Το ποιητικό «εγώ» προσπαθεί αρχικά να εξηγήσει στον Ορφέα τον σύγχρονο κόσμο της μεγαλούπολης. Έπειτα, προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο στην ύπαρξη του Ορφέα «Κύριε, μείνε ακίνητος… ω σύγχρονέ μου, αξιότιμε κύριε! Ο Ορφέας ήρθε σε σένα… είναι καινούργιος ποιητής». Σύντομα, όμως, ο Ορφέας γίνεται άλλος ένας τραγουδιστής σύγχρονων επιτυχιών, μια ορφική κρίση που είναι το αποτέλεσμα της σύγχρονης βιομηχανίας διασκέδασης.
(Stocker 2002:153)
«Ο νέος Ορφέας»
Στοιχεία Έκδοσης:
- Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. 1998. Ορφέας και Ευρυδίκη στην ποίηση του εικοστού αιώνα. Επιλογή κειμένων Ελένη Βαροπούλου. Αθήνα: Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Βιβλιογραφία-Δικτυογραφία:
- Stocker, Peter. 2002. "Orpheus-Krisen. Zum Verhältnis von poetologischer Grenzsituation und Orpheus-Bild in der Literatur der Moderne." In: Grenzsituationen, Bedeutung und Gestaltung in der neueren Literatur. Hrsg. Dorothea Lauterbach, Uwe Spörl, Uli Wunderlich. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht. 151-164.
ΨΗΦΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, Νόστος. Ο Αρχαιοελληνικός Μύθος στην Παγκόσμια Λογοτεχνία