Ερευνώ και εκφράζω |
Έκφραση |
10 |
10 |
80-86 |
1999 |
Η διδασκαλία της γλώσσας στη Β/θμια Εκπαίδευση με την αξιοποίηση υλικού από όλα τα γνωστικά αντικείμενα και τη συνεργασία εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων |
Έκφραση |
12 |
12 |
55-58 |
2001 |
Η διδασκαλία της νεοελληνικής ως μητρικής, δεύτερης και ξένης γλώσσας στα δημόσια σχολεία της Ελλάδας στα πλαίσια μιας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης |
Έκφραση |
10 |
10 |
100-116 |
1999 |
Η διδασκαλία του δοκιμίου στο Λύκειο η το τέλος μιάς εποχής (Σχολ. Έτος 2000-2001) |
Έκφραση |
12 |
12 |
59-64 |
2001 |
Η πειθώ στον πολιτικό λόγο (Έκφραση-Έκθεση Γ΄Λυκείου, σελ. 54-63) Διδακτική πορεία του μαθήματος |
Έκφραση |
3 |
3 |
7-13 |
1991 |
Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου. Προσέγγιση στο νέο σύστημα αξιολόγησης του μαθήματος |
Έκφραση |
10 |
10 |
43-57 |
1999 |
Οι ευφάνταστοι ή οι πυλώνες της Κόλασης. Για τους μαθητές της Γ' Λυκείου στο μάθημα Γεν. Παιδείας Ελληνική Γραμματεία-Έκφραση Έκθεση |
Έκφραση |
11 |
11 |
10-16 |
2000 |
Παρατηρήσεις - Προτάσεις του Συνδέσμου Φιλολόγων Νομού Φθιώτιδας προς το παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
Έκφραση |
11 |
11 |
124-126 |
2000 |
Τα λάθη των μαθητών στη γραπτή έκφραση και ο ρόλος τους στη διαδικασία της διδασκαλίας και μάθησης |
Έκφραση |
12 |
12 |
39-54 |
2001 |