Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διεθνή :: Δικαστικό ρεπορτάζ

( ντρίμπλα γιοσάκη με χρ. βαληνάκη :: 11/1/2006 19:24:39) 

ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1: ΠΡΩΤΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ

2. Ο "κακός λύκος" παραφυλάει στο Internet

Ντρίμπλα Γιοσάκη με Χρ. Βαληνάκη

Λάβετε θέσεις!

(από τον Τύπο)

Νέα τροπή λαμβάνουν οι εξελίξεις γύρω από το παραδικαστικό κύκλωμα μετά τις μηνυτήριες αναφορές που κατέθεσε ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης, με τις οποίες εμπλέκει στην υπόθεση τη δικηγόρο Χριστίνα Βαληνάκη, σύζυγο του υφυπουργού Εξωτερικών Γιάννη Βαληνάκη.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΣΜΗΣ

Ο απόηχος από τη σφαγή των μαθητών στο γυμνάσιο Λίτλτον του Κολοράντο από δύο συμμαθητές τους δεν έχει σβήσει ακόμη στις ΗΠΑ, όπου κάθε μέρα 14 εκατομμύρια έφηβοι πηγαίνουν στο σχολείο.

Ο Ιάκωβος Γιοσάκης, ο οποίος ζήτησε νέα προθεσμία μέχρι τη Δευτέρα, προκειμένου να προετοιμάσει την απολογία του, καθώς δεν έχει παραλάβει ακόμη το σύνολο της δικογραφίας, που υπερβαίνει τις 20.000 σελίδες, υπέβαλε χθες μηνυτήριες αναφορές κατά παντός υπευθύνου, υποστηρίζοντας πως η έρευνα δεν έχει συμπεριλάβει πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση.

Άγνωστο αν οι δύο Φεράρι θα σταθούν ξανά στις δύο πρώτες θέσεις της εκκίνησης στη Μελβούρνη τα ξημερώματα. Πάντως, οι φίλοι της Φόρμουλα 1 ελπίζουν στην ανατροπή της κόκκινης αυτοκρατορίας

Το 40% από αυτά τα παιδιά, όπως και εκατομμύρια άλλα στον κόσμο, "σερφάρουν" συστηματικά στο Ίντερνετ, αναζητώντας κάθε είδους πληροφορίες για αθλητικά γεγονότα, για τα τροπικά δάση ή για τον "Άμλετ" ή ανταλλάσσοντας μηνύματα.

Στις αναφορές του κάνει λόγο για τρία πρόσωπα, δύο δικηγόρους και έναν ιδιώτη, που, κατά την άποψή του, εις βάρος των οποίων όφειλαν οι ανακριτές να έχουν επεκτείνει τις κατηγορίες.

"Περιμένετε το αναπάντεχο" είναι το σλόγκαν της Φόρμουλα 1 εδώ και δεκαετίες.

Μπορούν, όμως, εξίσου εύκολα να βρουν ηλεκτρονικές σελίδες ρατσιστικού μένους ή αναλυτικές οδηγίες για την κατασκευή βομβών - δύο τομείς που ενδιέφεραν ιδιαίτερα τους ανήλικους δολοφόνους του Κολοράντο.

Για το λόγο αυτό ο αρχιμανδρίτης ζητά τον ποινικό έλεγχο του εφέτη κ. Σιδέρη για τα αδικήματα της κατάχρησης εξουσίας και της παράβασης καθήκοντος.

Ο Μίκαελ Σούμαχερ και η Φεράρι, ωστόσο, κατάφεραν να το διαψεύσουν την περυσινή χρονιά καταβαραθρώνοντας τη δημοτικότητα του ακριβότερου σπορ και κατεβάζοντας στο ναδίρ τις τηλεθεάσεις σε όλο τον κόσμο.

Ή ένα site σκληρού πορνό.

Η Χρ. Βαληνάκη

Το χειρότερο σενάριο για τον Μπέρνι Εκλστόουν για το φετινό πρωτάθλημα, το οποίο ξεκινά με τον αυριανό αγώνα στη Μελβούρνη είναι μία νέα επικράτηση του Γερμανού πιλότου και της κόκκινης ομάδας.

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το Ίντερνετ ανοίγει τις πόρτες για τους θησαυρούς της γνώσης και της πληροφόρησης, που θεωρητικά θα έκαναν τον κόσμο μας καλύτερο.

