Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: ΑΜΕΑ - Νομοθεσία για διδασκαλία

Νομικό και θεσμικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής

Με βάση τον ισχύοντα νόμο, ο βαθμός αναπηρίας και ο τρόπος αξιολόγησης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρία καθορίζεται από τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ ή των ιατροπαιδαγωγικών κέντρων. Ο εκπαιδευτικός που θα τους αξιολογήσει θα πρέπει να έχει ανάλογη ειδίκευση. Τα άρθρα από τον τελευταίο νόμο που μας αφορούν είναι: Άρθρο 3 Μαθητές με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Άρθρο 4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς Άρθρο 7 Θέματα κωφών, τυφλών και αυτιστικών μαθητών Άρθρο 12 Ίδρυση και οργάνωση των ΚΕΔΔΥ

Για τον/την συγγραφέα

Κωνσταντίνος Μακρίδης

Ο κος Μακρίδης Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος μεταπτυχιακού (Msc) του τομέα Διεθνών Σπουδών της Νομικής Σχολής του Δ.Π.Θ. Έχει ειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή στο Π.Τ.Ε.Α. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος πιστοποίησης της γραφής Braille.

Εργάστηκε ως φιλόλογος ειδικής αγωγής στο Γυμνάσιο Φερών σε τμήμα ένταξης και κατ’ οίκων διδασκαλίας, ως εκπαιδευτής στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Ξάνθης στο πρόγραμμα Οδυσσέας «Εκπαίδευση των μεταναστών στην ελληνική γλώσσα, ιστορία και πολιτισμό» καθώς και στο πρόγραμμα εκπαίδευσης αλλοδαπών και παλινοστούντων μαθητών στη Δράση 2. Ενίσχυση της ελληνομάθειας, 2.3 Θερινά τμήματα. Τέλος εδώ και δύο χρόνια εργάζεται στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά» στο πλαίσιο των ενισχυτικών παθημάτων που πραγματοποιούνται στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

comments powered by Disqus