Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ελλάδα :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( βλάβη στα αλάρμ της νταλίκας βρήκαν οι υπεύθυνοι των κτελ :: 17-03-2003) 

Βλάβη στα αλάρμ της νταλίκας βρήκαν οι υπεύθυνοι των ΚΤΕΛ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Νέα στοιχεία υποστηρίζουν ότι διαθέτουν οι υπεύθυνοι του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τις ακριβείς συνθήκες πρόκλησης του δυστυχήματος με την πτώση του λεωφορείου στον Αλιάκμονα, που στοίχισε τη ζωή σε 16 ανθρώπους.

Ο τεχνικός σύμβουλος Χρήστος Γκλαβόπουλος, ο οποίος ορίστηκε από τη διοίκηση των υπεραστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, εκτιμά ότι ενδεχομένως ο 41χρονος οδηγός του μοιραίου λεωφορείου επιχείρησε ελιγμό όταν είδε την νταλίκα να ανάβει φλας προς τη λωρίδα στην οποία ο ίδιος εκινείτο, δηλαδή την αριστερή.

Ειδικότερα είπε ότι λόγω βλάβης εκείνη την ώρα άναψε το αριστερό φλας του φορτηγού και να μπέρδεψε τον οδηγό του ΚΤΕΛ φοβίζοντάς τον και αναγκάζοντάς τον σε ελιγμό.

Οι πραγματογνώμονες

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες από τα συμπεράσματα της επιτροπής πραγματογνωμόνων που ορίστηκε από τον εισαγγελέα διαπιστώθηκε βραχυκύκλωμα στα φώτα έκτακτης ανάγκης (αλάρμ) της νταλίκας, τα οποία σε μία περίπτωση του ελέγχου που έγινε μετά το δυστύχημα άναψαν μαζί με τα στοπ όταν ενεργοποιήθηκε το φρένο. Η εκτίμηση όμως των πραγματογνωμόνων είναι πως ακόμα και αν ανάψουν τα αλάρμ δεν σημαίνει ότι δημιουργείται πρόβλημα σε οδηγό που ακολουθεί, ενώ υπογραμμίστηκε πως το βραχυκύκλωμα αυτό διαπιστώθηκε μόνο μία φορά και δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο ότι συνέβη και κατά την ώρα του δυστυχήματος.

Η έκθεση των πραγματογνωμόνων αναμένεται να παραδοθεί αυτές τις ημέρες στην Τροχαία Κατερίνης και να περιληφθεί στη δικογραφία που σχηματίζεται.

Στο μεταξύ, με εντολή του εισαγγελέα διατάχθηκε και νέα πραγματογνωμοσύνη, αυτή τη φορά για την καταλληλότητα των στηθαίων στα οποία προσέκρουσε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ πριν καταλήξει στην κοίτη του ποταμού.