Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( βολεϊ :: 11/1/2006 19:35:09) 

ΒΟΛΕΪ

τεχνολογία

Γ. Ερμηνεία Κειμένου Παραγωγή λόγου

Η ομοσπονδία ενημερώθηκε

Η φορητή παιχνιδομηχανή της Νokia δείχνει το μέλλον

1. "Το ποίημα αποτελεί μια οικολογική κραυγή του δημιουργού, η οποία κλείνει με μια έντονη χροιά απαισιοδοξίας".

Το κείμενο της απόφασης απόρριψης της ένστασης του ΠΑΟΚ από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Βόλεϊ με αφορμή τον αποκλεισμό από την Πάντοβα στο κύπελλο Συνομοσπονδίας, δημοσιοποίησε χθες η διοίκηση του ΤΑΑ.

Όταν εταιρείες όπως η Νokia μπαίνουν δυναμικά στην αγορά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, όταν η Μicrosoft χάνει χρήματα από την κονσόλα Χbox και ο Super Μario, o ήρωας της Νintendo, αγωνιά για το μέλλον του, φαίνεται πως η τράπουλα είναι έτοιμη να… ξαναμοιραστεί

Να σχολιάσεις τη θέση αυτή αξιοποιώντας στοιχεία του κειμένου (δύο παράγραφοι).

Μεταξύ άλλων η CEV υποστηρίζει ότι "όλες οι εθνικές ομοσπονδίες ενημερώθηκαν για το νέο σύστημα με φαξ στις 16 Σεπτεμβρίου 2005 και μια υπενθύμιση εστάλη στις 7 Οκτωβρίου…

ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΣΤΑΜΑΤΗ

2. Να ζητήσεις από τους γονείς σου ή άλλα συγγενικά πρόσωπα να σου περιγράψουν τη μεταβολή της περιοχής σας ή κάποιας άλλης από ένα όμορφο αγροτικό τοπίο σ' ένα τσιμεντένιο, βιομηχανικό περιβάλλον.

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι ομάδες είχαν ενημερωθεί πριν από την έναρξη των κυπέλλων.

Η συσκευή Ν-Gage της Nokia. Φορητή παιχνιδομηχανή, που είναι και τηλέφωνο. Από το τέλος του 2003 θα μπορεί να φιλοξενεί πολλούς παίκτες στην ίδια παρτίδα

Να παρουσιάσεις την περιγραφή τους στην τάξη (300-400 λέξεις).

Εξάλλου η ελληνική ομοσπονδία ζήτησε ακόμη μια φορά μέσω e-mail (κ. Περικλής Μπακοδήμος) τους ακριβείς κανονισμούς για αυτό το σύστημα καταμέτρησης πόντων και έλαβε την ίδια απάντηση".

Η Nintendo ξέρει καλά από… τράπουλες - άλλωστε ξεκίνησε πριν από 113 χρόνια πουλώντας τραπουλόχαρτα και παιχνίδια με κάρτες.

(Να αξιοποιήσεις στο κείμενό σου και τις αλλαγές στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον της συγκεκριμένης περιοχής στην οποία αναφέρεται το κείμενο).

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ: Στην τρίτη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης, βάσει των επιδόσεων σε πισίνα 50 μέτρων, σε όλα τα αγωνίσματα της κολύμβησης για το 2005 βρίσκεται ο Αρης Γρηγοριάδης. Όμως, έγινε "θεσμός" με τον Super Mario, τον ήρωα των παιχνιδιών που από το 1981 μέχρι σήμερα έχουν φέρει στην εταιρεία κέρδη άνω των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων (τη στιγμή που οι εισπράξεις από τις πέντε εκδοχές του Πολέμου των Άστρων - Star Wars - υπολογίζονται στα 3,5 δισ. δολάρια).

Νίκος Γκάτσος (1911-1992): σημαντικός Έλληνας ποιητής, στιχουργός και μεταφραστής.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής στα 50μ. ύπτιο βρίσκεται πίσω από τον Ούγγρο Λάσλο Τσεχ, ο οποίος κατέχει την 1η και 2η θέση, από τις επιδόσεις του στα 400μ. και 200μ. μικτής ατομικής αντίστοιχα. Κορυφαία στελέχη της Nintendo και ο ίδιος ο Sigeru Miyamoto, o οποίος έφερε την εταιρεία στην παγκόσμια κορυφή, προσυπογράφοντας επιλογές που έφεραν ρεκόρ πωλήσεων, βλέπουν τα δεδομένα να αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς.

ΡΑΛΙ: Συγκινήσεις έκρυβε η 11η ημέρα στο Ράλι Ντακάρ, που περιελάμβανε διαδρομή 231 χλμ. από την Καγιές στο Μπαμάκο.

Και ανησυχούν, μήπως οι απλοί χαρακτήρες (όπως ο Super Mario ή η Zelda) και οι περιπέτειές τους δεν μπορούν να συναγωνιστούν στη διεθνή αγορά, όπως αυτή διαμορφώνεται.

