Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Άρθρα :: Παρουσίαση έκθεσης εικαστικών

( επιστροφή με την έκθεση "δεν θα επιστρέψω ποτέ" :: 13/1/2006 19:13:13) 

Ο καλλιτέχνης επιχειρεί μία αναφορά, συχνά επίπονη και αυτοσαρκαστική, στον άβολο χώρο των οικογενειακών σχέσεων και ρόλων

5.1 Επίδοση αλγορίθμων

Επιστροφή με την έκθεση "Δεν θα επιστρέψω ποτέ"

Στα προηγούμενα κεφάλαια του βιβλίου παρουσιάσθηκαν πολλοί αλγόριθμοι για την επίλυση ενός προβλήματος, όπως για παράδειγμα σχετικά με την αναζήτηση και την ταξινόμηση.

Η νέα δουλειά του Ανδρέα Βούσουρα παρουσιάζεται από σήμερα στην γκαλερί "TinT"

Στο σημείο αυτό θα παρουσιάσουμε έναν τρόπο εκτίμησης της επίδοσης (performance) ή της αποδοτικότητας (efficiency) των αλγορίθμων.

"Δεν θα επιστρέψω ποτέ" ("Je ne reviendrai jamais"), μας διαβεβαιώνει ο Ανδρέας Βούσουρας με τη νέα έκθεσή του, η οποία εγκαινιάζεται σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, στην γκαλερί " TinT" (Χρ. Σμύρνης 13).

Για την κατανόηση της επίδοσης ενός αλγορίθμου χρειάζεται να απαντηθεί ένα σύνολο ερωτημάτων.

Πρόκειται για μία δουλειά συνέχεια και ολοκλήρωση αυτής που εκτέθηκε στην Art Athina του 2005.

Τα πρωταρχικά ερωτήματα που προκύπτουν είναι:

Εργα…

1. πώς υπολογίζεται ο χρόνος εκτέλεσης ενός αλγορίθμου;

Χρησιμοποιώντας ευρύ φάσμα εκφραστικών μέσων (κατασκευές, βίντεο, σχέδια, φωτογραφία) σε συνδυασμό με αντικείμενα, έπιπλα, ακόμη και ορθοπεδικά βοηθήματα, ο Βούσουρας επιχειρεί μία αναφορά, συχνά επίπονη και αυτοσαρκαστική, στον άβολο χώρο των οικογενειακών σχέσεων και ρόλων.

2. πώς μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους οι διάφοροι αλγόριθμοι;

Τα έργα του είναι κυρίως περιβάλλοντα, εγκαταστάσεις και κατασκευές.

3. πώς μπορεί να γνωρίζει κανείς, αν ένας αλγόριθμος είναι "βέλτιστος";

Η σχέση χρόνου-ύλης και η ατομική-συλλογική μνήμη είναι δύο θέματα που τον απασχολούν συστηματικά.

Η απάντηση στα ερωτήματα αυτά προαπαιτεί την καταγραφή ουσιωδών πληροφοριών για το πρόβλημα.

Στα μεταγενέστερα έργα του η εγκατάσταση είναι το κέλυφος μέσα στο οποίο συνυπάρχουν η ύλη και το πνεύμα με τη μνήμη της ανθρώπινης δράσης.

Οι πληροφορίες αυτές αφορούν κυρίως στην αναγνώριση της χειρότερης περίπτωσης του αλγορίθμου και στην αποτύπωση του μεγέθους του προβλήματος με βάση το πλήθος των δεδομένων.

Τα αντικείμενα μετουσιώνονται σε σημεία και σύμβολα, ενώ τα ποικίλα υλικά που χρησιμοποιεί στα έργα του, όπως πίσσα, κερί, βαμβάκι, γυαλί, πανί, ξύλο, σχοινί, μέταλλο, φωτογραφίες, έχουν συχνά εγγεγραμμένη μέσα τους τη φθορά του χρόνου και της ανθρώπινης επέμβασης.

…και ημέρες

Ο Ανδρέας Βούσουρας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1957. Εκτός από τη ζωγραφική και τις εγκαταστάσεις ασχολείται με την οπτική ποίηση και τη σκηνογραφία και στο ενεργητικό του μετρά πολλές ατομικές εκθέσεις και συμμετοχές σε ομαδικές στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Πόρτο, το Λεβερκούζεν, το Λιντς και την Κωνσταντινούπολη, ενώ έργα του υπάρχουν στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, στην Πινακοθήκη Πιερίδη και σε πολλές ιδιωτικές συλλογές.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ Ε.Σ.