Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Δυσλεξία - Αντιμετώπιση

Καταγραφή Μαθησιακών Δυσκολιών

Δυσλεξία ή Διαταραχή της Ανάγνωσης

Είναι η ειδική αδυναμία εκμάθησης της ανάγνωσης και δεν σχετίζεται με τα συνηθισμένα πλαίσια της επίδοσης του μαθητή. Ο δυσλεξικός μαθητής έχει, κατά κανόνα, φυσιολογική ή ακόμα και πάνω από τον μέσο όρο νοημοσύνη. Η δυσλεξία δεν έχει σχέση με τη νοητική καθυστέρηση. Εμφανίζεται στα αγόρια σε αναλογία συχνότερη, και μάλιστα 4 προς 1, σε σχέση με τα κορίτσια. Αν και σε ποσοστό 60%-80% η διάγνωση της Διαταραχής της Ανάγνωσης αναφέρεται σε αγόρια, είναι πιθανό η συχνότητά της να είναι ίδια στα δύο φύλα και η διαφορά αυτή να οφείλεται στο ότι τα αγόρια παραπέμπονται πιο συχνά για ψυχολογική εκτίμηση, λόγω διασπαστικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με Διαταραχές της Μάθησης.

Συνημμένα

comments powered by Disqus