Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Άρθρα :: Καλλιτεχνική είδηση

( ένας μύθος πανανθρώπινος ) 

-Πανδώρα- Το κουτί της Ελπίδας, 1998. Ακρυλικά, γραφίτης 2 x (24 x 30 εκ.).

ΜΑΡΚΑΡΙΑΝ: ΦΑΒΟΡΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ

2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΙΑΝΟ

Η ήττα μάς πονάει

Στη συνέχεια δίνονται παραδείγματα αλγορίθμων όπου εξετάζονται οι διάφορες συνιστώσες ενός αλγορίθμου, δηλαδή οι απαραίτητες εντολές ξεκινώντας από τις απλούστερες και προχωρώντας προς τις συνθετότερες.

Ένας μύθος πανανθρώπινος

ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ ΠΑΝΑΝΙΔΗΣ

Πιο συγκεκριμένα θα εξετασθούν περιπτώσεις σειριακών εντολών, αναθέσεων τιμών, επιλογής με βάση κριτήρια, διαδικασιών επανάληψης, ενεργειών πολλαπλών επιλογών καθώς και συνδυασμό εμφωλευμένων περιπτώσεων.

Σύμβολα με κερί αναδύουν μύθους της γένεσης και της ζωής του ανθρώπου

Ο Κωνσταντινίδης και ο Παναθηναϊκός έπεσαν νοκ άουτ από το γκολ του Αιγάλεω στον πρώτο γύρο. Υπάρχει και δεύτερος…

Για κάθε περίπτωση παρουσιάζονται σχετικά παραδείγματα με την εκφώνηση (σε φυσική γλώσσα), την παρουσίαση των βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν καθώς και το αντίστοιχο διάγραμμα ροής.

Το κουτί της Πανδώρας ανοίγει και αντί να σκορπίσουν οι συμφορές που είχαν κλείσει οι θεοί, αναδύεται ένας άλλος κόσμος, με σύμβολα του πανανθρώπινου μύθου, όπως το υγρό στοιχείο, το έρεβος, το μαύρο σκοτάδι του σύμπαντος μέσα από το οποίο ξεπηδάει η ζωή-γυναίκα, η μικρή φτερωτή θεότητα Ψυχή (πεταλούδα), που ονομαζόταν Ελπίδα και απέμεινε τελευταία μέσα στο κουτί, ο φόβος- λύκος, ο θεός-φίδι του καλού, ο θεός- κύκνος, σύμβολο ερωτικό.

Την απόφασή του να παρατάξει έντεκα νέα πρόσωπα στήριξε ο Σέρχιο Μαρκαριάν, θεωρώντας ότι πλέον το Αιγάλεω είναι το φαβορί για την πρόκριση.

Σύμβολα διαγράμματος ροής Ένα διάγραμμα ροής αποτελείται από ένα σύνολο γεωμετρικών σχημάτων, όπου το καθένα δηλώνει μία συγκεκριμένη ενέργεια ή λειτουργία. Τα γεωμετρικά σχήματα ενώνονται μεταξύ τους με βέλη, που δηλώνουν τη σειρά εκτέλεσης των ενεργειών αυτών. Τα κυριότερα χρησιμοποιούμενα γεωμετρικά σχήματα είναι τα εξής: - έλλειψη, που δηλώνει την αρχή και το τέλος του κάθε αλγορίθμου, - ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση, - ορθογώνιο, που δηλώνει την εκτέλεση μίας ή περισσότερων πράξε ων, και - πλάγιο παραλληλόγραμμο, που δηλώνει είσοδο ή έξοδο στοιχείων. Πολλές φορές το σχήμα αυτό μπορεί να διαφοροποιείται προκειμένου να προσδιορίζεται και το είδος της συσκευής απ' όπου γίνεται η είσοδος ή η έξοδος. Το επόμενο σχήμα αποτυπώνει όλα αυτά τα σύμβολα. Μερικά από τα χρησιμοποιούμενα γεωμετρικά σύμβολα στα διαγράμματα ροής.

Ο μύθος της γένεσης και της ζωής του ανθρώπου, έτσι όπως τη δίνει ο Ησίοδος μέσα από το μύθο της Πανδώρας, αποτέλεσε το έναυσμα, για να δημιουργήσει την τελευταία του δουλειά ο Γιώργος Ρωμανός, να τη φυλάξει ειδικά για τη Θεσσαλονίκη - για λόγους καθαρά συναισθηματικούς- και να την παρουσιάσει τελικά στην αίθουσα τέχνης του βιβλιοπωλείου Ιανός.

Δήλωσε ο Ουρουγουανός τεχνικός:

Έργα που έχουν δουλευτεί από το 1995 έως σήμερα, ιδιαίτερα "πλασμένα" με την τεχνική της εγκαυστικής με κερί, χαρακτηρίζονται από το δυνατό σχέδιο και τη σύγχρονη, ρεαλιστική, εννοιολογική, ζωγραφική αντίληψη.

«Συγχαρητήρια στο Αιγάλεω για τη νίκη.

Οδηγώντας μας στη διαδρομή των δημιουργιών του, ο Γιώργος Ρωμανός λέει:

Η ήττα μάς πονάει.

"Έφτασα στο μύθο της Πανδώρας από την αγάπη μου και την έντονη διάθεση που έχω για έρευνα στο αρχέτυπο και στο αρχαϊκό.

Πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ για να προκριθούμε.

Ακολούθησα τη συγκεκριμένη τεχνική τροποποιημένη με κερί, που χρησιμοποιούσαν και οι αρχαίοι, για να σκεπάζουν τα αγάλματά τους, κατόπιν στο γραφίτη και στη νέα γραμμή, στο απλό άσπρο-μαύρο, στα αρχαϊκά αγγεία.

