ΒΑΣΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κείμενο 1: Σχεδιασμός γλωσσικών μαθημάτων.
- Κείμενο 2: Βιβλία για τη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης/ δεύτερης γλώσσας
- Κείμενο 3: Φορείς στους οποίους διδάσκονται τα νέα ελληνικά ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα στην Ελλάδα
- Κείμενο 4: Ευσταθιάδης, Σ., Ν. Αντωνοπούλου, Σ. Βογιατζίδου & Δ. Μανάβη. 1998. Από την εισαγωγή του Σ. Ευσταθιάδη στο Επιπέδο-Κατώφλι για τα Νέα Ελληνικά. Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, Συμβούλιο της Ευρώπης.
- Κείμενο 5: Ευσταθιάδης, Σ., Ν. Αντωνοπούλου, Σ. Βογιατζίδου, Δ. Μανάβη. 1998. Από το Κεφάλαιο 1 του Επιπέδου-Κατώφλι για τα Νέα Ελληνικά.
- Κείμενο 6: Ευσταθιάδης, Σ., Ν. Αντωνοπούλου & Δ. Μανάβη. 1997. Από την Εισαγωγή στο Πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
- Κείμενο 7: Εξετάσεις για την πιστοποίηση του επιπέδου επάρκειας της ελληνομάθειας
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός
Η διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας [Ε9]
Νιόβη Αντωνοπούλου - Δήμητρα Μανάβη (2001)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
1. ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
- BRUMFIT, C.J. & K. JOHNSON, επιμ. 1979. The Communicative Approach to Language Teaching. Οξφόρδη: Oxford University Press.
- DUBIN, F. & E. OLSHTAIN. 1986. Course Design. Cambridge Language Teaching Library. Cambridge: Cambridge University Press.
- EK,VAN J. A. 1976. The Threshold Level for Modern Language Learning in Schools. Συμβούλιο της Ευρώπης. Λονδίνο: Longman.
- EK,VAN J. A. 1982. Definition of language learning objectives. Μελέτες-Έρευνα της Ελληνικής Εταιρίας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας 1:107-204.
- EK,VAN J. A. 1985. Objectives for Foreign Language Learning. 1ος τόμ., Scope. Συμβούλιο της Ευρώπης.
- EK,VAN J. A. 1987. Objectives for Foreign Language Learning, 2ος τόμ., Levels. Συμβούλιο της Ευρώπης.
- EK,VAN J. A. 1990. Objectives for foreign language learning and teaching. Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία 6:86-96. Ελληνική Εταιρία Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας.
- EK,VAN J. A. 1993. Threshold Level 1990. Συμβούλιο της Ευρώπης.
- EK,VAN J. A. & J. L. M. TRIM. 1994. Waystage 1990. Συμβούλιο της Ευρώπης.
- EFSTATHIADIS, S. 1993. A Survey in FLLT Methodology. Principles, Problems, Prospect. University Studio Press.
- EFSTATHIADIS, S. 1995. Σύγχρονες τάσεις στη διδακτική γλωσσών: επικοινωνιακή προσέγγιση. Γλωσσικές Εφαρμογές 1(Δεκέμβριος). Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Α.Π.Θ.
- EΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ, Σ., Ν. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ & Δ. ΜΑΝΑΒΗ. 1997. Πιστοποίηση Επάρκειας της Ελληνομάθειας. Αθήνα: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας/ ΥΠ.Ε.Π.Θ.
- EΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ, Σ., Ν. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, Σ. ΒΟΓΙΑΤΖΙΔΟΥ & Δ. ΜΑΝΑΒΗ. 1998. Επίπεδο-Κατώφλι για τα ελληνικά. Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας/Συμβούλιο της Ευρώπης.
- JOHNSON, K. & K. MORROW, επιμ. 1984. Communication in the Classroom. 5η ανατύπωση. Λονδίνο: Longman.
- LITTLEWOOD, W. 1981. Communicative Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
- MODERN LANGUAGES 1971-1981. 1981. Project No 4. Στρασβούργο: Συμβούλιο της Ευρώπης.
- NUNAN, D. 1988. Syllabus Design. Language Teaching. A Scheme for Teacher Education. Οξφόρδη: Oxford University Press.
- NUNAN, D. 1989. Designing Tasks for the Communicative Classroom. Cambridge Language Teaching Library. Cambridge: Cambridge University Press.
- SHIELS, J. 1988. Communication in the Modern Language Classrooms. Στρασβούργο: Council for cultural Cooperation.
- WIDDOWSON, H. G. 1978. Teaching Language as Communication. Οξφόρδη: Oxford University Press.
2. ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ ΚΛΠ.
- BIALYSTOK, E 1983. Communication Strategies. Λονδίνο: Blackwell. 3η ανατύπωση (Οξφόρδη: Oxford University Press, 1990).
- COHEN, A. D. 1998. Strategies in Learning and Using a Second Language. Λονδίνο & Νέα Υόρκη: Longman.
- HARMER, J. 1989. The Practice of English Language Teaching. Λονδίνο & Νέα Υόρκη: Longman.
- O' MALLEY, J. M. & A. U. CHAMOT. 1990. Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge: Cambridge University Press.
- OXFORD, R. L. 1978. Visual Aids for Classroom Interaction. Λονδίνο: Modern English Publications.
- OXFORD, R. L. 1981. How to Use Games in Language Teaching. Λονδίνο: MacMillan.
- OXFORD, R. L.1982. Idea Bank, Creative Activities for the Language Class. Λονδίνο: Newbury House.
- OXFORD, R. L. 1990. Language Learning Strategies. Λονδίνο: Newbury House.
- WENDEN, A. & J. RUBIN. 1987. Learner Strategies in Language Learning. N. Jersey: Prentice-Hall International.
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιούν 2010, 13:17
Βρίσκεστε εδώ: Θεωρία & Ιστορία :: Εγκυκλοπαιδικός οδηγός