Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΤΟΥΡΚΙΑ

Από «μαύρη» μέχρι χθες έγινε «λευκή»

Γραφική παράσταση συνάρτησης

Εξαρθρώθηκε ομάδα του ΡΚΚ

Το ξέπλυμα της τηλεόρασης

Έστω f μια συνάρτηση με πεδίο ορισμού Α και [pic] ένα σύστημα συντεταγμένων στο επίπεδο.

Ομάδα Κούρδων ανταρτών του ΡΚΚ, η οποία σχεδίαζε, σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές της χώρας, θεαματική επίθεση στην Κωνσταντινούπολη, εξαρθρώθηκε από την αστυνομία.

ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Το σύνολο των σημείων [pic] για τα οποία ισχύει [pic], δηλαδή το σύνολο των σημείων [pic], [pic], λέγεται γραφική παράσταση της f και συμβολίζεται συνήθως με [pic].

Σύμφωνα με ανακοίνωση της τελευταίας, χθες συνελήφθησαν επτά ύποπτοι για συμμετοχή στο εκτός νόμου ΡΚΚ, στην κατοχή των οποίων είχαν 12 κιλά "πλαστικής" εκρηκτικής ύλης και σύμφωνα με τον επικεφαλής της αστυνομικής δύναμης Κωνσταντινούπολης Τσελαλετίν Σεράχ η ομάδα των συλληφθέντων "σχεδίαζε θεαματική δράση" στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης. Όταν έχουμε να κάνουμε με τον επικείμενο πόλεμο στο Ιράκ, ή παλαιότερα με το Κοσσυφοπέδιο και τον Πόλεμο στον Κόλπο, είναι κοινή πεποίθηση ότι η τηλεόραση αποτελεί όργανο που φαλκιδεύει την πραγματικότητα και αποκρύπτει την αλήθεια.

Η εξίσωση, λοιπόν, [pic] επαληθεύεται μόνο από τα σημεία της [pic].

Όπως αναφέρθηκε, έχουν επίσης κατασχεθεί, από την αστυνομία στην Κωνσταντινούπολη, σύγχρονης τεχνολογίας πυροκροτητές, καθώς και ένα ποσό δύο χιλιάδων ευρώ, πλαστά έγγραφα ταυτότητας, σφαίρες, φαρμακευτικές ουσίες καθώς και μικρή ποσότητα δολαρίων. Η ζωή, στην πιο τραγική της εκδοχή, γίνεται θέαμα που φθάνει ανεμπόδιστα ώς τον μυχό της καθημερινότητάς μας, για να μας εξοικειώσει με τον κυνισμό της βίας.

Επομένως, η [pic] είναι η εξίσωση της γραφικής παράστασης της f.

ΙΡΑΝ

Δεν επιβάλλει ο πόλεμος τον τρόπο μετάδοσής του.

Επειδή κάθε [pic] αντιστοιχίζεται σε ένα μόνο [pic], δεν υπάρχουν σημεία της γραφικής παράστασης της f με την ίδια τετμημένη.

Ανησυχούν οι πυρηνικές έρευνες

Η τηλεόραση οργανώνει και σκηνοθετεί τις εικόνες του πολέμου.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε κατακόρυφη ευθεία έχει με τη γραφική παράσταση της f το πολύ ένα κοινό σημείο (Σχ. 7α). [pic]

Διεθνής ανησυχία έχει προκαλέσει η ανακοίνωση της Τεχεράνης περί επανάληψης των πυρηνικών ερευνών, έπειτα από διετή αναστολή.

Η τηλεόραση είναι μαύρη.

Έτσι, ο κύκλος δεν αποτελεί γραφική παράσταση συνάρτησης (Σχ. 7β). [pic]

Ο γενικός διευθυντής της ΙΑΕΑ Μοχάμεντ ελ Μπαραντέι προειδοποίησε χθες ότι η διεθνής κοινότητα χάνει την υπομονή της, έκδηλη είναι η ανησυχία της Ε.Ε., ενώ η Ουάσιγκτον δείχνει το δρόμο προς το Συμβούλιο Ασφαλείας.

