Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διαφημίσεις :: Οικονομική είδηση

( τουρκική "απόβαση" στη βόρεια ελλάδα :: 6/2/2006 19:39:52) 

Είναι η πρώτη φορά που κάνουν την είσοδό τους στη χώρα μας επώνυμα τουρκικά προϊόντα, καθώς μέχρι σήμερα οι εισαγωγές αφορούσαν ανώνυμα είδη.

Διαφήμιση, ενισχύσεις και διευκολύνσεις ζητούν οι ξενοδόχοι Κεφάλαιο 2 Παράσταση και Επεξεργασία Πληροφοριών

ΕΞΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ένδυσης και υπόδησης φλερτάρουν με την αγορά της Θεσσαλονίκης

Δέσμη μέτρων που θα διασφαλίσουν την επιβίωση των εγχώριων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, οι οποίες επηρεάζονται από τη διεθνή αρνητική συγκυρία εξαιτίας του επικείμενου πολέμου στο Ιράκ, ζήτησε χτες από την κυβέρνηση η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ). Σκοπός του κεφαλαίου αυτού είναι να εξηγήσει πώς παριστάνονται οι πληροφορίες από τον υπολογιστή με τη μορφή Ο και 1.

Τουρκική "απόβαση" στη Βόρεια Ελλάδα

Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΟΞ, καλεί την κυβέρνηση «να αντιληφθεί το μέγεθος της κρίσης στον τουρισμό και να δράσει γρήγορα». Όταν ολοκληρώσεις το κεφάλαιο αυτό, θα μπορείς:

Έρχεται στην ελληνική αγορά το βαρύ πυροβολικό της γείτονος με ονόματα όπως Mavi Jeans, Sarar, Damat Tweens, Ipekyol, Inci Soes και Koton

Όπως σημειώνεται, η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αυτή την περίοδο και η αναβολή αρκετών κρατήσεων έχει δώσει την ευκαιρία σε τουριστικούς πράκτορες και tour operators να μην καταβάλουν τις συνήθεις προκαταβολές στα ελληνικά ξενοδοχεία και παράλληλα να ζητούν σημαντικές μειώσεις των τιμών των εγχώριων καταλυμάτων. - Να χρησιμοποιείς διάφορα συστήματα αρίθμησης και να μετατρέπεις αριθμούς από το ένα στο άλλο.

Της ΛΙΝΑΣ ΤΣΙΡΕΚΑ

Τα κυριότερα μέτρα που προτείνει η Ομοσπονδία είναι η εξασφάλιση επαρκών πόρων για διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, η ενίσχυση της ρευστότητας των ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ώστε να διασφαλιστεί και το προσωπικό τους, η μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης του τουριστικού πακέτου και η βελτίωση των όρων επιχορήγησης των τουριστικών επενδύσεων εκσυγχρονισμού.

- Να κάνεις πράξεις στο δυαδικό σύστημα με ακέραιους και κλασματικούς αριθμούς, θετικούς και αρνητικούς.

Με το βαρύ πυροβολικό της εισέρχεται το επόμενο διάστημα στην ελληνική αγορά η τουρκική βιομηχανία ένδυσης και υπόδησης, χρησιμοποιώντας μάλιστα ως προπύργιό της τη Θεσσαλονίκη.

- Να περιγράφεις τις διάφορες τεχνικές συμπίεσης των δεδομένων.

Έξι τουρκικές επιχειρήσεις της γείτονος -οι Mavi Jeans, Sarar, Damat Tweens, Ipekyol, Inci Soes και η Koton- που έχουν σημαντική παρουσία διεθνώς, ετοιμάζουν τα πολεμοφόδιά τους και προελαύνουν στη χώρα μας, κάποιες με πρώτη στάση στην Αθήνα και κάποιες άλλες κάνοντας την παρθενική εμφάνισή τους στη Θεσσαλονίκη.

- Να εξηγείς πώς παριστάνονται ο ήχος, η εικόνα και το video με Ο και 1.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που κάνουν την είσοδό τους στη χώρα μας επώνυμα τουρκικά προϊόντα, καθώς μέχρι σήμερα οι εισαγωγές αφορούσαν ανώνυμα είδη.