Ο Νοτιοαφρικανός Ντερ Βιλιέρ κέρδισε την ειδική στα αυτοκίνητα και ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης, πίσω από τους Πετερανσέλ και Αλφάντ.

Παίζουν οι μεγάλοι

Στις μοτοσικλέτες ο Γάλλος Ντικλός ήταν ο νικητής της χθεσινής ημέρας, αλλά στην κατάταξη εξακολουθεί να προηγείται ο Ισπανός Κόμα.

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν απευθύνονται μόνο σε παιδιά - κάθε άλλο.

Στα φορτηγά ο Στέισι νίκησε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Ρώσο Καμπίροφ.

Διεθνείς αναλύσεις και οικονομικά στοιχεία αποδεικνύουν πως οι καλύτεροι πελάτες είναι πια οι ενήλικοι. Παιχνιδομηχανές και τίτλοι παιχνιδιών δεν πωλούνται πλέον σε μια περιορισμένη αγορά, αλλά εντάσσονται στην ευρύτερη βιομηχανία της διασκέδασης. Τεχνολογικά, αισθητικά, εμπορικά, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια συναγωνίζονται πλέον άμεσα τις… κινηματογραφικές ταινίες. Επιπλέον, νέοι παίκτες - όπως η Nokia - αρχίζουν να διεκδικούν δυναμικά μερίδιο, παρουσιάζοντας συσκευές που… τα κάνουν όλα: υποστηρίζουν τόσο τα απλά παιχνίδια, όσο και εκείνα που στηρίζονται σε τεχνολογίες πολυμέσων, τηλεφωνήματα, μηνύματα, φωτογραφίες, αλλά και μουσικά αρχεία MP3s.

Η συσκευή Ν-Gage, που παρουσίασε η Nokia στην ευρωπαϊκή αγορά πριν από λίγες ημέρες, δίνει το στίγμα των αλλαγών που αναμένονται. Αυτή η φορητή παιχνιδομηχανή, που είναι επίσης τηλέφωνο και από τα τέλη του 2003 θα μπορεί να φιλοξενεί πολλούς παίκτες στην ίδια παρτίδα (μέσω της ασύρματης τεχνολογίας Bluetooth, αν οι παίκτες βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο, ή μέσω διαδικτυακής σύνδεσης GPRS, αν είναι πιο μακριά και τα παιχνίδια διατίθενται online), δεν μπορεί παρά να φέρνει αναστάτωση στη διεθνή αγορά ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Πόσο μάλλον, όταν ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Anssi Vanjoki, δηλώνει πως "η Nokia δεν βγάζει στην αγορά νέες συσκευές, αν δεν περιμένει πως θα πουλήσει μερικά εκατομμύρια από αυτές, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Το Ν-Gage δημιουργήθηκε αποκλειστικά ως συσκευή ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Τα ηλεκτρονικά του συστήματα, το software, οι δυνατότητές του, όλα στοχεύουν στο παιχνίδι. Όλες οι άλλες λειτουργίες έρχονται δεύτερες, ως υποστηρικτικές. Άλλωστε, το Ν-Gage θα πωλείται κυρίως σε καταστήματα παιχνιδιών".

Παθητικό το Xbox

Την ίδια στιγμή, η μεγάλη Microsoft και η πολλά υποσχόμενη παιχνιδομηχανή της, Xbox, εμφανίζεται για πρώτη φορά με… οικονομικά προβλήματα. Το τελευταίο τρίμηνο του 2002, το τμήμα της εταιρείας που έχει την ευθύνη της τεχνολογίας της διασκέδασης (Home and Entertainment division - όπου εντάσσονται η κονσόλα Xbox, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια της εταιρείας και η τηλεοπτική της πλατφόρμα) έκλεισε με απώλειες της τάξεως των 348 εκατ. δολαρίων. Αναλυτές (όπως ο Joris Evers, από το διεθνούς φήμης περιοδικό "PCWorld") εκτιμούν πως το λανσάρισμα του Xbox παγκοσμίως αύξησε σημαντικά τις απώλειες της εταιρείας. "Στη συγκεκριμένη βιομηχανία, όταν κυκλοφορεί μια καινούργια κονσόλα, είναι δεδομένο πως θα υπάρχουν οικονομικές απώλειες, που, όμως, οι εταιρείες φιλοδοξούν να υπερκαλύψουν με τα κέρδη από τα παιχνίδια, τα αξεσουάρ και τις υπηρεσίες", σημειώνει ο Evers. Φαίνεται, όμως, πως η Microsoft δεν τα κατάφερε και (σε αντίθεση με τα λειτουργικά συστήματα Windows, που φέρνουν σταθερά κέρδη) οφείλει και αυτή να αναπροσδιορίσει τη στρατηγική της στη νέα παγκόσμια αγορά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.