Υψηλή αντίθεση

Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Επισκόπηση

Θεωρητικό πλαίσιο

Οι όροι «βαρήκοος» και «κωφός» χρησιμοποιούνται συχνά, για να περιγράψουν την απώλεια ακοής σε ανθρώπους. Η διάκριση μεταξύ αυτών των δύο όρων δεν γίνεται με τα ίδια κριτήρια από όλους τους χώρους. Η ποικιλομορφία στη χρήση των όρων αυτών σχετίζεται πολλές φορές με την ιδεολογική τοποθέτηση του ενδιαφερόμενου σε θέματα εκπαίδευσης, κοινωνικής ένταξης και αποκατάστασης των ατόμων με προβλήματα ακοής.

Συνημμένα

Για τον/την συγγραφέα

Χρυσούλα Ξουβερούδη

Η Χρυσούλα Ξουβερούδη είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην ειδική αγωγή από το πανεπιστήμιο “St. Kliment Ohridski” Σόφιας. Έχει επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και είναι απόφοιτη δεύτερου κύκλου διερμηνείας. Εργάζεται ως αναπληρώτρια φιλόλογος ειδικής αγωγής και από το 2011 συνεργάζεται με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας ως εξωτερική επιστημονική συνεργάτης στο πρόγραμμα διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε άτομα με προβλήματα ακοής και εκπόνηση-προσαρμογή εκπαιδευτικού υλικού για άτομα με προβλήματα ακοής.

comments powered by Disqus