Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Γ. Ερμηνεία κειμένου Παραγωγή λόγου

1. «Η κυβέρνηση άρχισε να τους βγάζει εννέα, ύστερα τους είπε έντεκα… οι ξένοι σταθμοί όλοι τους λέγανε πως ξεπερνούσαν τους εκατό, ενώ η Ντόυτσε Βέλε τους ανέβαζε σε τριακόσιους πενήντα… το σωστό είναι πως γίνηκε μακελειό». Για ποιο λόγο υπήρχε τέτοια διαφοροποίηση της πληροφορίας ως προς τον αριθμό των νεκρών; Και σήμερα για ένα γεγονός υπάρχουν πολλές εκδοχές με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση του πολίτη. Εσύ, πώς διαμορφώνεις άποψη μέσα από το πλήθος των πληροφοριών; (δύο παράγραφοι) 2. Στο απόσπασμα περιέχονται μια εκτεταμένη (από την αφηγήτρια) και μια συνοπτική (από έναν νέο του Πολυτεχνείου) αφήγηση των γεγονότων. Αν ζούσες και εσύ αυτά τα γεγονότα ως αυτόπτης μάρτυρας, να τα καταγράψεις με τη μορφή ημερολογίου.