"Institute of Educational Policy" Books

Search

Go
Show

Στόχοι

Να είναι σε θέση ο μαθητής : - Να αναλύει ένα σύνθετο πρόγραμμα σε απλά υποπρογράμματα. - Να διακρίνει τις συναρτήσεις από τις διαδικασίες και να επιλέγει τη χρήση διαδικασίας ή συνάρτησης για την υλοποίηση ενός υποπρογράμματος. - Να περιγράφει τη δομή των υποπρογραμμάτων και να χρησιμοποιεί παραμέτρους για την επικοινωνία τους. - Να καθορίζει τις περιοχές εμβέλειας των παραμέτρων. - Να συντάσσει αναδρομικά υποπρογράμματα και να συγκρίνει αναδρομικές και επαναληπτικές διαδικασίες.

Προερωτήσεις - Η δόμηση ενός προγράμματος με τη μορφή ενός συνόλου μικρότερων προγραμμάτων βοηθάει τον προγραμματιστή στην ανάπτυξη ενός σύνθετου προγράμματος; - Νομίζετε ότι όλα τα είδη τμημάτων προγραμμάτων επιτελούν την ίδια εργασία; - Πως μπορεί να οργανώνεται ένα πρόγραμμα σε μικρότερα προγράμματα; - Χρειάζεται τα επιμέρους προγράμματα να επικοινωνούν μεταξύ τους; - Γνωρίζεις από την άλγεβρα τους αναδρομικούς τύπους; Ποια τα πλεονεκτήματα τους;