Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συνεκτικό πλαίσιο

Εισαγωγή

Ο σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει πώς τα δίγλωσσα κωφά παιδιά αποκτούν ικανότητες ανάγνωσης και γραμματισμού σε δίγλωσσα περιβάλλοντα και αποτελείται από δύο τμήματα. Ο στόχος της πρώτης ενότητας έγκειται στην ανάλυση του θεωρητικού υπόβαθρου αναφορικά με τη διγλωσσία, συμπεριλαμβάνοντας τις ομοιότητες και δυσκολίες που αφορούν τη νοηματική δίγλωσση προσέγγιση. Στο σημείο αυτό, θα παρουσιαστούν επίσης οι ορισμοί για τους βασικούς όρους, “κώφωση και γραμματισμός”. Επιπλέον, θα εξεταστούν όροι όπως η ανάγνωση και η κατανόηση του γραπτού λόγου λαμβάνοντας υπόψη τρεις θεωρίες κατανόησης του γραπτού λόγου. Ο σκοπός της δεύτερης ενότητας είναι να συζητηθούν οι στρατηγικές που εφαρμόζονται στο σχολικό περιβάλλον. Αυτές οι στρατηγικές αφορούν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων γραμματισμού και υπογραμμίζουν το σημαντικό ρόλο της μετάφρασης. Σε σχέση με την απόκτηση των δεξιοτήτων της κατανόησης του γραπτού λόγου οι στρατηγικές που θα παρουσιαστούν είναι η επικοινωνιακή, οι τυπικές προσεγγίσεις διδασκαλίας και η στρατηγική της δραματοποίησης. Τέλος, παρατίθεται μία διδακτική πρόταση εμπνευσμένη από την τελευταία στρατηγική.

comments powered by Disqus