Αναφέρεται επίσης στη δικηγόρο Χριστίνα Βαληνάκη, η οποία, σύμφωνα με τη μηνυτήρια αναφορά, χειρίστηκε υπόθεση στις 15 Σεπτεμβρίου 2003 με δικαστή την Αντωνία Ηλία, η οποία αντικατέστησε συνάδελφό της.

Οι μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς της Φόρμουλα 1 που προώθησε ο Εκλστόουν σε συνεργασία με τη FIA - οι μεγαλύτερες από καταβολής του πρωταθλήματος - είχαν ακριβώς αυτόν τον στόχο.

Όμως ποιος γονιός μπορεί να μένει ήσυχος, όταν το παιδί του έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικές σελίδες με τίτλους του είδους "Πλαστά χρήματα", "Πώς παίρνει μπρος ένα αυτοκίνητο χωρίς τα κλειδιά", "Διαρρήξεις σε σπίτια" ή "Θερμικές βόμβες";

Όπως υποστηρίζει ο Γιοσάκης, παρόλο που η πρώην δικαστής κατηγορείται για δύο υποθέσεις που ήταν στο ίδιο έκθεμα για τη συγκεκριμένη υπόθεση, που αφορούν οικονομική διαφορά, δεν ελέγχθηκε καθόλου και δεν κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις ούτε η δικηγόρος.

Το φρενάρισμα της Φεράρι και την άνοδο του συναγωνισμού.

Όλη η κουλτούρα της κοινωνίας μας, με τα σκουπίδια της μαζί, βρίσκεται εκεί.

Η κ. Χριστίνα Χαρατσάρη-Βαληνάκη με δήλωσή της αναφέρει:

Ο Ραλφ Σούμαχερ θεωρεί πως οι αλλαγές στους κανονισμούς είναι τέτοιες, ώστε για πρώτη φορά δεν μπορεί να γίνει πρόβλεψη για τον οδηγό που θα επικρατήσει αύριο στη Μελβούρνη.

Το παραμικρό βίτσιο παρατάσσεται πλάι στον Μπαχ, στις φιλανθρωπικές δραστηριότητες και στις φωτογραφίες από τον Άρη.

«Οι λειτουργοί της Θέμιδος, στους οποίους έχω την τιμή να συμπεριλαμβάνομαι, οφείλουν να υπηρετούν τη δικαιοσύνη και να συμβάλλουν θετικά με όποιο τρόπο τους ζητηθεί στη διαλεύκανση υποθέσεων που θίγουν και υπονομεύουν το κύρος της και του δικηγορικού σώματος.

Τον… βαρεθήκαμε, αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι ο Μίκαελ Σούμαχερ είναι το φαβορί για το πρωτάθλημα οδηγών, όπως και το αυτοκίνητό του για το πρωτάθλημα κατασκευαστών

Μέσα στο Ιντερνέτ ανθούν εκατομμύρια λουλούδια κι άλλα τόσα ζιζάνια.

Ως προς το θόρυβο που επιχειρείται να δημιουργηθεί, εάν και εφόσον με καλέσει η δικαιοσύνη να συνεισφέρω τη μαρτυρία μου, θα εκπληρώσω το χρέος μου ως απλός πολίτης και ως δικηγόρος». Οι πιο απαισιόδοξοι πιστεύουν πως ο Μίκαελ Σούμαχερ θα επικρατήσει και πάλι, μόνο που θα δυσκολευτεί λίγο περισσότερο.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Θοδωρής Ρουσόπουλος παρείχε πλήρη κάλυψη στον υφυπουργό Εξωτερικών, δηλώνοντας πως «δεν υπάρχει κανένα απολύτως πολιτικό πρόβλημα σε βάρος του κ. Γιάννη Βαληνάκη».

Δύο από τις κορυφαίες ομάδες, η Γουίλιαμς και η ΜακΛάρεν, διαφωνούν πάντως με τις αλλαγές στους κανονισμούς και σε μία προσπάθεια να καταργηθούν έχουν προσφύγει στο διαιτητικό δικαστήριο, το οποίο θα εξετάσει την υπόθεση ύστερα από έναν χρόνο.

Ερωτηθείς αν συναντήθηκε πρόσφατα ο πρωθυπουργός με τον υφυπουργό Εξωτερικών και ποιο ήταν το θέμα της συζήτησης, ο εκπρόσωπος απέφυγε να μπει σε λεπτομέρειες και υπενθύμισε ότι οι συναντήσεις του πρωθυπουργού, σύμφωνα με τη συνήθη πρακτική, «άλλοτε ανακοινώνονται και άλλοτε όχι».

