαν το παιχνίδι με τον πατέρα τους. Επειδή γενικά οι παραγγελίες είναι πολλές, δεν τις εκτελεί όλες ταυτόχρονα.

Αυτοί δεν είναι δυνατόν να μετέχουν στη «σκευωρία» που θέλει τους κατηγορούμενους «κατ' επιταγήν των Αμερικανών» στο πιο σκοτεινό κελί…

Επιλέγει μια ομάδα από αυτές, και τις εκτελεί μαζί· κάθε φορά που μια από αυτές ολοκληρώνεται, την αντικαθιστά με μια νέα.

Οι πραγματικοί πρωταγωνιστές αυτής της ιστορίας δεν αποκρούονται ούτε με νομικά ούτε με πολιτικά επιχειρήματα.

Ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών, αλλά και τις δυνατότητες που του παρέχει η κουζίνα του, ο ζαχαροπλάστης πρέπει να λάβει διάφορες αποφάσεις:

Ούτε βέβαια με αναιρέσεις ομολογιών.

- Πόσος χρόνος θα διατίθεται για κάθε συνταγή μέχρι αυτή να διακοπεί για να πάρει κάποια άλλη τη θέση της;

Διότι όλες οι ομολογίες κατέληγαν με «συγγνώμη» στα θύματα.

- Ποια συνταγή από αυτές που μπορούν να συνεχιστούν θα επιλέξει κάθε φορά ο ζαχαροπλάστης για να συνεχίσει;

Τα φάρμακα έφταιγαν και γι' αυτό;

- Ποιες από όλες τις διαθέσιμες παραγγελίες για γλυκά θα επιλέξει για να αρχίσει να παρασκευάζει ταυτόχρονα; - Πότε πρέπει να αλλάξει την ομάδα των συνταγών που εκτελεί ταυτόχρονα, έτσι ώστε να πετύχει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του χρόνου και των σκευών του;

Βλέπουμε λοιπόν ότι η χρονοδρομολόγηση της ΚΜΕ γίνεται σε δυο επίπεδα: 1. Στο πρώτο επίπεδο, οι διεργασίες που πρέπει να εκτελεστούν βρίσκονται αποθηκευμένες όλες μαζί σε κάποια μονάδα μαζικής αποθήκευσης (π.χ. το σκληρό δίσκο). Από αυτές επιλέγεται μια ομάδα διεργασιών, οι οποίες θα εναλλάσσονται εκτελούμενες στην ΚΜΕ. 2. Στο δεύτερο επίπεδο βρίσκονται μόνο οι διεργασίες οι οποίες έχουν επιλεγεί από το πρώτο. Οι διεργασίες αυτές βρίσκονται πλέον στην κύρια μνήμη, και είναι καταχωρημένες στη λίστα έτοιμων διεργασιών. Η χρονοδρομολόγηση πλέον περιλαμβάνει την επιλογή σε τακτά χρονικά διαστήματα μιας νέας διεργασίας για να εκτελεστεί από την ΚΜΕ.

Τα δυο επίπεδα χρονοδρομολόγησης της ΚΜΕ μπορούν να αντιστοιχιστούν με έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Αρχικά υπάρχουν δυο δεκαεξάδες παικτών, από τις οποίες όμως οι προπονητές επιλέγουν δυο ενδεκάδες για να αγωνιστούν. Η επιλογή αυτή αντιστοιχεί στο πρώτο στάδιο χρονοδρομολόγησης, όπου κάποιες διεργασίες επιλέγονται για να παίξουν ενεργό ρόλο, ενώ οι υπόλοιπες παραμένουν «ανενεργές». Το δεύτερο στάδιο χρονοδρομολόγησης αντιστοιχεί στην εναλλαγή της μπάλας μεταξύ των παικτών (όπου η μπάλα παριστάνει την ΚΜΕ)· μόνο ένας παίκτης μπορεί να έχει στην κατοχή του τη μπάλα, και μάλιστα ένας από τους εικοσιδύο ενεργούς παίκτες που συμμετέχουν στο παιγνίδι. Οι αναπληρωματικοί πρέπει να μπουν πρώτα στον αγώνα για να αποκτήσουν τη δυνατότητα να πάρουν τη μπάλα.