Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Επιστολή αναγνώστου

( τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα εστία μόλυνσης ) 

Τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα εστία μόλυνσης ΣΕΡ ΤΖΟΝ ΕΛΙΟΤ ΓΚΑΡΝΤΙΝΕΡ

Μαθαίνω για το υποκείμενο

Αγαπητή κ. Ζόννε,

"Στη μουσική ανατρέχουμε για παρηγοριά"

- Το υποκείμενο μπορεί να είναι ουσιαστικό, αντωνυμία ή οποιαδήποτε άλλη λέξη (επίθετο, μετοχή, άκλιτη λέξη κτλ.) ή πρόταση, με άρθρο ή χωρίς άρθρο.

Σύμφωνα με πρόσκλησή σας προ ημερών να προτείνουμε στο νέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης ιδέες και προτάσεις μας για να τον βοηθήσουμε στο έργο του, έρχομαι και εγώ να παρακαλέσω τον κ. δήμαρχο να επιληφθεί ενός καυτού θέματος που αφορά όλους εμάς που μένουμε στην πόλη αυτή.

Η μουσική μπαρόκ είναι το "στοιχείο" και η "ειδικότητα" του μαέστρου σερ Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ, που θα ακούσουμε στο Μέγαρο Μουσικής

- Το υποκείμενο παραλείπεται συχνά όταν είναι: α' ή β' πρόσωπο (και δε δίνεται έμφαση σε αυτό).

Πρόκειται για τα χιλιάδες εγκαταλειμμένα παλιά και άχρηστα αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους εγκατέλειψαν στους δρόμους της πόλης μας αδιαφορούντες για την ασχήμια που παρουσιάζουν αυτά, καθώς και τον κίνδυνο πρόκλησης ασθενειών, προφανώς, είτε από αφέλεια είτε από πονηριά, εν όψει πιθανής προσεχούς απόσυρσης να προσκομίσουν και να πάρουν χρήματα για πράγματα χωρίς καμιά αξία.

Ε.Φ.

Στο γ' πρόσωπο συνήθως παραλείπεται: - όταν εννοείται εύκολα από τα συμφραζόμενα, - όταν είναι μια γενική έννοια (π.χ. οι άνθρωποι), - όταν μόνο ένα υποκείμενο μπορεί να εννοηθεί (π.χ. στις αρχές του 20ού αιώνα εφηύραν το τηλέφωνο, τον ασύρματο, τον κινηματογράφο, υποκείμενο: οι εφευρέτες) - όταν το ρήμα δείχνει κάποιο φυσικό φαινόμενο.

Επειδή, η υπόθεση με τον καιρό γίνεται χειρότερη και δυσκολεύονται όλο και περισσότερο οι κάτοχοι αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και να παρκάρουν και επειδή η αρμόδια υπηρεσία καθαριότητας δεν βλέπουμε να δραστηριοποιείται για την εκκαθάριση των δρόμων από τα άχρηστα αυτοκίνητα.

Ο σερ Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ έχει ταυτιστεί με την κίνηση αναβίωσης έργων της Αναγέννησης και του μπαρόκ

- Τα απρόσωπα ρήματα και οι απρόσωπες εκφράσεις έχουν ως υποκείμενο μια ολόκληρη πρόταση (με το ότι ή με το να).

Παρακαλούμε τον δήμαρχο να ενδιαφερθεί να καθαριστεί επιτέλους η πόλη μας από τις τόσες εστίες μόλυνσης και ρύπανσης που έχουν κιόλας δημιουργηθεί.

Λυρισμός, μεταφυσική αγωνία και η πνευματικότητα της μουσικής του Μότσαρτ και του Γιόζεφ Χάιντν είναι η συμμετοχή του Βρετανού μαέστρου σερ Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ και των δύο συγκροτημάτων που έχει ιδρύσει, της Ορχήστρας English Baroque Soloists και της Χορωδίας Μοντεβέρντι, στον κύκλο "Μεγάλες Ορχήστρες - Μεγάλοι Μαέστροι" του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, με τη χορηγία της Alpha Bank.

