Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ
- Το υποκείμενο μπορεί να έχει τις μορφές: ………………., ………………., ………………. ή ………………..
- Παραλείπεται συνήθως όταν είναι …… ή …… πρόσωπο.
- Το υποκείμενο συμφωνεί με το ρήμα σε ………………. και ……………… .
- Να βρείτε το αχώριστο μόριο των λέξεων: διασχίζω: …… ημιδιατροφή: …… συνένωση: …… υπόστεγο: ……
- Ένας συνηθισμένος τρόπος ανάπτυξης παραγράφου είναι η παρουσίαση …………….. - ………………. από την Ιστορία ή από την καθημερινή μας ζωή.
- Άλλοι τρόποι είναι με …………….. - ………………., ………………. και ………………. . Μερικές φορές αναπτύσσουμε την παράγραφό μας με ……………… κάποιων από τους παραπάνω τρόπους.