Θυμάμαι ακόμη τα ξημερώματα της ημέρας που είχε γίνει η πρώτη αεροπορική επίθεση στον Κόλπο κάποιον εκφωνητή να μονολογεί εκστασιασμένος μπροστά στο θέαμα των φωτισμένων αεροπλάνων που απογειώνονταν:

Όταν δίνεται η γραφική παράσταση [pic] μιας συνάρτησης f, τότε:

Ο Μπαραντέι κάλεσε για πολλοστή φορά την ιρανική κυβέρνηση να επιδείξει περισσότερη διαφάνεια και συνεργασία, ενώ ο Αυστριακός καγκελάριος και προεδρεύων του συμβουλίου της Ε.Ε. Βόλφγκαγκ Σιούσελ σημείωσε πως η πιθανότητα επιβολής κυρώσεων εις βάρος του Ιράν θα συζητηθεί στην Ε.Ε., όμως προσέθεσε πως αυτή η στιγμή δεν έχει φθάσει ακόμη.

«Κοιτάξτε!

α) Το πεδίο ορισμού της f είναι το σύνολο Α των τετμημένων των σημείων της [pic].

Στο μεταξύ, τραγικό θάνατο βρήκαν χθες ο διοικητής των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν Αχμέντ Καζεμί και άλλοι δέκα υψηλόβαθμοι αξιωματικοί, όταν το στρατιωτικό αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν συνετρίβη κοντά στην πόλη Ουρούμια, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών.

Το θέαμα είναι εκπληκτικό».

β) Το σύνολο τιμών της f είναι το σύνολο [pic] των τεταγμένων των σημείων της [pic].

ΒΡΕΤΑΝΙΑ

Όταν μιλάμε για τη δίκη της 17 Νοέμβρη, εμείς οι ίδιοι που αντιμετωπίζουμε την τηλεόραση ως μέσο φαλκίδευσης της πραγματικότητας, τη θεωρούμε τώρα ως τη μόνη εγγύηση που μπορεί να μας παρασχεθεί για την αντικειμενική μας πληροφόρηση.

γ) Η τιμή της f στο [pic] είναι η τεταγμένη του σημείου τομής της ευθείας [pic] και της [pic] (Σχ. 8). [pic] [pic] [pic]

Αρχίζει η δίκη ισλαμιστή

Η τηλεόραση ως μέσο ενημέρωσης, ξεπλυμένη πια, εμφανίζεται λευκή.

Όταν δίνεται η γραφική παράσταση [pic], μιας συνάρτησης f μπορούμε, επίσης, να σχεδιάσουμε και τις γραφικές παραστάσεις των συναρτήσεων [pic] και [pic]. [pic]

Αρχίζει σε δικαστήριο του Λονδίνου η δίκη του Αιγύπτιου ριζοσπάστη θρησκευτικού ηγέτη Αμπού Χάμζα αλ Μάσρι, ο οποίος καλείται να λογοδοτήσει για 16 κατηγορίες για αναμόχλευση φυλετικού μίσους και για προτροπή σε δολοφονίες αλλοθρήσκων.

Λογικό παράδοξο;

α) Η γραφική παράστασης της συνάρτησης [pic] είναι συμμετρική, ως προς τον άξονα [pic], της γραφικής παράστασης της f, γιατί αποτελείται από τα σημεία [pic] που είναι συμμετρικά των [pic], ως προς τον άξονα [pic].

Ο Χάμζα, ο οποίος καταζητείται επίσης από τις ΗΠΑ για 11 αδικήματα, αποτελεί τον πλέον υψηλόβαθμο θρησκευτικό ηγέτη, ο οποίος δικάζεται στη Βρετανία για παρόμοιες κατηγορίες από την εποχή των επιθέσεων της 11η Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ.

Μάλλον το κραυγαλέο σύμπτωμα μιας δημόσιας ζωής που δεν δέχεται να υποβάλει σε κρίση τις αυτονόητες παραδοχές της.