Παράλληλα, η πολιτεία θα πρέπει να ενημερώσει όλους τους κατόχους των παλαιών αυτοκινήτων που περιμένουν να γίνει απόσυρση ότι θα γίνονται δεκτές προς απόσυρση μόνο όσα κυκλοφορούν αποδεδειγμένως, δηλαδή έχουν πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας και φέρουν το σχετικό σήμα.

Το όνομα του αρχιμουσικού Γκάρντινερ είναι συνδεδεμένο με τη μουσική της Αναγέννησης και του μπαρόκ.

Ακόμα, ότι έχουν ασφάλεια και έχουν περάσει εμπρόθεσμα από τα ΚΤΕΟ.

Αλλά και του εγχειρήματος να αναβιώσει έργα ξεχασμένα αυτής της εποχής με παλιά αυθεντικά μουσικά όργανα ή ακριβή αντίγραφα.

Άλλως, δεν έχει νόημα η απόσυρση.

Για τον στόχο του αυτό ο σερ Τζον Έλιοτ αναζήτησε και βρήκε τους κατάλληλους μουσικούς που εμπνεύστηκαν από την ιδέα του.

Θα πρόκειται για αποκομιδή άχρηστων αντικειμένων.

Χάρη στους συνεργάτες του ήρθαν στο φως λησμονημένα έργα συνθετών και φωτίστηκαν με ενδιαφέροντα τρόπο γνωστές συνθέσεις των Χέντελ, Μπαχ και Μότσαρτ, αλλά και συνθετών του 19ου αιώνα.

Ευχαριστώ.

"Αν και η Αυστρία και η Ολλανδία έχουν προηγηθεί χρονικά σε αυτόν τον τομέα, αισθανόμαστε ότι ανήκουμε στην πρωτοπορία σχετικά με την αναβίωση ξεχασμένων έργων του παρελθόντος και της ερμηνείας τους με αυθεντικά μουσικά όργανα", σημείωσε ο διευθυντής των μουσικών σχημάτων που παρουσιάζονται στο Μέγαρο Μουσικής.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ

Και εξηγώντας τον τρόπο προσέγγισης είπε πως η διαδικασία αυτή φαινόταν πολύ τολμηρή δουλειά, "καθώς ανοίγαμε καινούργιους δρόμους. Μαζί με τους English Baroque Soloists και τη Χορωδία Μοντεβέρντι ξεκινήσαμε με πειραματικά μέσα. Έτσι, ανακαλύψαμε την ιδιωματική γλώσσα αυτών των οργάνων, αλλά και την εποχή που τα δημιούργησε. Η όλη διαδικασία ήταν εκπληκτικά αποκαλυπτική. Κανείς τώρα πια δεν αναρωτιέται για τη χρησιμότητα αυτών των παλιών οργάνων στην ερμηνεία των έργων εποχής".

Ο 59χρονος μαέστρος γι' αυτήν τη ριζοσπαστική αναβίωση της αναγεννησιακής - μπαρόκ μουσικής που περιλαμβάνεται σε περισσότερους από 250 ηχογραφημένους τίτλους, απέσπασε σημαντικά βραβεία και κορυφαίες διακρίσεις. "Ανακαλύπτουμε το πνεύμα του έργου, τις ιδέες του συνθέτη. Το να ερμηνεύουμε τη μουσική ανεξάρτητα από τη θρησκευτικότητα και να την απευθύνουμε προς όλον τον κόσμο είναι αυτό που την κάνει να λειτουργεί στο σήμερα. Μπορεί, για παράδειγμα, ο Χάιντν να έγραφε τη Λειτουργία του Νέλσωνος επηρεασμένος από τους ναπολεόντειους πολέμους, όμως οι σημερινές μας εμπειρίες, μας κάνουν να ανατρέχουμε στη μουσική του ζητώντας παρηγοριά".

INFO

English Baroque Soloists υπό τον σερ Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ στο Μέγαρο Μουσικής (τηλ.201-7282.333) με έργα Μότσαρτ ("Kyrie" και Συμφωνία αρ.25) και Χάιντν ("Λειτουργία του Νέλσωνος"). Στις 8.30 μ.μ. Εισιτήρια: 80, 60, 40, 22 και 13 (φοιτητικά) ευρώ.