Τηλεφωνητής σε εταιρεία ταξί

Επίπεδο: Α2 Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου
Πηγή: Οδηγός στον κόσμο των επαγγελμάτων http://www.esoft.gr/gwo (με αλλαγές)
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα:

Κατανόηση Γραπτού Λόγου

Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος:

Εντοπισμός και συνδυασμός συγκεκριμένων πληροφοριών

Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: Σύνδεση/αντιστοίχιση προτάσεων
Λέξεις κλειδιά: Τηλεφωνητής, οδηγός ταξί, διαδρομή, πελάτης, ακουστικά, παραγγελίες
Πεδίο:
Προσωπικό Επαγγελματικό
Δημόσιο Εκπαιδευτικό
Θέμα:
1. Γλώσσα
2. Εκπαίδευση
3. Ελεύθερος χρόνος, Διασκέδαση
4. Επαγγελματική ζωή
5. Καθημερινή ζωή
6. Καιρός
7. Κοινωνικοπολιτική δομή
8. Προσωπικά στοιχεία
9. Σπίτι, κατοικία, περιβάλλον
10. Σχέσεις με άλλους ανθρώπους
11. Ταξίδια
12. Τόποι
13. Φαγητό και ποτό
14. Ψώνια
15. Υγεία και σωματική φροντίδα
16. Υπηρεσίες
Είδος κειμένου:
Άρθρο Λαογραφικό
Αφήγηση Λογοτεχνικό
Βιογραφικό Ομιλία
Διαφήμιση Περιγραφικό
Δοκίμιο Συνέντευξη
Επιστολή Συνταγή
Θεατρικό Συζήτηση
Ιστορικό Άλλο
Επίπεδο ύφους:
Φιλικό Τυπικό
Ενδιάμεσο  

Κείμενο

Τηλεφωνητής σε εταιρεία ταξί

Η δουλειά του τηλεφωνητή σε εταιρεία ταξί είναι να παίρνει τις τηλεφωνικές κρατήσεις από τους πελάτες και να τις μοιράζει στους οδηγούς ταξί μέσω τηλεφώνου ή ράδιου. Στη συνέχεια ψάχνει τους οδηγούς που βρίσκονται πιο κοντά στον πελάτη. Μόλις βρει τον πιο κοντινό οδηγό ταξί, κανονίζει την ώρα και το μέρος της συνάντησης με τον πελάτη.

Ο τηλεφωνητής εργάζεται στο γραφείο του πρακτορείου. Συνήθως υπάρχουνε διαφορετικοί τηλεφωνητές ή τηλεφωνήτριες που δουλεύουνε με βάρδιες όλη την ημέρα. Έχουνε πάνω τους ακουστικά και σημειώνουν τις παραγγελίες σε χαρτί ή ηλεκτρονικό υπολογιστή. Επίσης, χρησιμοποιούν χάρτες για τον έλεγχο των διαδρόμων ή για να βοηθούνε οδηγούς που χάσανε τον δρόμο τους. Αυτός που θέλει να γίνει τηλεφωνητής χρειάζεται να έχει τελειώσει το γυμνάσιο ή το επαγγελματικό λύκειο. Επίσης, πρέπει να γνωρίζει πώς λειτουργεί ο επικοινωνιακός εξοπλισμός και να δουλεύει γρήγορα και ευγενικά.

http://www.esoft.gr/gwo