"Institute of Educational Policy" Books
Γ. Στίξη
Ακούω και μιλώ
1. "Με τούτην την ύστερην λέξιν… θα στραβώσει" και "Εις εκείνην την στιγμήν… καλήν μοίραν" (κείμενο 3): Εντοπίστε όλα τα σημεία στίξης στα αποσπάσματα. Συζητήστε στην τάξη ποιο σκοπό εξυπηρετεί η χρήση καθενός από αυτά.
2. "Κάμε γρήγορα! Μίλησε!" (κείμενο 3): Τι δείχνει η στίξη που υπάρχει στη φράση του κειμένου; Σε τι είδους εκφώνηση σας οδηγεί;
3. Μπορείτε να φανταστείτε τη φράση "Μίλησε" ειπωμένη σε διαφορετικές περιστάσεις επικοινωνίας; Πώς θα μπορούσε να εκφωνηθεί; Με ποια σημεία στίξης θα έπρεπε να αποδοθεί στο γραπτό λόγο η κάθε διαφορετική εκφώνηση;