Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

13.2.6 Ψυχαγωγία

Η ψυχαγωγία είναι ένας τομέας με μεγάλο οικονομικό ενδιαφέρον, ο οποίος έχει αξιοποιήσει τις τεχνολογίες της Πληροφορικής και βέβαια θα συνεχίσει να τις αξιοποιεί. Τα παιχνίδια έχουν αρχίσει και αναμένεται να συνεχίσουν να αξιοποιούν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας. Στο χώρο του θεάματος αυτό που προωθείται είναι το ονομαζόμενο βίντεο κατά παραγγελία (video on demand). Η νέα δυνατότητα της ψηφιακής τεχνολογίας θα επιτρέψει στον τηλεθεατή, αντί π.χ. να παρακολουθεί αναγκαστικά την ταινία που εκπέμπει ένα τηλεοπτικό κανάλι, να μπορεί να επιλέξει την ταινία που θα παρακολουθήσει και επιπλέον να μπορεί να επηρεάσει σε ένα βαθμό την εξέλιξη της υπόθεσής της. Να μπορεί, για παράδειγμα, να ζητήσει περισσότερη ή λιγότερη βία.