Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Γ. Ερμηνεία κειμένου Παραγωγή λόγου

1. «… Κάθε γενιά… κανείς». Να αναπτύξεις το περιεχόμενο των στίχων σε δύο παραγράφους κάνοντας αναφορά στο τέλος στη στάση της δικής σου γενιάς. 2. «… Είσαι σκληρή / σαν του θανάτου τη γροθιά / μα 'ρθαν καιροί / που σε πιστέψαμε βαθιά». Η αντίληψη να υπομένουμε στις κακουχίες, να είμαστε πρόθυμοι ακόμη και για την αυτοθυσία μας, ώστε να «περάσουμε στην Ιστορία» και να κατακτήσουμε την Αθανασία, αποτέλεσε κίνητρο για σημαντικές πράξεις. Να αναφέρετε στην τάξη σας γεγονότα που επιβεβαιώνουν πως η παραπάνω αντίληψη (για την υστεροφημία, την αθανασία) αποτέλεσε κίνητρο για τις πράξεις των ατόμων και των λαών.

Salvatore Dali, Τα μαλακά ρολόγια