Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Η Οικονομία :: Οικονομική είδηση

( παιχνίδια για μεγάλους θέλει να φτιάξει η νιντέντο :: 22-03-2003) 

Παιχνίδια για μεγάλους θέλει να φτιάξει η Νιντέντο

Μάριο, Ντόνκεϊ Κονγκ και Πόκεμον. Πρόκειται για μερικούς από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες που έκαναν την ιαπωνική Νιντέντο μια από τις πιο γνωστές εταιρείες στον χώρο των παιχνιδομηχανών, στον οποίο ανταγωνίζονται σκληρά η Σόνυ, η Σέγκα και η Μάικροσοφτ.

Η Νιντέντο έχει χάσει την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις, όμως, «κρατάει γερά» στην αγορά. Έτσι, παρά το γεγονός ότι η Ιαπωνία πλήττεται από ύφεση, η εταιρεία κατάφερε να πουλήσει, την περασμένη εβδομάδα, και τις 300.000 νέες παιχνιδομηχανές GameBoy Advance SP που διέθεσε στα καταστήματα του Τόκιο.

Όμως, η Νιντέντο δεν επαναπαύεται στις δάφνες της επιτυχίας της αυτής, ιδιαίτερα καθώς οι ανταγωνιστές κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Η ιαπωνική εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει, πλέον, μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Η πρόκληση αυτή δεν είναι να κατασκευάσει την καλύτερη παιχνιδομηχανή, αλλά να έρθει σε συμφωνία με τους κατασκευαστές λογισμικού, οι οποίοι ουσιαστικά αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από τις πωλήσεις. Αυτό συμβαίνει, επειδή όσο καλή και αν είναι μια παιχνιδομηχανή, δεν πρόκειται να πουλήσει, αν δεν κατασκευάζονται παιχνίδια γι' αυτήν. Η εταιρεία έχει καταλάβει ότι για να διατηρήσει κανείς το μερίδιό του στην αγορά, θα πρέπει να προσφέρει πολύ περισσότερα από το να διασκεδάζει τα παιδιά.

Στόχος της εταιρείας είναι πλέον και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές, οι οποίοι διεκδικούν και αυτοί μερίδιο στη διασκέδαση και μάλιστα, διαθέτουν περισσότερα χρήματα να ξοδέψουν από ό,τι οι μικρότεροι σε ηλικία.