"Institute of Educational Policy" Books

Search

Go
Show

Εφαρμογές

1) Δύο ομάδες παιδιών προσπαθούν να νικήσει η μία την άλλη στο παιγνίδι με το σχοινί (διελκυνστίδα). Παρόλο που στο σημείο Σ του σχοινιού ασκούνται δυνάμεις αυτό δε μετακινείται, διότι η συνισταμένη των δυνάμεων είναι μηδέν.

2) Το Ι.Χ. αυτοκίνητο “κόλλησε” στη λάσπη και το τρακτέρ προσπαθεί να το βγάλει. Είναι φανερό ότι αν το μέτρο της δύναμης Fτ, που ασκεί το τρακτέρ είναι μεγαλύτερη από το μέτρο της δύναμης Fα, το αυτοκίνητο θα απομακρυνθεί από τη λάσπη.