Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3Η

Από τον κόσμο του σχολείου στο χώρο της εργασίας Στην επόμενη σελίδα βλέπεις χαρακτηριστικές εικόνες από διάφορους επαγγελματικούς χώρους. α. Στον πίνακα που ακολουθεί γράψε πέντε (5) επαγγέλματα που σχετίζονται με τις εικόνες της επόμενης σελίδας και που σου αρέσουν περισσότερο. Αν θέλεις, πρόσθεσε κι άλλα που σου αρέσουν, αλλά δε συμπεριλαμβάνονται στις εικόνες. Ίσως για ορισμένα επαγγέλματα χρειάζεσαι πληροφόρηση. Τότε, χρήσιμες πληροφορίες θα βρεις: • στο παράρτημα αυτού του βιβλίου • από τον καθηγητή του ΣΕΠ του σχολείου σου • στον Οδηγό Επαγγελμάτων • στην ηλεκτρονική σελίδα www.pi-schools.gr. • στα σωματεία εργαζομένων των οικείων κλάδων. β. Γράψε δίπλα σε καθένα από αυτά τα πέντε (5) επαγγέλματα που σημείωσες στον πίνακα γιατί σου αρέσει.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ…

γ. Τι κοινό βρίσκεις να υπάρχει στα πέντε επαγγέλματα που σημείωσες ότι σου αρέσουν; [Π.χ. φυσικοθεραπευτής-νοσηλευτής: είναι επαγγέλματα που μου εξασφαλίζουν γνώση για να προσφέρω βοήθεια σε ασθενείς]. δ. Τελειώνοντας το κεφάλαιο των ενδιαφερόντων, θα διαπίστωσες τη σχέση που μπορεί να υπάρχει ανάμεσα στις δραστηριότητές μας και στον κόσμο της εργασίας. Ίσως είναι νωρίς να μιλάς για ένα πολύ συγκεκριμένο επάγγελμα, γιατί οι εξελίξεις στην αγορά εργασίας είναι πολλές και ραγδαίες. Επιπλέον, και εσύ ο ίδιος θα αλλάζεις, καθώς θα αποκτάς νέες γνώσεις και πληροφορίες και θα αναπτύσσεις δεξιότητες. Όμως, για πρακτικούς λόγους, σημείωσε το επάγγελμα που προτιμάς από τα πέντε (5) που έγραψες στον παραπάνω πίνακα. Ύστερα σημείωσε και τη δεύτερη προτίμησή σου. Σκέψου τώρα γιατί διάλεξες αυτά τα δύο.

1ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ 2ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

Να θυμάσαι ότι: Τα ενδιαφέροντα αποτελούν ένα κίνητρο για δράση Τα ενδιαφέροντα μπορεί να μας οδηγήσουν στην επιλογή κάποιας επαγγελματικής δραστηριότητας Τα ενδιαφέροντα αλλάζουν κατά τη διάρκεια της ζωής.