Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Δυσλεξία - Οδηγίες εξέτασης για άτομα με δυσλεξία

Τρόπος γραπτής εξέτασης

Είδη ασκήσεων Ο τρόπος εξέτασης των παιδιών με δυσλεξία διαφέρει. Το test αποτελείται συνήθως από σύνολο ερωτήσεων – ασκήσεων, που μπορεί να έχουν τις εξής μορφές:  Ερωτήσεις ελεύθερης απάντησης – ανάπτυξης ή ανοιχτές  Ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου ή κλειστές (πιο σύνηθες)

Για τον/την συγγραφέα

Κωνσταντίνος Μακρίδης

Ο κος Μακρίδης Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος μεταπτυχιακού (Msc) του τομέα Διεθνών Σπουδών της Νομικής Σχολής του Δ.Π.Θ. Έχει ειδικευτεί στην Ειδική Αγωγή στο Π.Τ.Ε.Α. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος πιστοποίησης της γραφής Braille.

Εργάστηκε ως φιλόλογος ειδικής αγωγής στο Γυμνάσιο Φερών σε τμήμα ένταξης και κατ’ οίκων διδασκαλίας, ως εκπαιδευτής στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Ξάνθης στο πρόγραμμα Οδυσσέας «Εκπαίδευση των μεταναστών στην ελληνική γλώσσα, ιστορία και πολιτισμό» καθώς και στο πρόγραμμα εκπαίδευσης αλλοδαπών και παλινοστούντων μαθητών στη Δράση 2. Ενίσχυση της ελληνομάθειας, 2.3 Θερινά τμήματα. Τέλος εδώ και δύο χρόνια εργάζεται στο «Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά» στο πλαίσιο των ενισχυτικών παθημάτων που πραγματοποιούνται στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

comments powered by Disqus