Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ορίζοντες :: Καλλιτεχνική είδηση

( 22,9 εκατ. τηλεθεατές είδαν "ζωή α λα ελληνικά" :: 27-02-2003) 

22,9 εκατ. τηλεθεατές είδαν "Ζωή α λα ελληνικά"

Έτριβαν τα μάτια τους τα στελέχη του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου CBS μόλις πήραν το δελτίο με τα στοιχεία τηλεθέασης της προηγούμενης ημέρας. Το πρώτο επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς "Ζωή α λα ελληνικά", που βασίζεται στην κινηματογραφική επιτυχία "Γάμος α λα ελληνικά" της Νίας Βαρντάλος, παρακολούθησαν 22,9 εκατ. τηλεθεατές, πετυχαίνοντας την τρίτη υψηλότερη τηλεθέαση των τελευταίων πέντε ετών. Η πρεμιέρα του σίριαλ "Ζωή α λα ελληνικά" φιγουράρει πίσω ακριβώς από το σίριαλ "Τζέσι" του NBC και τα "Φιλαράκια" του ABC.

Το πρώτο επεισόδιο της τηλεοπτικής μεταφοράς τής υποψήφιας για Όσκαρ (πρωτότυπου σεναρίου) ταινίας αναμετρήθηκε με το δημοφιλές, στην Αμερική, ριάλιτι τηλεπαιχνίδι "Ο εκατομμυριούχος Τζο" (είκοσι αδέσμευτες γυναίκες διεκδικούν την καρδιά ενός πλούσιου - αλλά στην πραγματικότητα φτωχού - άνδρα για να διαπιστωθεί αν το κάνουν για τα χρήματα) και τελικά το "νίκησε". Όπως έχει "νικήσει" και η ταινία "Γάμος α λα ελληνικά" τις μεγάλες παραγωγές του Χόλιγουντ στα ταμεία όλου του κόσμου (στην Ελλάδα έκοψε πάνω από 750.000 εισιτήρια).

Η "Ζωή α λα ελληνικά" παραλαμβάνει σκυτάλη από την ταινία. Αρχίζει δηλαδή να παρακολουθεί την ηρωίδα αμέσως μετά τον γάμο της. "Η σειρά όμως δεν θα εστιάζει αποκλειστικά και μόνον στην αισθηματική - ερωτική ζωή τής Νίας Πορτοκάλος", εξηγεί η πρωταγωνίστρια και σεναριογράφος, Νία Βαρντάλος, που άλλαξε το όνομα της ηρωίδας από "Τούλα" σε "Νία".