Μαθήματα

Την πλέον γνωστή τουρκική εταιρεία λιανεμπορίου παγκοσμίως αποτελεί η Mavi Jeans, που διαθέτει έντονη παρουσία σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά.

2.1 Συστήματα Αρίθμησης

H Mavi, η οποία στα τουρκικά σημαίνει μπλε, άρχισε να δραστηριοποιείται το 1991 στην Κωνσταντινούπολη και σήμερα πουλά πάνω από 7,5 εκατ. jeans το χρόνο σε περισσότερα από 4.600 καταστήματα και πολυκαταστήματα σε 50 χώρες.

2.2 Παράσταση Αριθμών και Αριθμητικές Πράξεις

Η εταιρεία διερευνά την αγορά της Θεσσαλονίκης, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες θεωρεί ότι μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για τη δραστηριοποίησή της στα Βαλκάνια.

2.3 Μέθοδοι Συμπίεσης Δεδομένων

Πριν από περίπου 60 χρόνια ήταν ένα μικρό ραφτάδικο στην Κωνσταντινούπολη.

2.4 Ψηφιακή Παράσταση Ήχου, Εικόνας, Video

Ο λόγος για τη Sarar, που σήμερα διαθέτει παρουσία σε 17 χώρες, μεταξύ των οποίων οι HΠΑ, Γερμανία, Eλβετία, Pωσία και Hνωμένα Aραβικά Eμιράτα. Η Sarar δραστηριοποιείται στην ανδρική κλασική ένδυση.

Στη φάση εξεύρεσης καταστημάτων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες η Damat Tweens, που δραστηριοποιείται στη νεανική ένδυση. Mε σήμα… το δικέφαλο αετό η εταιρεία του ομίλου Orka αναπτύσσει με γοργό ρυθμό το δίκτυό της στην Ισπανία, ενώ διαθέτει σημαντική παρουσία σε Oλλανδία, Γερμανία, Nότια Aφρική και Iνδία.

Με όλο της το portfolio εισήλθε στην ελληνική αγορά ο όμιλος Ipekyol (Ipekyol, Twist, Machka), που διαθέτει ήδη παρουσία στο The Mall και θεωρείται θέμα χρόνου η επέκτασή του και στη Θεσσαλονίκη. O όμιλος, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο γυναικείο πληθυσμό, δημιουργήθηκε πριν από 20 χρόνια από τον επιχειρηματία Yalcin Ayaydin. Τα τελευταία χρόνια έχει επεκταθεί και στις γειτονικές με την Τουρκία χώρες (Aζερμπαϊτζάν, Kαζακστάν, Pουμανία). Ο όμιλος εμφανίζει ραγδαία ανάπτυξη πωλήσεων. Το 2005 πέτυχε αύξηση τζίρου κατά 30%.

Με ένα μεγάλο δίκτυο στην Τουρκία ανοίγει τα φτερά της για την ελληνική αγορά η Inci Soes, που δραστηριοποιείται στο χώρο της ανδρικής υπόδησης και έχει έδρα στην Kωνσταντινούπολη.

Την τουρκική απάντηση στην ισπανική αλυσίδα Zara αποτελεί η νεόκοπη στην ελληνική αγορά Koton, που διαθέτει παρουσία στο αθηναϊκό εμπορικό κέντρο The Mall και διερευνά το ενδεχόμενο επέκτασής της στη Θεσσαλονίκη. Η Koton ξεκίνησε το 1988 από ένα μαγαζί 25 τ.μ. στην Kωνσταντινούπολη και σήμερα διαθέτει 462 σημεία πώλησης, από τα οποία τα 280 εκτός Tουρκίας. Στόχος της Koton είναι μέχρι το 2007 να ανεβάσει τον αριθμό των σημείων όπου πωλούνται προϊόντα της σε 755, από τα οποία τα 405 θα είναι εκτός Tουρκίας. Εκτός από την Ελλάδα η εταιρεία διαθέτει παρουσία σε Pωσία, Hνωμένα Aραβικά Eμιράτα, Σαουδική Aραβία, Iορδανία, Λιθουανία, Iράν και Λίβανο. Το 2005 οι πωλήσεις της ξεπέρασαν τα 5 εκατ. τεμάχια.