"Institute of Educational Policy" Books
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ονοματεπώνυμο Διεύθυνση Τηλέφωνο Τηλεομοιοτυπία Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Υπηκοότητα [ΕΠΩΝΥΜΟ, όνομα] [αριθ., οδός, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη, χώρα] Ημερομηνία γέννησης ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ • Ημερομηνίες (από - έως) • Επωνυμία και διεύθυνση του εργοδότη • Είδος της επιχείρησης ή του κλάδου • Απασχόληση ή θέση που κατείχατε Κύριες δραστηριότητες και αρμοδιότητες ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ • Ημερομηνίες (από - έως) • Επωνυμία και είδος του οργανισμού που παρείχε την εκπαίδευση ή κατάρτιση Κύρια θέματα/επαγγελματικές δεξιότητες • Τίτλος • Επίπεδο κατάρτισης με βάση την εθνική ταξινόμηση (εφόσον ισχύει) [Ημέρα, μήνας, έτος ] [Αρχίστε με την πιο πρόσφατη και παραθέστε πληροφορίες χωριστά για κάθε θέση που κατείχατε.] [Αρχίστε με την πιο πρόσφατη και παραθέστε πληροφορίες χωριστά για κάθε κύκλο σπουδών που ολοκληρώσατε.] ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ οι οποίες αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προσωπικού και επαγγελματικού βίου· δεν είναι απαραίτητο να τεκμαίρονται με επίσημα πιστοποιητικά και διπλώματα. ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ [Αναφέρετε τη μητρική γλώσσα ] Ικανότητα ανάγνωσης • Ικανότητα γραφής • Ικανότητα ομιλίας ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Διαβίωση και εργασία με άλλα άτομα σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον, σε θέσεις όπου η επικοινωνία είναι σημαντική και σε καταστάσεις που απαιτούν ομαδική εργασία (π.χ. πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες) κτλ. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Π.χ. συντονισμός και διοίκηση ανθρώπων, έργων, προϋπολογισμών, στην εργασία, σε εθελοντική εργασία (π.χ. πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες), στο σπίτι κτλ. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Υπολογιστές, ειδικά είδη εξοπλισμού, μηχανήματα κτλ. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Μουσική, συγγραφή, σχέδιο κτλ. ΑΛΛΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Ικανότητες που δεν περιλαμβάνονται στις προηγούμενες κατηγορίες. Άδεια(ες) οδήγησης ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ [Αναφέρετε την γλώσσα] [Αναφέρετε το αντίστοιχο επίπεδο: εξαιρετικό, καλό, βασικό] [Αναφέρετε το αντίστοιχο επίπεδο: εξαιρετικό, καλό, βασικό] [Αναφέρετε το αντίστοιχο επίπεδο: εξαιρετικό, καλό, βασικό] [Περιγράψτε τις αντίστοιχες ικανότητες και αναφέρετε πού αποκτήθηκαν] [Περιγράψτε τις αντίστοιχες ικανότητες και αναφέρετε πού αποκτήθηκαν] [Περιγράψτε τις αντίστοιχες ικανότητες και αναφέρετε πού αποκτήθηκαν] [Περιγράψτε τις αντίστοιχες ικανότητες και αναφέρετε πού αποκτήθηκαν] [Περιγράψτε τις αντίστοιχες ικανότητες και αναφέρετε πού αποκτήθηκαν] [Αναφέρετε εδώ κάθε άλλη πληροφορία που μπορεί να παρουσιάζει ενδιαφέρον, π.χ. συστάσεις] ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ [Απαριθμήστε τα τυχόν επισυναπτόμενα έγγραφα]
ΑΙΤΗΣΗ Αίτηση Της Μαρίας Παππά του Ιωάννη Διεύθυνση: Παπαντωνίου 1,15341, Αγία Παρασκευή Τηλ: 210 6542106 Επάγγελμα: Πωλήτρια θέμα: χορήγηση αντιγράφου απολυτηρίου Λυκείου Ημερομηνία: 20-10-2004 ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣ Το 4ο Ενιαίο Λύκειο Αγίας Παρασκευής Παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφο του απολυτηρίου μου. Σας γνωρίζω ότι αποφοίτησα από το 4ο Λύκειο το σχολικό έτος 2001-02. Το αντίγραφο αυτό θα το χρησιμοποιήσω για την εγγραφή μου σε ένα ΙΕΚ. Η Αιτούσα Μαρία Παππά
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Υπόδειγμα Πρώτης Σελίδας «Ερευνητικού Ημερολογίου»20 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Διευκολυντής/τρια Ερευνητικής Ομάδας: Συνερευνητής/τρια: Άλλοι συμμετέχοντες: ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1. Ημερομηνία:…………….. 2. Δραστηριότητα: (σύντομη περιγραφή) 3. Συνθήκες:……………… 4. Εντυπώσεις:…………….. 5. Σκέψεις:………………. 6. Συναισθήματα:…………… 7. Προτάσεις:…………….. Παρατηρήσεις / Σημειώσεις