Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Α. Ανάγνωση κατανόηση του κειμένου
1. Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει ο ποιητής, για να είναι αρεστός στην «καθεστηκυία τάξη»; 2. Τι είδους κρατική εξουσία υπαινίσσεται ότι βιώνει ο ποιητής;
Ένα εγχείρημα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για την υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας στη διαχρονία της: αρχαία ελληνική, μεσαιωνική ελληνική, νέα ελληνική αλλά και στη συγχρονική της διάσταση.
1. Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει ο ποιητής, για να είναι αρεστός στην «καθεστηκυία τάξη»; 2. Τι είδους κρατική εξουσία υπαινίσσεται ότι βιώνει ο ποιητής;
© 2006 - 2008 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Δικαίωμα Πνευματικής Ιδιοκτησίας | Όροι Χρήσης |