Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Γ. Ερμηνεία κειμένου Παραγωγή λόγου

1. Συζητάτε στην τάξη για τη σημασία της κατάλληλης παιδείας στην καλλιέργεια μιας ουσιαστικής επαφής με την τέχνη. Διαπιστώνετε ότι στο σχολείο σας (TEE) διδάσκεται ελάχιστα η τέχνη και δε διοργανώνονται παρά ελάχιστες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις. Σε μια επιστολή σας προς το Υπουργείο Παιδείας να ζητήσετε την ένταξη στο ωρολόγιο πρόγραμμα καλλιτεχνικών μαθημάτων. Να χρησιμοποιήσετε επίσημο ύφος στην επιστολή και πειστική επιχειρηματολογία τονίζοντας την αξία των καλλιτεχνικών μαθημάτων για σας αλλά και για το σχολείο σας (3-4 παράγραφοι)

2. Διαβάζεις συχνά στις εφημερίδες ή ακούς στην τηλεόραση ότι η τέχνη σήμερα έχει γίνει εμπόρευμα και αντικείμενο αγοραπωλησίας. Σ' ένα άρθρο που θα δημοσιευτεί σε μουσικό περιοδικό αναλαμβάνεις να υπερασπίσεις ή να επικρίνεις τους καλλιτέχνες που εντάσσονται σε μία τέτοια λογική (3-4 παράγραφοι). (Να χρησιμοποιήσεις στην ανάπτυξη των παραγράφων τις τεχνικές της αιτιολόγησης και της διαίρεσης).