"Institute of Educational Policy" Books
Α. Ανάγνωση κατανόηση του κειμένου
1. Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει ο ποιητής, για να είναι αρεστός στην «καθεστηκυία τάξη»; 2. Τι είδους κρατική εξουσία υπαινίσσεται ότι βιώνει ο ποιητής;
ΞΞ½Ξ± εγχείΟΞ·ΞΌΞ± του ΞΞΞ½Ο„ΟΞΏΟ… Ελληνικής ΓλΟσσας Ξ³ΞΉΞ± την υποστήΟΞΉΞΎΞ· της ελληνικής Ξ³Ξ»Οσσας στη διαχΟΞΏΞ½Ξ―Ξ± της: Ξ±Οχαία ελληνική, μεσαιωνική ελληνική, Ξ½ΞΞ± ελληνική αλλά ΞΊΞ±ΞΉ στη συγχΟΞΏΞ½ΞΉΞΊΞ® της διάσταση.
1. Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει ο ποιητής, για να είναι αρεστός στην «καθεστηκυία τάξη»; 2. Τι είδους κρατική εξουσία υπαινίσσεται ότι βιώνει ο ποιητής;
© 2006 - 2008 Centre for the Greek Language | Copyright | Terms of Use |