Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Συγκριτική αναφορά εξεταστικών συνθηκών

Εισαγωγή

Με την παρούσα αναφορά σε πρώτο χρόνο θα παρουσιαστούν και σε δεύτερο χρόνο θα αναλυθούν οι προβλέψεις για τις εξεταστικές δοκιμασίες που αφορούν τα ΑμεΑ σε άλλα συστήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας. Οι περιπτώσεις θα παρουσιαστούν ανά φορέα γλωσσομάθειας, στο Α μέρος, με τα αντίστοιχα παραρτήματα στα έγγραφά τους και θα ακολουθήσει, στο Β μέρος, η συγκριτική τους ανάλυση.

Για τον/την συγγραφέα

Άννα Κοκκινίδου

H Άννα Κοκκινίδου είναι επιστημονική συνεργάτιδα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) από το 2006. Έχει αποφοιτήσει από τα Τμήματα Νομικής, Αγγλικής και Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και είναι κάτοχος ΜΔΕ στη Μετάφραση του Τ.Ξ.Γ.Μ.Δ. του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Στο ΚΕΓ, συντόνισε προγράμματα και οργάνωσε δράσεις, ενώ στο πλαίσιο της Πράξης 54 με τίτλο: «Πιστοποίηση ελληνομάθειας: υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/εκμάθησης της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας» διατέλεσε υπεύθυνη των δράσεων Π2β-Συστήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης/ επιμόρφωσης/κατάρτισης και Π2γ-Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία/εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ. Αντιστοίχως υπήρξε υπεύθυνη παραδοτέων για τα παραδοτέα των παραπάνω δράσεων μαζί με μια ομάδα συνεργατών του ΚΕΓ, από το 2012 ως το τέλος του έργου.

Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου σχεδίασε και οργάνωσε το πλαίσιο υλοποίησης με βάση τον αρχικό σχεδιασμό της καθηγήτριας κ. Νιόβης Αντωνοπούλου και υπό την εποπτεία του Επιστημονικού Υπεύθυνου του έργου, (Προέδρου του ΚΕΓ), καθηγητή Ιωάννη Ν. Καζάζη.

comments powered by Disqus