Δεν συμφωνώ ότι είμαστε φαβορί για την πρόκριση.

Βέβαια, όλα αυτά τα παρουσιάζω με μια σημερινή γλώσσα".

Πλέον, είναι το Αιγάλεω.

Κάτι που δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολο, παρά τα 14 χρόνια πείρας του καλλιτέχνη, εάν αναλογιστεί κανείς ότι οι εικόνες πρέπει να αποτυπωθούν στο κερί μέσα σε 20 δευτερόλεπτα, όσος είναι ο χρόνος που αυτό χρειάζεται για να στεγνώσει:

Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών μου.

"Οπότε θα πρέπει η πινελιά και η αποφασιστικότητα να είναι βίωμα, έως και μεταφυσικά φυτεμένο μέσα σου" τονίζει ο Γιώργος Ρωμανός.

Από αύριο (σήμερα) πρέπει να προετοιμαστούμε για το ντέρμπι με την ΑΕΚ.

Πιστός στο τοπικό βίωμα, αυτό που του δίνει η χώρα και τα μέρη όπου μεγάλωσε και ζει, πιστεύει ότι "αν θέλεις να γίνεις Ευρωπαίος ή παγκόσμιος καλλιτέχνης, πρέπει να έχεις καταλάβει πολύ καλά τη γραμμή και το σχέδιο, που ρίζωσε και φύτρωσε στον τόπο αυτό.

Δεν υποτίμησα το Αιγάλεω και αποφάσισα να παίξουν οι παίκτες που πίστευα ότι θα ήταν το καλύτερο να αγωνιστούν.

Δεν μπορώ να ζωγραφίζω σαν Βέλγος ή Γάλλος και να ελπίζω ότι θα ξεχωρίσει η δουλειά μου, κάτι που το θέλει ο κάθε καλλιτέχνης".

Είναι όλοι ποδοσφαιριστές ενδεκάδας.

Εκτός από τα πορτρέτα, ο καλλιτέχνης παρουσιάζει και τρία γλυπτά- η γη τρόπαιο, η γη φωλιά και η γη κύκνος- που δείχνουν και την εξέλιξη της τεχνικής του με το κερί.

Από 26 Ιανουαρίου μέχρι 11 Μαΐου, θα παίξουμε 31 ματς.

Η συνέχειά του είναι ένα βήμα πέρα από αυτό που παρουσιάζει και μάλιστα υπάρχουν ήδη σχέδια, τα οποία και αφορούν σε ''συνομιλίες υλικών'':

Δηλαδή ένα παιχνίδι κάθε τέσσερις ημέρες.

"Παράλληλα, θα υπάρχει πάντα η εικόνα, καθώς τη θεωρώ ένα δρόμο για να μπορεί να επικοινωνεί άμεσα ο κόσμος με το έργο".

Για αυτό πρέπει να προσέξω τη φυσική κατάσταση της ομάδας.

Στον τομέα προσέγγισης του κοινού, υποστηρίζει ότι έχουν γίνει λάθη τόσο από καλλιτέχνες όσο και από τις αίθουσες τέχνης:

Δεν υπάρχει καλό ποδόσφαιρο όταν παίζεις τόσους αγώνες μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα».

"Δεν υπάρχει επικοινωνία με τον κόσμο, καθώς οι περισσότερες αίθουσες κάνουν επιλογές μόδας, αντί να δείχνουν ξεκάθαρα, πώς ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί την εικόνα και τα υλικά".

*** Στον αντίποδα, όσκαρ ειλικρίνειας διεκδίκησε ο Γιώργος Χατζάρας, ο οποίος υποστήριξε:

*Aίθουσα τέχνης Ιανός (Αριστοτέλους 7, τηλ: 277.004)

«Το αποτέλεσμα δεν είναι δίκαιο.

Έκθεση Γιώργου Ρωμανού "Ο μύθος της Πανδώρας"

Τελείωσε το πρώτο ημίχρονο.

Εγκαίνια σήμερα στις 8.00 μ.μ.

Έχουμε άλλο ένα.

Διάρκεια έως τις 4 Μαρτίου .

Για εμάς είναι μια μεγάλη νίκη και πιστεύω ότι φαβορί για την πρόκριση εξακολουθεί να είναι ο Παναθηναϊκός. Στηριχθήκαμε στην άμυνα. Αν και νικήσαμε δεν νομίζω ότι αυτό είναι το δίκαιο αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εξέλιξη του αγώνα. Η ρεβάνς θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Αν ήταν νίκη στο πρωτάθλημα, θα πανηγυρίζαμε».

Ο ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ

Φυσικά, πρόσωπο της ημέρας, άσχετα αν δεν αγωνίστηκε, ήταν ο Γιώργος Καραγκούνης, ο οποίος αρνήθηκε να κάνει δηλώσεις για την υπόθεση της μεταγραφής του.

Ωστόσο, σε κοντινά του πρόσωπα και φυσικά «οφ δι ρέκορντ», ο διεθνής μέσος είπε χαρακτηριστικά: «Παιδιά, δεν έχω υπογράψει πουθενά. Ο λόγος που πήγα στην Ιταλία ήταν μόνο και μόνο για να συναντήσω τον μάνατζέρ μου». Αν αναλογιστούμε τα χθεσινά λεγόμενα του παίκτη, τα προχθεσινά που είπε στον προπονητή του ότι πήγε για ψώνια στο Μιλάνο και τα δημοσιεύματα των ιταλικών εφημερίδων που τον θέλουν να έχει συμφωνήσει με την Ίντερ, τι να πρωτοπιστέψουμε; Πάντως, το σίγουρο είναι ότι ο Καραγκούνης έχει τσακωθεί με… την αλήθεια.