"Institute of Educational Policy" Books
2. Υπόθεση (Ιδέες)
Από τις παρατηρήσεις μας προκύπτουν ερωτηματικά του τύπου "τι" και "πώς". Για να δώσουμε απάντηση σε αυτά, κάνουμε υποθέσεις (διαμορφώνουμε ιδέες), οι οποίες θα κατευθύνουν την έρευνά μας.
ΞΞ½Ξ± εγχείΟΞ·ΞΌΞ± του ΞΞΞ½Ο„ΟΞΏΟ… Ελληνικής ΓλΟσσας Ξ³ΞΉΞ± την υποστήΟΞΉΞΎΞ· της ελληνικής Ξ³Ξ»Οσσας στη διαχΟΞΏΞ½Ξ―Ξ± της: Ξ±Οχαία ελληνική, μεσαιωνική ελληνική, Ξ½ΞΞ± ελληνική αλλά ΞΊΞ±ΞΉ στη συγχΟΞΏΞ½ΞΉΞΊΞ® της διάσταση.
Από τις παρατηρήσεις μας προκύπτουν ερωτηματικά του τύπου "τι" και "πώς". Για να δώσουμε απάντηση σε αυτά, κάνουμε υποθέσεις (διαμορφώνουμε ιδέες), οι οποίες θα κατευθύνουν την έρευνά μας.
© 2006 - 2008 Centre for the Greek Language | Copyright | Terms of Use |