Όσον αφορά τη δυναμικότητα των ομάδων, η Φεράρι παραμένει πανίσχυρη και με το νέο της μονοθέσιο, το οποίο θα εμφανιστεί στην Ίμολα τον Απρίλιο, αναμένεται να αυξήσει τη διαφορά της από τις υπόλοιπες.

Η ΜακΛάρεν φαίνεται να έχει κλείσει την ψαλίδα που τη χώριζε από την ιταλική ομάδα, ενώ η Γουίλιαμς παραμένει ερωτηματικό. Η Τογιότα αναμένεται να κάνει την έκπληξη με το νέο της μονοθέσιο που μοιάζει αρκετά στη F2002.

Να σημειωθεί, επίσης, πως τέσσερις οδηγοί κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στον μαγικό κόσμο της Φόρμουλα 1. Πρόκειται για τους Βραζιλιάνους Πιτσόνια (Τζάγκουαρ), Ντα Μάτα (Τογιότα) και τους Βρετανούς Γουίλσον (Μινάρντι) και Φίρμαν (Τζόρνταν).

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ: Παρελθόν οι ηλεκτρονικές… πατέντες

Οι σημαντικότερες αλλαγές

Καταργείται η τηλεμετρία από τα πιτ στα μονοθέσια. Έτσι, οι ομάδες δεν θα μπορούν να προλαμβάνουν τις βλάβες στους κινητήρες, στα κιβώτια ταχυτήτων και σε άλλα συστήματα του μονοθέσιου.

Καταργείται το τρίτο μονοθέσιο. Οι ομάδες "έχτιζαν" ένα μονοθέσιο ειδικά για τα προκριματικά. Τώρα θα είναι αναγκασμένες να "χτίζουν" τα μονοθέσια με προοπτική τα προκριματικά, αλλά και τον αγώνα, αφού δεν θα επιτρέπονται επεμβάσεις μετά τις κατατακτήριες δοκιμές.

Καταργούνται από το δέκατο Γκραν Πρι (βρετανικό) τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως το τράξιον κοντρόλ, το λοντς κοντρόλ και τα πλήρως αυτοματοποιημένα κιβώτια ταχυτήτων.

Στα επίσημα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ο κάθε οδηγός θα κάνει μόνο έναν γύρο και με βάση τον χρόνο του μονοθεσίου θα παίρνει τη θέση στη σειρά εκκίνησης.

Στο εξής θα βαθμολογούνται οι οκτώ πρώτοι οδηγοί με το εξής σύστημα: 10-8-6-5-4-3-2-1.

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ

Δύο φαβορί, ένας μνηστήρας, επτά κομπάρσοι

Δέκα ομάδες θα ριχτούν αύριο στη μάχη της πρώτης θέσης στο πρωτάθλημα της Φόρμουλας 1. Πρόκειται για τις Φεράρι, Γουίλιαμς, ΜακΛάρεν, Ρενό, Ζάουμπερ, Τζόρνταν, BAR, Τζάγκουαρ, Τογιότα και Μινάρντι. Ωστόσο, οι μόνες που έχουν πιθανότητες επιτυχίας είναι η Φεράρι και η Γουίλιαμς, ενώ τον ρόλο του αουτσάιντερ θα παίξει η ΜακΛάρεν.

Η κυριαρχία της Σκουντερία τα δύο τελευταία χρόνια ήταν από τις βασικές αιτίες για την αναδιάρθρωση των κανόνων στη Φόρμουλα 1. Το αν θα καταφέρουν οι νέοι κανονισμοί να της ανακόψουν την πορεία θα το μάθουμε μετά τους τρεις πρώτους αγώνες. Πάντως, το πραγματικό της πρόσωπο η Φεράρι θα το εμφανίσει στο τέταρτο γκραν πρι, στο Σαν Μαρίνο, όταν θα ρίξει στον αγώνα την F2003 "Τζιάνι Ανιέλι" που είναι πιο ελαφριά και πιο γρήγορη από την ανίκητη F2002.

Η Γουίλιαμς για τρίτη συνεχή χρονιά θα διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα (BMW), αλλά η αξιοπιστία των ελαστικών και το σασί παραμένουν πρόβλημα. Η ΜακΛάρεν θα αγωνίζεται με τον νέο κινητήρα της Μερσεντές, τον V10, αλλά πολύ δύσκολα θα διακριθεί, λόγω των προβλημάτων που παρουσιάζει το "στήσιμο" του μονοθέσιου.