(Σχ. 9). [pic]

Γιατί είναι αυτονόητο, θα μου πείτε, ότι δεν είναι το ίδιο όταν τις κάμερες τις χειρίζονται «δαιμόνια διεθνή κέντρα παραπληροφόρησης», «πετρελαϊκά συμφέροντα» και «κίνητρα παντοδυναμίας», και δεν είναι το ίδιο όταν πίσω από τις κάμερες βρίσκονται τα μάτια των «δικών μας παιδιών» - αυτά μπορεί να έχουν μυωπία, όμως οι προθέσεις τους παραμένουν αγνές.

β) Η γραφική παράσταση της [pic] αποτελείται από τα τμήματα της [pic] που βρίσκονται πάνω από τον άξονα [pic] και από τα συμμετρικά, ως προς τον άξονα [pic], των τμημάτων της [pic] που βρίσκονται κάτω από τον άξονα αυτόν.

Ακόμη κι αν εμείς οι ίδιοι, που τώρα περιμένουμε να δούμε την αλήθεια και μόνον την αλήθεια μέσα από τα μάτια της τηλεόρασης, βλέπαμε, πριν από δέκα μόλις ημέρες, με τα ίδια μας τα μάτια, στην ίδια τηλεόραση, τη μάλλον θλιβερή κουστωδία τού τέως και των συν αυτώ να περιφέρεται με το πούλμαν σαν ποδοσφαιρική ομάδα που δεν της δίνουν γήπεδο να παίξει.

(Σχ. 10).

Όχι βέβαια, δεν είναι το ίδιο γιατί η κάμερα εδώ θα είναι ακίνητη, λένε οι ψύχραιμοι οπαδοί της μέσης λύσης. Ε ναι! Είναι γνωστό ότι η τηλεόραση άρχισε να φαλκιδεύει την πραγματικότητα από τότε που ανακαλύφθηκε η κίνηση της κάμερας! Στην αλήστου μνήμης ΥΕΝΕΔ με τις ακίνητες κάμερες μπορούσες να δεις την αλήθεια, στατική μεν, πλην όμως αντικειμενική, αφόρητα αντικειμενική…

Την όλη υπόθεση τη σαρώνει αυτή η «καταθλιπτική» φτώχεια των επιχειρημάτων, αλλά και των ανθρώπων που τα υποστηρίζουν - για να θυμηθώ το άρθρο του Ν. Αλιβιζάτου στα «ΝΕΑ» του περασμένου Σαββάτου. Τα επιχειρήματά μας, ακόμη και όταν χρειάζεται να υπερασπιστούμε την ίδια μας την ελευθερία, ακούγονται φτωχά, άστοχα, παρωχημένα. Το μόνο που καταφέρνουμε είναι να είμαστε σε μόνιμη ασυμφωνία με τους εαυτούς μας - υπάρχει και ψυχιατρικός όρος για την περίπτωση.

Η κατανάλωση όσης φαιάς ουσίας μάς έχει απομείνει για να τσακωνόμαστε για τα προσχήματα είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγουμε να πιάσουμε το θέμα εκεί που μας πονάει: τις πραγματικές «διαπλοκές» τής 17 Νοέμβρη με την ελληνική κοινωνία, ιδεολογικές, ψυχολογικές και όποιες άλλες, και τη δημιουργία των κοινωνικών αντισωμάτων για την απόρριψη της τρομοκρατίας - και όχι μόνον της μίας ή των δύο οργανώσεων που εξάρθρωσε η Αστυνομία.

Και κάτι ακόμη. Δεν βλέπω τηλεόραση. Ή, μάλλον, άντε να δω μια φορά στις δεκαπέντε κάνα δελτίο ειδήσεων. Ακούω ραδιόφωνο και διαβάζω εφημερίδες - διαβάζω και κάνα βιβλίο πού και πού, αλλά αυτό δεν το λέω γιατί δείχνει μάλλον κακό γούστο. Ίσως γι' αυτό να μην μπορώ να καταλάβω όσους εκστασιάζονται με την αντικειμενικότητα της μικρής οθόνης παραμερίζοντας ως άνευ σημασίας τους περιορισμούς που φαίνεται πως έχουν επιβληθεί σε όσους δημοσιογράφους των έντυπων μέσων και του ραδιοφώνου θα παρακολουθήσουν τη δίκη της 17 Νοέμβρη.