Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ελλάδα :: Έρευνα

( γκάλοπ 2003 - ποιότητα σε καλή τιμή :: 22-02-2003) 

γκάλοπ 2003 Ποιότητα σε καλή τιμή

84% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αναζητά προϊόντα καλής ποιότητας όταν πρόκειται να πραγματοποιήσει αγορές.

Έμφαση στην ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων που αγοράζουν, δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε για "ΤΑ ΝΕΑ" η εταιρεία Global Link. Το 84% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αναζητά προϊόντα καλής ποιότητας όταν πρόκειται να πραγματοποιήσει αγορές, και ότι σημαντικό κριτήριο - 74% των συμμετεχόντων στην έρευνα - για την τελική επιλογή των αγορών τους είναι και οι εγγυήσεις ασφάλειας και υγιεινής που συνοδεύουν τα προϊόντα. Οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν την καλύτερη τιμή και δεν διστάζουν να αλλάζουν περισσότερα από ένα καταστήματα αρκεί να βρουν το καλύτερο προϊόν. Όμως σε ό,τι αφορά τη σχέση ποιότητας και τιμής, οι 7 στους 10 καταναλωτές (69%) δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για την αγορά ποιοτικών προϊόντων. Η τεχνολογία, η διαφήμιση αλλά και τα επιχειρήματα που προβάλλουν οι επιχειρηματίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους φαίνεται να επηρεάζει μικρό ποσοστό Ελλήνων καταναλωτών στην τελική επιλογή τους. Μόλις οι 3 στους 10 θέλουν τα προϊόντα που αγοράζουν να είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ενώ το 74% δεν λαμβάνει υπόψη του τη διαφήμιση αλλά ούτε και τα επιχειρήματα των πωλητών.

Ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι εμφανίζονται οι Έλληνες σε ό,τι αφορά το περιβάλλον. Το 71% των ερωτηθέντων απαντά ότι προτιμά την αγορά φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων, ενώ ο ένας στους δύο καταναλωτές (55%) λέει ναι στα φυσικά προϊόντα (δηλ. βιολογικά, φυτικά κ.τ.λ.).

Πάντως, ποιο απαιτητικοί και ευαισθητοποιημένοι σε ό,τι αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος, προκύπτει από την έρευνα ότι είναι οι καταναλωτές που διαθέτουν υψηλά εισοδήματα.