"Institute of Educational Policy" Books
Διαπιστώνω ότι:
- Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά είδη προτάσεων (π.χ. αποφαντική, ερωτηματική, προστακτική, επιφωνηματική) για να πετύχουμε το σκοπό μας στην επικοινωνία. Η επιλογή μας εξαρτάται κυρίως από τον ακροατή μας (ποιος είναι, τι σχέση έχουμε μαζί του), από τον τρόπο που μεταδίδεται το μήνυμα και τις συνθήκες επικοινωνίας (αν μιλάμε από το τηλέφωνο ή "πρόσωπο με πρόσωπο", αν είμαστε μπροστά σε άλλους ή μόνοι με το συνομιλητή μας). - Έτσι, μπορούμε να ζητήσουμε μια πληροφορία χρησιμοποιώντας όχι μόνο ερωτηματικές προτάσεις, αλλά και αποφαντικές ή προστακτικές, π.χ. - Θα ήθελα να μου πει κάποιος τις ώρες των μαθημάτων. - Πες μου τις ώρες των μαθημάτων. - Ποιες είναι οι ώρες των μαθημάτων;