"Institute of Educational Policy" Books
Διδακτικοί στόχοι
Στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι οι μαθητές: - να διατυπώνουν για το ίδιο πρόβλημα εναλλακτικές προγραμματιστικές λύσεις, να τις συγκρίνουν και να τις αξιολογούν με βάση προκαθορισμένα κριτήρια. - να προσδιορίζουν τα όρια χρήσης κάθε προγράμματος που δημιουργούν. - να αναζητούν και να διερευνούν τις δυνατότητες επέκτασης των προ γραμμάτων που δημιουργούν (νέες πρόσθετες λειτουργίες, κ.λπ.). - να αξιολογούν τα προγράμματα που δημιουργούν. - να διακρίνουν ποιες είναι οι αναγκαίες σημειώσεις για την τεκμηρίωση του προγράμματος. - να συντάσσουν το φάκελο τεκμηρίωσης της εφαρμογής. - να διακρίνουν τα στάδια του κύκλου ζωής ενός προγράμματος
Προερωτήσεις - Πιστεύεις ότι το τέλος της δημιουργίας ενός προγράμματος, είναι το να το θέσεις σε παραγωγή; - Νομίζεις ότι η λύση του προβλήματος που διατύπωσες είναι μοναδική; - Γνωρίζεις τι είναι πακέτο λογισμικού και ποια η διαφορά του με το πρόγραμμα; - Έχεις ακούσει για τον φάκελο τεκμηρίωσης προγράμματος;