Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Β. Προσέγγιση της γλώσσας του κειμένου

1. Να βρεις μερικές από τις μεταφορές και να τις σχολιάσεις γλωσσικά και νοηματικά. 2. Να αναλύσεις στα συνθετικά τους μέρη τις λέξεις «αιγοπρόβατα, συκομουριά, πικροδάφνη, τριαντάφυλλο, μετεμψύχωση, βαθύχρωμος» και να χρησιμοποιήσεις το α' συνθετικό στην παραγωγή καινούριων. 3. «Ο εθνικισμός τους ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ καμιά φορά την αρετή σε κακία», «οι καινούριες γλώσσες όφειλαν ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ τον παλιό του κόσμο μ' έναν πλήρη και φανταστικό». Να τοποθετήσεις τα υπογραμμισμένα ρήματα στην παθητική φωνή και να τροποποιήσεις τις φράσεις έτσι, ώστε να μην αλλοιώνεται το νόημα.