Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Β. Προσέγγιση της γλώσσας του κειμένου

1. Ο συγγραφέας χρησιμοποιεί εναλλάξ την αφήγηση, την περιγραφή και το διάλογο. Τι πετυχαίνει μ' αυτές τις εναλλαγές; Τι πετυχαίνει ιδιαίτερα με την τριτοπρόσωπη αφήγηση; 2. α) Να βρεις από ένα συνώνυμο των παρακάτω λέξεων: ερείπια, κολόνα, φύλακας, βιγλίζει, σείστηκε, οικουμενικοί, οδηγός, ναός, λύχνοι, λιβανωτά, προσευχή, ταξιδιώτης, αφιερώματα, μοίρα. β) Να βρεις τα αντώνυμα των παρακάτω λέξεων: βράδιαζε, βρίσκουν, σκιές, ασπρίζουν, καλοσύνη, χαμογελά, άρρωστος, να κοιμηθεί, απόκριση, καλύβα, όμορφη, πλατύ, αρχίζει, άγριο, διέξοδο.